Word geen junk heyquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
Oh mensen, dit is echt wel een aanrader als je lekker relaxt wil zijn:
http://azarius.nl/smartshop/psychedelics/herbal_blends/2spicy/
Ik zat net bij mijn ouders aan tafel en het kon me gewoon niet schelen dat ze me zaten uit te kafferen om mijn luiheid, terwijl ik normaalgesproken ontzettend opgefokt van ze word.
Ja ach, toen ik 15 was kreeg ik de eerste grijze harenquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik 14 was dachten ze verdomme al dat 20 was.
Nou zie ik er zelf eigenlijk ook niet uit als 21quote:
Thx voor dat nummer, mooi begin... Zang lijkt op een minder harmonieuze jim morrison.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:50 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Muziek is mijn therapieEn hoe rauwer de emotie in het nummer, hoe rustiger ik word.
Ik ben een beetje apart wat dat betreft
Hier word ik bijvoorbeeld rustig van:
Ze bijten niet hoor, sommige zijn heel lief en leuk hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou zie ik er zelf eigenlijk ook niet uit als 21![]()
Heb ook niet echt heel veel met haar gepraat omdat ik altijd verlegen word van meisjesIk vraag me ook wel een beetje af hoe ik daardoor op haar overkwam
Youtube verkloot de kwaliteit trouwens behoorlijk.. je moet het album maar eens downloadenquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Thx voor dat nummer, mooi begin... Zang lijkt op een minder harmonieuze jim morrison.
We zijn naar de next geweest alwaar wij gewoon door gingen met bier drinken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:53 schreef palawan het volgende:
Ben er ook weer.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de overgebleven 4? Zijn jullie nog wat gaan doen? Nog iets interessants gebeurd toen we weg waren?
Ze heeft me niet gebeten, was niet gemeen tegen me.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze bijten niet hoor, sommige zijn heel lief en leuk hoor.
Heel veel meiden zijn liefquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze heeft me niet gebeten, was niet gemeen tegen me.
Vond Myra helemaal gewoon superlief.
Ben blij
Precies, leuke lieve slimme mooie vrouwen zátquote:
Ah leuk, maar verder niet heel veel gemist dus?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We zijn naar de next geweest alwaar wij gewoon door gingen met bier drinken.Was heel gezellig
Je moet Faye ook nog ontmoeten.quote:
Jawel. Tuurlijk wel, ik vind het ook moeilijk om te zeggen wat er allemaal voor speciaals gebeurt moest zijn in die kroeg waar jullie er nog bij waren. En dat zou je toch ook niet willen missen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:03 schreef palawan het volgende:
[..]
Ah leuk, maar verder niet heel veel gemist dus?
Kroeg is dan een slecht ideequote:Op zaterdag 17 december 2011 14:07 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dan moet je vaker de kroeg in
En waar zitten de lieve meiden dan wel volgens jou?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kroeg is dan een slecht idee
Lieve meiden zijn daar in minderheidVeel maneaters
In trams.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
En waar zitten de lieve meiden dan wel volgens jou?
Hij was er ja.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:11 schreef DigitalGirl het volgende:
Meet was leuk? Was MLIG er ook nog...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |