quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:36 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Bier en tieten, tralalalalaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:40 schreef formerjellybean het volgende:
Het schijnt goed te helpen tegen de kater of brak voelen maar ik denk ook dat ik het even laat .
Heb je niet iets aan mij te vragen?quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee benzin kan dateven wachten tot hij terug is en lief vragen
Misschien geld het alleen voor alcoholisten want ik moet er zelf ook niet aan denkenquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:41 schreef dawg het volgende:
[..]dat zou ik nu echt niet weg krijgen. mijn koffie gaat al met moeite.
Meet was tof. Het ging nog even over jouw dansmoves, aangezien de rest zei dat ze niet konden dansen.quote:
I wishquote:
Bwehehe, hoe weten jullie mijn dansmovesquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meet was tof. Het ging nog even over jouw dansmoves, aangezien de rest zei dat ze niet konden dansen.
En over die oude aziatische man die twee jongedames stond te hosselen en meenam. Iemand van ons dacht dat dat jou in vermomming wasquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meet was tof. Het ging nog even over jouw dansmoves, aangezien de rest zei dat ze niet konden dansen.
Die man was echt heel oud.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:52 schreef benzin het volgende:
[..]
En over die oude aziatische man die twee jongedames stond te hosselen en meenam. Iemand van ons dacht dat dat jou in vermomming was
quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Benzin is echt een schatje. Is in een groep wel wat stiller, maar ik zat een stukje met hem in de trein en dan is die gewoon chill.
Jammer. Wil je een kopie per PM of via de mail?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:03 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij zijn er geen foto's gemaakt, gelukkig.
Verdoriequote:Op zaterdag 17 december 2011 13:03 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij zijn er geen foto's gemaakt, gelukkig.
Kopie van wat?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jammer. Wil je een kopie per PM of via de mail?
De foto's voor een ander 5 euro per stuk, voor jou een speciaal modprijsje van 12 euro.quote:
Dat effect had ik ook vroeger.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:06 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Kijk, het valt blijkbaar allemaal nog wel mee met jou
Maar hun lichaam is er al aan gewend.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:43 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Misschien geld het alleen voor alcoholisten want ik moet er zelf ook niet aan denken
Nou, ze zegt alleen dat ik een chill schatje ben, niet dat ik een goede versierder ben hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:06 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Kijk, het valt blijkbaar allemaal nog wel mee met jou
For the record, het betrof zo'n Arie Boomsma-baardquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:39 schreef palawan het volgende:
Uiteraard spotten de meiden dan weer zo'n kansloze barman, ja... sommige vrouwen houden nu eenmaal van dat langharig tuig met een onverzorgde baard
Dat had ik niet gezegd!quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik ook nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou, ze zegt alleen dat ik een chill schatje ben, niet dat ik een goede versierder ben hoorOp dat gebied heb ik nog veel te leren.
Bweheh 65+?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:39 schreef palawan het volgende:
Goed, mijn verslag van de fokmeet van 16-12-2011..
We hadden afgesproken om 18:30 op Leiden centraal, ik was natuurlijk veel te vroeg omdat ik direct van mijn stage kwam. Dus daar maar even gezeten.
Daarna kaneelstokje opgezocht bij de HEMA.
Laten er nou 2 mensen voor de HEMA staan te wachten, en ik niet weten hoe kaneelstokje eruitziet.... Gelukkig was er nog het wonder van de moderne techniek!
Effin, al snel kwam de rest opdagen (fail, we stonden dus 2 minuten als 2 verschillende groepen te wachten ofzo. En daar begon de eerste verassing:
2 vrouwen!
Blijkt dat Captain_Maximum, Myra en mij (en...?)voor de gek had gehouden! Hij is gewoon een zij! Overigens had ze nog een verassing, ze was veel ouder dan we dachten
Maargoed, toen waren we allemaal dus compleet... behalve minibeer die dacht dat hij heel belangrijk was en zo 15minuten te laat kon komen
Eerst maar eens eten, want ik had echt enorme honger, wat ook wel bleek omdat ik mijn eten het laatst kreeg maar het eerst op had... Of ik ben gewoon zo'n enorme vreetzak
Na het eten naar een random kroeg gegaan, voor een biertje. Krijgen we daar opeens een telefoontje dat MLiG in aantocht is! Alle ogen naar de uitgang gericht, want hij zou echt elk moment binnen kunnen komen!
Uiteraard spotten de meiden dan weer zo'n kansloze barman, ja... sommige vrouwen houden nu eenmaal van dat langharig tuig met een onverzorgde baard
Hij was echt bij lange na niet zo sexy als ik!
MLiG kwam niet naar ons, dus gingen wij naar MLiG. Stond ie daar gewoon buiten!
Maar maakt niet uit, we wilden toch naar een andere kroeg.
Andere kroeg opgezocht, daar nog paar biertjes gedaan.
Stond er achter ons toch een hosselbaas jongens, daar kan echt niemand in dit topic, nee... dit forum aan tippen! Zo'n baas van 65+ zat gewoon twee superlekkere meiden te hosselen. Wat een held!
Eigenlijk was dat het wel... Myra en ik gaan misschien nog een kopje koffie drinken (uhu, ik geloof haar nog steeds niet) En ze was veel langer dan ik in het echt dacht
Captain_Maximum verrasde mij en nog wat door een vrouw te zijn (en toen liep haar pm box vol met spam?)
Kingtoppie: relaxte gast, kon wel goed met hem opschieten. Ach, met iedereen eigenlijk wel, allemaal aardige lui waar niet heel veel mis mee is.
Voor de volledigheid nog de rest even opnoemen die er waren: Kaneelstokje, Benzin, MLiG, Kutkloon/minibeer
Ik weet eigenlijk alleen nog alle namen doordat ik ze overtyp van mijn bierviltje
Was leuk, volgende keer weer
Henny! Ik heb al je platen man.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hey deelnemers van de miniplay(back)show!
Goede barman was goed.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:11 schreef benzin het volgende:
[..]
For the record, het betrof zo'n Arie Boomsma-baard
Daar komt hun ware aard naar boven, ze moeten wat doen om bier te krijgen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:17 schreef heloef het volgende:
Wat hebben vrouwen toch met barmannen?
Zo bijzonder was die niet, maar hij had een leuk baardje. Dat was eigenlijk alles. En hij was wel lang.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:17 schreef heloef het volgende:
Wat hebben vrouwen toch met barmannen?
Ik ben niet maar met een onderwerp bezig, maar vind het wel moeilijk vaak om aansluiting bij anderen te vinden. Maar op zich deed ik het gewoon heel goed.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:13 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik ook nietJij post hier best vaak dat je nergens met mensen over kan praten, dat jij je altijd met dingen bezig houdt waar anderen weinig interesse in hebben enzovoorts.. maar dan krijg je het wel voor elkaar dat Myr zoiets over jou schrijft.
Dus dan kan het niet zo erg zijn
Ik bedoel.. ik heb ooit zo'n fase gehad in mijn leven en dan ging het bij mij ook echt niet. Dan zat ik nog in mijn hoofd dingen te programmeren en te bedenken terwijl ik anderen zag en boeide het me geen fuck wat ze vertelden enzo. Ik begroette mensen vaak nog niet eens.
Van jou heb ik dus blijkbaar een vertekend beeld gekregen
Bar en bar slecht.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Barmannen zijn bar. De naam zegt het al.
Je kan niet makkelijk slap ouwehoeren?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben niet maar met een onderwerp bezig, maar vind het wel moeilijk vaak om aansluiting bij anderen te vinden. Maar op zich deed ik het gewoon heel goed.
Ik ben tevreden
Maar denk wel dat ze nu allemaal mijn versierproblemen wel snappen
Dat is inderdaad erg moeilijk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kan niet makkelijk slap ouwehoeren?
Myra is leukquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:22 schreef kingtoppie het volgende:
Myr is leuker int echt dan op het forum trouwens, voor alle myraela haters niet haten!
Iedereen zegt altijd dat ze een of andere bitch verwachten. Zo erg ben ik toch op het forum ook niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:22 schreef kingtoppie het volgende:
Myr is leuker int echt dan op het forum trouwens, voor alle myraela haters niet haten!
Ik haat wie ik wil haten, maar Myr staat er niet tussen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:22 schreef kingtoppie het volgende:
Het is niet erg om gewoon wat stiller te zijn. Belangrijk is dat je regelmatig onder de mensen komt en in aanraking komt met vrouwen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:20 schreef benzin het volgende:
Ik ben niet maar met een onderwerp bezig, maar vind het wel moeilijk vaak om aansluiting bij anderen te vinden. Maar op zich deed ik het gewoon heel goed.
Ik ben tevreden
Maar denk wel dat ze nu allemaal mijn versierproblemen wel snappen
Ik moet zeggen dat ik inderdaad wel een ander beeld van je hadquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iedereen zegt altijd dat ze een of andere bitch verwachten. Zo erg ben ik toch op het forum ook niet.Lief en onschuldig en alles.
Dus je bent gewoon een internetheld?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iedereen zegt altijd dat ze een of andere bitch verwachten. Zo erg ben ik toch op het forum ook niet.Lief en onschuldig en alles.
Ik had van tevoren wel het idee dat ik me ongemakkelijk zou voelen en jij me een beetje zou wegdrukken door je directheid enzo. Maar dat viel gelukkig heel erg mee. Had je veel drukker verwacht.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, sommige verwachten dat ik een man ben.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zei mijn ex ook altijd over haarzelf.quote:
Om eerlijk te zijn kwam ik er het laatste uur achter dat je wel verdraaid veel mannelijke interesses hebt voor een vrouwquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ach, sommige verwachten dat ik een man ben.
Achteraf geen spijt dat je vroeg om samen te reizen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik had van tevoren wel het idee dat ik me ongemakkelijk zou voelen en jij me een beetje zou wegdrukken door je directheid enzo. Maar dat viel gelukkig heel erg mee. Had je veel drukker verwacht.
Toen ik vroeg of je zin had om samen te reizen ging ik er van uit (en hoopte ik) dat je nee zou zeggen
Bwhehehhehehehe, ik wist alleen je naam, verder nooit in je fobo gekeken of iets.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wel stoer dat je alsnog gegaan bent ondanks je verlegenheid.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nee. Best idea everquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:31 schreef Myraela het volgende:
Achteraf geen spijt dat je vroeg om samen te reizen?![]()
Ja, ik zat al verschillende keren te kijken. Ik heb ooit een tijdje in Italië gezeten en kan het nog steeds een beetje verstaan dus was ook aan het luisteren. Ik vond zijn borsthaar engquote:Had je trouwens die italiaan op de terugweg zien zitten naast ons? Bij de deur stond die dat meisje in een veel te kort jurkje te versieren.
Ik heb net een paar van jou opgegetenquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:33 schreef Sinosappel het volgende:
Kijk eens wat benzin voor mij gemaakt heeft!!!![]()
Ja, dat meisje. Apart meisje wel, niet knap vond ik persoonlijk, raar haar.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee. Best idea ever
[..]
Ja, ik zat al verschillende keren te kijken. Ik heb ooit een tijdje in Italië gezeten en kan het nog steeds een beetje verstaan dus was ook aan het luisteren. Ik vond zijn borsthaar eng![]()
Dat meisje in dat groene veel te korte jurkje?
Maar die hadden vast geen kerstmutsje opquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:34 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb net een paar van jou opgegeten
Ghehe. Lekkor he?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:34 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb net een paar van jou opgegeten
Kreeg je nog een stalen kont van mijn bagagerek of viel dat mee?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Viel wel mee. Ik was allang blij dat ik met iemand achter op de fiets mee kon rijden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kreeg je nog een stalen kont van mijn bagagerek of viel dat mee?
Graag gedaanquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:33 schreef Sinosappel het volgende:
Kijk eens wat benzin voor mij gemaakt heeft!!!![]()
Heh, dat jurkje viel op, ik kreeg het idee dat als ik mijn hoofd maar een paar cm had laten zakken eronder had kunnen kijkenquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat meisje. Apart meisje wel, niet knap vond ik persoonlijk, raar haar.
Zei die nog iets boeiends in het Italiaans dan? Ik heb niet naar zijn borsthaar gekeken, ik was afgeleid door zijn vrouwelijke wimpers.
Ik had ook van niemand een beeld. Sterker nog, ik wist niet eens wie er allemaal naar de meeting kwam.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehhehehehe, ik wist alleen je naam, verder nooit in je fobo gekeken of iets.Ik was helemaal verward.
Maar ik herkende sowieso niemand, dus ik wist niet meer wie wie was.
Overigens vond ik haar niet heel verlegen overkomen, maar dat komt misschien ook wel een beetje doordat ik zelf ook verlegen ben.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:33 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wel stoer dat je alsnog gegaan bent ondanks je verlegenheid.
Ik kende jou eerder in het echt dan op het forum eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, moet zeggen dat ik het idee kreeg dat Kaneelstokje haar ook wel zag zitten, maar ik ben niet zo goed in het herkennen van dat soort dingen, dus misschien zit ik ernaast.quote:
De eerste radio-meet? Toen zat ik toch ook wel in dat topic.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kende jou eerder in het echt dan op het forum eigenlijk.
Ja dat wel, maar je was me nooit zo opgevallen in die tijd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
De eerste radio-meet? Toen zat ik toch ook wel in dat topic.
Mja, dat soort dingen zijn ook enorm relatief.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Overigens vond ik haar niet heel verlegen overkomen, maar dat komt misschien ook wel een beetje doordat ik zelf ook verlegen ben.
Ahh, een meisje nog wel? Ik dacht vanwege de samenvatting dat het een 30 plusser was of iets dergelijksquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou, moet zeggen dat ik het idee kreeg dat Kaneelstokje haar ook wel zag zitten, maar ik ben niet zo goed in het herkennen van dat soort dingen, dus misschien zit ik ernaast.
Het is ook een mooi meisje trouwens
Ze delen wel wat interesses (kunst bijv.)quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou, moet zeggen dat ik het idee kreeg dat Kaneelstokje haar ook wel zag zitten, maar ik ben niet zo goed in het herkennen van dat soort dingen, dus misschien zit ik ernaast.
Het is ook een mooi meisje trouwens
Nee, een 25 plusser.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ahh, een meisje nog wel? Ik dacht vanwege de samenvatting dat het een 30 plusser was of iets dergelijks
Oh ze lijkt 19, is het wat voor mij dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar ik had je echt hooguit 19 geschat
Volgens jouw eigen theorie vallen vrouwen niet op jongere jongens toch?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ze lijkt 19, is het wat voor mij dan?
Muziek is mijn therapiequote:Op zaterdag 17 december 2011 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
Oh mensen, dit is echt wel een aanrader als je lekker relaxt wil zijn:
http://azarius.nl/smartshop/psychedelics/herbal_blends/2spicy/
Haha, how cutequote:Op zaterdag 17 december 2011 13:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar ik had je echt hooguit 19 geschat
Ik hou me vast aan Loka die het tegendeel bewijst.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Volgens jouw eigen theorie vallen vrouwen niet op jongere jongens toch?
Ja dat is voor mij ook al weer een tijdje geledenquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
Zou ik ook wel willen, dat mensen me op 19 zouden schatten
Toen ik 14 was dachten ze verdomme al dat 20 was.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
Zou ik ook wel willen, dat mensen me op 19 zouden schatten
Word geen junk heyquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
Oh mensen, dit is echt wel een aanrader als je lekker relaxt wil zijn:
http://azarius.nl/smartshop/psychedelics/herbal_blends/2spicy/
Ik zat net bij mijn ouders aan tafel en het kon me gewoon niet schelen dat ze me zaten uit te kafferen om mijn luiheid, terwijl ik normaalgesproken ontzettend opgefokt van ze word.
Ja ach, toen ik 15 was kreeg ik de eerste grijze harenquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik 14 was dachten ze verdomme al dat 20 was.
Nou zie ik er zelf eigenlijk ook niet uit als 21quote:
Thx voor dat nummer, mooi begin... Zang lijkt op een minder harmonieuze jim morrison.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:50 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Muziek is mijn therapieEn hoe rauwer de emotie in het nummer, hoe rustiger ik word.
Ik ben een beetje apart wat dat betreft
Hier word ik bijvoorbeeld rustig van:
Ze bijten niet hoor, sommige zijn heel lief en leuk hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou zie ik er zelf eigenlijk ook niet uit als 21![]()
Heb ook niet echt heel veel met haar gepraat omdat ik altijd verlegen word van meisjesIk vraag me ook wel een beetje af hoe ik daardoor op haar overkwam
Youtube verkloot de kwaliteit trouwens behoorlijk.. je moet het album maar eens downloadenquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Thx voor dat nummer, mooi begin... Zang lijkt op een minder harmonieuze jim morrison.
We zijn naar de next geweest alwaar wij gewoon door gingen met bier drinken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:53 schreef palawan het volgende:
Ben er ook weer.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de overgebleven 4? Zijn jullie nog wat gaan doen? Nog iets interessants gebeurd toen we weg waren?
Ze heeft me niet gebeten, was niet gemeen tegen me.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze bijten niet hoor, sommige zijn heel lief en leuk hoor.
Heel veel meiden zijn liefquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze heeft me niet gebeten, was niet gemeen tegen me.
Vond Myra helemaal gewoon superlief.
Ben blij
Precies, leuke lieve slimme mooie vrouwen zátquote:
Ah leuk, maar verder niet heel veel gemist dus?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We zijn naar de next geweest alwaar wij gewoon door gingen met bier drinken.Was heel gezellig
Je moet Faye ook nog ontmoeten.quote:
Jawel. Tuurlijk wel, ik vind het ook moeilijk om te zeggen wat er allemaal voor speciaals gebeurt moest zijn in die kroeg waar jullie er nog bij waren. En dat zou je toch ook niet willen missen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:03 schreef palawan het volgende:
[..]
Ah leuk, maar verder niet heel veel gemist dus?
Kroeg is dan een slecht ideequote:Op zaterdag 17 december 2011 14:07 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dan moet je vaker de kroeg in
En waar zitten de lieve meiden dan wel volgens jou?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kroeg is dan een slecht idee
Lieve meiden zijn daar in minderheidVeel maneaters
In trams.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
En waar zitten de lieve meiden dan wel volgens jou?
Hij was er ja.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:11 schreef DigitalGirl het volgende:
Meet was leuk? Was MLIG er ook nog...
In mijn geval is dat bij een internationale opleidingquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
En waar zitten de lieve meiden dan wel volgens jou?
in ieder geval niet bij de plaatselijke hbo informatica hierquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
In mijn geval is dat bij een internationale opleiding
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
In mijn geval is dat bij een internationale opleiding
Grey moest kotsen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:36 schreef Lokasenna het volgende:
En hoe dronken waren jullie toen het afgelopen was?
Gewoon als een aardige gast.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou zie ik er zelf eigenlijk ook niet uit als 21![]()
Heb ook niet echt heel veel met haar gepraat omdat ik altijd verlegen word van meisjesIk vraag me ook wel een beetje af hoe ik daardoor op haar overkwam
Hij houdt niet van handen schudden en ook niet van veel mensen heb ik het idee.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij met een verslag komt
Ik weet het ook niet...quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:43 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
oohw
Moest hij niet naar huis rijden? Of is ie blijven pitten ofzo?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij met een verslag komt
Sinds ik weet dat alles fake was ( wat ik al dacht ), met die brief aan Kees song, vind ik het maar een sukkelquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:48 schreef heloef het volgende:
Ik kom even de Kerstsfeer er in brengen.
Hoiquote:
En je dacht dat dit er een geschikte plaat voor was?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:48 schreef heloef het volgende:
Ik kom even de Kerstsfeer er in brengen.
Het is Fresku ja.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat alles fake was ( wat ik al dacht ), met die brief aan Kees song, vind ik het maar een sukkel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je dacht dat dit er een geschikte plaat voor was?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:50 schreef Moonwalk het volgende:
FOREVER !!11!1
Kijk, dat is pas een kerstknallerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:50 schreef Moonwalk het volgende:
FOREVER !!11!1
Ik vind dat stiekem echt een geweldige plaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:51 schreef Moonwalk het volgende:
Ja dat wist ik wel, maar weet je ook hoe Fresku zogenaamd "getekend" is ? Dat is waarom ik hem een sukkel vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh op die manier, ja dat snap ik.wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:52 schreef kingtoppie het volgende:
Put your pistols in the air!Now we're talkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het eerst zo mooi, tot hij bij de wereld draait door zat te vertellen dat hij al getekend was en het een stunt was van hem en keesquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh op die manier, ja dat snap ik.wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Ik meen het dat je niet zo tering veel drugs moet gebruiken, je behandeld het totaal niet als speciaal.. Als het die functie verliest is het toch wel een beetje lame..quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
Best stom, ik zit hier zo in de keuken met zo'n /care gevoel
Je kunt dit niet eens drugs noemen manquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik meen het dat je niet zo tering veel drugs moet gebruiken, je behandeld het totaal niet als speciaal.. Als het die functie verliest is het toch wel een beetje lame..
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:54 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vond het eerst zo mooi, tot hij bij de wereld draait door zat te vertellen dat hij al getekend was en het een stunt was van hem en keesKees is dan wel weer een baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach laat haar toch, ze luistert toch niet naar anderenquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik meen het dat je niet zo tering veel drugs moet gebruiken, je behandeld het totaal niet als speciaal.. Als het die functie verliest is het toch wel een beetje lame..
Ik gebruik geen drugs maar voel me de hele tijd /care.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit soort spul gebruik ik nu echt al jaren. Gewoon heel even een beetje relaxt worden terwijl het hier thuis altijd schelden en zeiken op mij is. Je merkt verder niets, waarschijnlijk is het een beetje vergelijkbaar met roken ofzo. Gewoon ontspannen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach laat haar toch, ze luistert toch niet naar anderen
Mijn ouders hebben hier gisteren ook weer zo'n kerstcircus opgezet, en van die liedjes de hele dag, ik word hier gillend gek, echt waarquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:00 schreef LostInSpace het volgende:
Whaaaaaaa.. kerstliedjes![]()
Mijn huis is juist een kerstvrije oase
I'm out of here![]()
![]()
![]()
Gezellig. Ze was me dankbaar zeg maarquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:48 schreef Moonwalk het volgende:
* SINJI, hoe is het gister afgelopen met Hoeden-Douche-Computermeisje???
Ik moet ook PC's gaan fixen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gezellig. Ze was me dankbaar zeg maar
Aansteller, het was alweer klaar. Maar speciaal voor jou dan:quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:00 schreef LostInSpace het volgende:
Whaaaaaaa.. kerstliedjes![]()
Mijn huis is juist een kerstvrije oase
I'm out of here![]()
![]()
![]()
Gequote voor baasheid.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:04 schreef Moonwalk het volgende:
Aansteller, het was alweer klaar. Maar speciaal voor jou dan
Niet?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geloof me, daar ligt het niet aan
Als iets gemakkelijk is dan is de lol er snel af hequote:Op zaterdag 17 december 2011 15:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet?
Echt waarom is in meisjes hun broekje komen zo verdomde lastig?
Ik deed er jaren niet aan mee, nu welquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:08 schreef LostInSpace het volgende:
[..]![]()
Normaal gesproken deed ik er ook wel een beetje aan mee.. maar dit jaar is anders.
Luister dan tenminste naar een goede rock and roll band:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:12 schreef Moonwalk het volgende:
Hier nog een keer omdat het zo mooi is, hoe kan je dit nou hatenbarbaar
![]()
Kom maar op met je weekendplannen. Ik heb het geprobeerd maar werd helaas overstemd door de meest kitscherige kerstnummers.quote:
Werkenquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kom maar op met je weekendplannen. Ik heb het geprobeerd maar werd helaas overstemd door de meest kitscherige kerstnummers.
Maar goed, wat zijn jouw weekendplannen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Deze opmerking heeft topickillerpotentie
Net ook gemeldquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar goed, wat zijn jouw weekendplannen?
Slopend.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vandaag tot een uurtje of 2
En dan morgen weer van 11 tot 24
Klinkt goedquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Net ook gemeldGister date gehad in Amsterdam, net van terug. Nu even bijkomen, zometeen vrienden op bezoek en vannacht een feestje. Morgen bij familie langs en 's avonds naar de bios.
Teveel van watquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:39 schreef geenvetzak het volgende:
Neem me niet kwalijk maar mag ik een teiltjeweer eens iets te veel van het goede.
ja, mag het?quote:
Tiny Little Big Bandquote:
ditquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In elk geval wel van kerstigheid
Ben jij Soit?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:39 schreef geenvetzak het volgende:
Neem me niet kwalijk maar mag ik een teiltjeweer eens iets te veel van het goede.
Waar dan? Ik zie niemand die op de meet was posten nu hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
Daar gaan we hoor, na de meet zit natuurlijk iedereen vuistdiep in elkaars reedt. Dat wordt krusjekroel, elkaar ontzien en allemaal kekke 'inside'-jokes waardoor buitenstaanders geen zin meer hebben te posten.
Hey dat klinkt als een tweede Singles.
quote:
Haha, dat doet me denken aan gisteravond. Zij vond computers lastig. Ik zei; ze lijken lastig voor een complete leek, maar zodra je ongeveer weet hoe ze in elkaar steken is het een piece of cake. Je moet je alleen niet laten afschrikken door de complexiteit. Trial and error babyquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet?
Echt waarom is in meisjes hun broekje komen zo verdomde lastig?
Oke maar dan gaan we daarna sparrenquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
Daar gaan we hoor, na de meet zit natuurlijk iedereen vuistdiep in elkaars reedt. Dat wordt krusjekroel, elkaar ontzien en allemaal kekke 'inside'-jokes waardoor buitenstaanders geen zin meer hebben te posten.
Kusjekroel
OWNED!quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar dan? Ik zie niemand die op de meet was posten nu hoor.
nee wijf! Ik heb alleen geen zin in kerstliedjesquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ben jij Soit?![]()
Waar is Soit gebleven na dat hij als Aziatisch meisje was teruggekeerd ?
Ik ben wat laat met mijn opmerking, ik moest eerst even mijn huis schoonmakenquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar dan? Ik zie niemand die op de meet was posten nu hoor.
Volgens mij voel jij je heel snel het buitenbeentjequote:Op zaterdag 17 december 2011 15:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
Kusjekroel
Ik ben het buitenbeentje en dat is juist fijnquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Volgens mij voel jij je heel snel het buitenbeentje
Dat zei ik hier zelfs tegen jequote:Op zaterdag 17 december 2011 15:43 schreef Sinji het volgende:
[..]![]()
Al had ik bij haar het gevoel dat ze mij probeerde te hosselen in plaats van andersom. Op dat tijdstip gaan douchen, O rly?
Is goed hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oke maar dan gaan we daarna sparren
Lekker graaienquote:
Hier, een aai over je rode neus.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben het buitenbeentje en dat is juist fijn
Ik ben alleen jammer dat dit topic een aaitopic wordt, dat heb ik eerder zien gebeuren.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier, een aai over je rode neus.
Volgens mij valt het reuze mee, er is gevraagd hoe het was en dat hebben ze verteld. Toen was het klaarquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben het buitenbeentje en dat is juist fijn
Ik ben alleen jammer dat dit topic een aaitopic wordt, dat heb ik eerder zien gebeuren.
Dan leek het eindeloos te duren.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:46 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Volgens mij valt het reuze mee, er is gevraagd hoe het was en dat hebben ze verteld. Toen was het klaar
Omdat niet iedereen terug leest en het soms opnieuw werd gevraagdquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dan leek het eindeloos te duren.
De meet was toch van radio ofzo?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen terug leest en het soms opnieuw werd gevraagd![]()
Ik vind er ook niks mis mee als na een meet van dit topic, het onderwerp "de meet van het topic" is. Het was volgens mij niet eens 1 topic volniet eens een half topic
Zie je, jij kan het ookquote:
Nee, van AVNZMGquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
De meet was toch van radio ofzo?
Van hier.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, van dit topicquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik mis ook alle events hier.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:50 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee, van dit topic
Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 3, december meetmaand
Nee, ik ga haar blijven zien (denk ik). Lieve meid.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat zei ik hier zelfs tegen je![]()
Maar ik heb gelijk, je moet dr niet meer![]()
Heb je nooit last van meiden die je dan gaan bellen etc?
Kom je ze nog wel eens tegen of heb je het opeens "druk" ?
Ja precies, die afkorting...zoals die stond in de TT van deze topic: Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 3, december meetmaandquote:
Ach er is altijd een volgende keerquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja precies, die afkorting...zoals die stond in de TT van deze topic: Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 3, december meetmaand
Ik ook, maar dan wil ik eerst van die kut-depressie af, anders ben ik niet zo gezelliequote:Op zaterdag 17 december 2011 15:53 schreef Lokasenna het volgende:
Volgende meet wil ik er weer bij zijn.
Wij fleuren je wel op met onze leuke karakters...quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan wil ik eerst van die kut-depressie af, anders ben ik niet zo gezellie
Ik gun fu dr van 100 meter afstand.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ze is keigoed in Judo-Jikwando
Die stopt ze met dr tandenquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik gun fu dr van 100 meter afstand.
WIE BEN JIJ OPEENSquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ze is was keigoed in Judo-Jikwando Kenpo
En een kei-harde business-woman
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
WIE BEN JIJ OPEENSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Alleen pussy's gebruiken dat soort wapens.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen pussy's gebruiken dat soort wapens.
Als we met wapens gaan vechten dan gebruiken we een katana.
De een doet cruesli in zijn yoghurt, ik eet ninja's als snack.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen pussy's gebruiken dat soort wapens.
Als we met wapens gaan vechten dan gebruiken we een katana.
Ik ook, ga ik nu doen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik moet boodschappen halen maar heb geen zin
Oh nee, ik ga niet weer hutspot maken hoor!quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ook, ga ik nu doen.![]()
Heb zin in hollandse pot
quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niet zo neem ik aan?
[ afbeelding ]
* LostInSpace heeft jaren lang full contact Taekwondo gedaanquote:
There is a damsel in distress, gentlemenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
Fuck mijn libido, soms haat ik het.
Op zoek naar een langwerpig voorwerp?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
Lekker tussen de frikandellen en andere fallussymbolenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
Oh sorry, dat wilde ik eigenlijk niet eens melden
Maar ik ga jullie zo verlaten om te gaan werken. Later
Ik ben er net weer voor een paar uur van af.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
Lekkere binnenkomer.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er net weer voor een paar uur van af.
En het kuiltje in het midden met jus dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:14 schreef dawg het volgende:
andijvie met gehaktballen.
en dan maak ik het bord zo op dat het net twee tieten lijken.
Je moet ook dit drum 'n bass remixes luisterenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wat hebben die Amerikanen toch met country? Zo saaahaaai.
Ik ook weer.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er net weer voor een paar uur van af.
geen jus. een driehoek andijvie en 2 ballen erboven volstaat.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En het kuiltje in het midden met jus dan?
Ik had vandaag een ei met twee dooiers, ik moest ook denken aan tettenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:14 schreef dawg het volgende:
andijvie met gehaktballen.
en dan maak ik het bord zo op dat het net twee tieten lijken.
de mijne zijn groter.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik had vandaag een ei met twee dooiers, ik moest ook denken aan tetten
Neeeee, weer iemand ten prooi gevallen aan het kerstvirus!quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:17 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb een kerstboom![]()
Geen zin om te versieren alleen
Haha. Ik ben een beetje drum and bass-moe op het moment. Luister het nog amper. Nog wel af en toe een feestje!quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:15 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je moet ook dit drum 'n bass remixes luisteren
http://soundcloud.com/tekki/man-of-constant-junglism
Ik kom wel wat witte slingers brengenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:17 schreef Sinosappel het volgende:
Dan laat je hem gewoon zo staan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:17 schreef Sinosappel het volgende:
zo voorspelbaar en toch moest ik lachen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik kom wel wat witte slingers brengen
De kat heeft z'n plekkie in de boom al gevondenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan laat je hem gewoon zo staan.
Scheelt ook weer tijd bij het verwijderen van de boom.
ahh. de reden dat ik geen boom zet. dan heb ik geen rust meer.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
De kat heeft z'n plekkie in de boom al gevonden
En overal die naalden...quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh. de reden dat ik geen boom zet. dan heb ik geen rust meer.
Nee daar ben ik alweer klaar meequote:Op zaterdag 17 december 2011 16:15 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je moet ook dit drum 'n bass remixes luisteren
http://soundcloud.com/tekki/man-of-constant-junglism
Daarom zet ik geen boom, kan ik elke dag ballen rapen met die 2 katten van mequote:Op zaterdag 17 december 2011 16:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
De kat heeft z'n plekkie in de boom al gevonden
ik weet hetquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:19 schreef dawg het volgende:
[..]
zo voorspelbaar en toch moest ik lachen.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:22 schreef twi het volgende:
[ afbeelding ]
De mijne beleeft 'r eerste Kerst, en heeft verbazingwekkend genoeg nog weinig interesse getoond in de booml
Mijn kat komt niet eens in de buurt. Kwestie van autoriteit.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom zet ik geen boom, kan ik elke dag ballen rapen met die 2 katten van me
Ik kan gewoon niet kwaad worden op ze.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn kat komt niet eens in de buurt. Kwestie van autoriteit.
Oh dat is zielugquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:26 schreef dawg het volgende:
ik had laatst een filmpje gevonden van 2 katten onder invloed van paddo's, die naar hun voederbakje proberen te komen.
kan hem niet meer vinden helaas.
Maar een kat weet niet wat hij eetquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo nou weer? Mensen eten ook paddo's
Tsja, dieren dingen toestoppen om een leuk filmpje te krijgen is wel fail. Als ze 't net als nu helemaal uit zichzelf hadden opgepeuzeld...quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo nou weer? Mensen eten ook paddo's
het zag er wel erg grappig uit. zou het zelf ook nooit doen natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |