Aansteller, het was alweer klaar. Maar speciaal voor jou dan:quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:00 schreef LostInSpace het volgende:
Whaaaaaaa.. kerstliedjes![]()
Mijn huis is juist een kerstvrije oase
I'm out of here![]()
![]()
![]()
Gequote voor baasheid.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gezellig. Ze was me dankbaar zeg maar
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gezellig. Ze was me dankbaar zeg maar
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:04 schreef Moonwalk het volgende:
Aansteller, het was alweer klaar. Maar speciaal voor jou dan
Niet?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geloof me, daar ligt het niet aan
Als iets gemakkelijk is dan is de lol er snel af hequote:Op zaterdag 17 december 2011 15:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet?
Echt waarom is in meisjes hun broekje komen zo verdomde lastig?
Ik deed er jaren niet aan mee, nu welquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:08 schreef LostInSpace het volgende:
[..]![]()
Normaal gesproken deed ik er ook wel een beetje aan mee.. maar dit jaar is anders.
Luister dan tenminste naar een goede rock and roll band:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:12 schreef Moonwalk het volgende:
Hier nog een keer omdat het zo mooi is, hoe kan je dit nou hatenbarbaar
![]()
Kom maar op met je weekendplannen. Ik heb het geprobeerd maar werd helaas overstemd door de meest kitscherige kerstnummers.quote:
Werkenquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kom maar op met je weekendplannen. Ik heb het geprobeerd maar werd helaas overstemd door de meest kitscherige kerstnummers.
Maar goed, wat zijn jouw weekendplannen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Deze opmerking heeft topickillerpotentie
Net ook gemeldquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar goed, wat zijn jouw weekendplannen?
Slopend.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vandaag tot een uurtje of 2
En dan morgen weer van 11 tot 24
Klinkt goedquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Net ook gemeldGister date gehad in Amsterdam, net van terug. Nu even bijkomen, zometeen vrienden op bezoek en vannacht een feestje. Morgen bij familie langs en 's avonds naar de bios.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |