Ik ook, ga ik nu doen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik moet boodschappen halen maar heb geen zin
Oh nee, ik ga niet weer hutspot maken hoor!quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ook, ga ik nu doen.![]()
Heb zin in hollandse pot
quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niet zo neem ik aan?
[ afbeelding ]
* LostInSpace heeft jaren lang full contact Taekwondo gedaanquote:
There is a damsel in distress, gentlemenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
Fuck mijn libido, soms haat ik het.
Op zoek naar een langwerpig voorwerp?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
Lekker tussen de frikandellen en andere fallussymbolenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
Oh sorry, dat wilde ik eigenlijk niet eens melden
Maar ik ga jullie zo verlaten om te gaan werken. Later
Ik ben er net weer voor een paar uur van af.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
Lekkere binnenkomer.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er net weer voor een paar uur van af.
En het kuiltje in het midden met jus dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:14 schreef dawg het volgende:
andijvie met gehaktballen.
en dan maak ik het bord zo op dat het net twee tieten lijken.
Je moet ook dit drum 'n bass remixes luisterenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wat hebben die Amerikanen toch met country? Zo saaahaaai.
Ik ook weer.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er net weer voor een paar uur van af.
geen jus. een driehoek andijvie en 2 ballen erboven volstaat.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En het kuiltje in het midden met jus dan?
Ik had vandaag een ei met twee dooiers, ik moest ook denken aan tettenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:14 schreef dawg het volgende:
andijvie met gehaktballen.
en dan maak ik het bord zo op dat het net twee tieten lijken.
de mijne zijn groter.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik had vandaag een ei met twee dooiers, ik moest ook denken aan tetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |