Teveel van watquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:39 schreef geenvetzak het volgende:
Neem me niet kwalijk maar mag ik een teiltjeweer eens iets te veel van het goede.
ja, mag het?quote:
Tiny Little Big Bandquote:
ditquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In elk geval wel van kerstigheid
Ben jij Soit?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:39 schreef geenvetzak het volgende:
Neem me niet kwalijk maar mag ik een teiltjeweer eens iets te veel van het goede.
Waar dan? Ik zie niemand die op de meet was posten nu hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
Daar gaan we hoor, na de meet zit natuurlijk iedereen vuistdiep in elkaars reedt. Dat wordt krusjekroel, elkaar ontzien en allemaal kekke 'inside'-jokes waardoor buitenstaanders geen zin meer hebben te posten.
Hey dat klinkt als een tweede Singles.
quote:
Haha, dat doet me denken aan gisteravond. Zij vond computers lastig. Ik zei; ze lijken lastig voor een complete leek, maar zodra je ongeveer weet hoe ze in elkaar steken is het een piece of cake. Je moet je alleen niet laten afschrikken door de complexiteit. Trial and error babyquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet?
Echt waarom is in meisjes hun broekje komen zo verdomde lastig?
Oke maar dan gaan we daarna sparrenquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
Daar gaan we hoor, na de meet zit natuurlijk iedereen vuistdiep in elkaars reedt. Dat wordt krusjekroel, elkaar ontzien en allemaal kekke 'inside'-jokes waardoor buitenstaanders geen zin meer hebben te posten.
Kusjekroel
OWNED!quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar dan? Ik zie niemand die op de meet was posten nu hoor.
nee wijf! Ik heb alleen geen zin in kerstliedjesquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ben jij Soit?![]()
Waar is Soit gebleven na dat hij als Aziatisch meisje was teruggekeerd ?
Ik ben wat laat met mijn opmerking, ik moest eerst even mijn huis schoonmakenquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar dan? Ik zie niemand die op de meet was posten nu hoor.
Volgens mij voel jij je heel snel het buitenbeentjequote:Op zaterdag 17 december 2011 15:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
Kusjekroel
Ik ben het buitenbeentje en dat is juist fijnquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Volgens mij voel jij je heel snel het buitenbeentje
Dat zei ik hier zelfs tegen jequote:Op zaterdag 17 december 2011 15:43 schreef Sinji het volgende:
[..]![]()
Al had ik bij haar het gevoel dat ze mij probeerde te hosselen in plaats van andersom. Op dat tijdstip gaan douchen, O rly?
Is goed hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oke maar dan gaan we daarna sparren
Lekker graaienquote:
Hier, een aai over je rode neus.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben het buitenbeentje en dat is juist fijn
Ik ben alleen jammer dat dit topic een aaitopic wordt, dat heb ik eerder zien gebeuren.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier, een aai over je rode neus.
Volgens mij valt het reuze mee, er is gevraagd hoe het was en dat hebben ze verteld. Toen was het klaarquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben het buitenbeentje en dat is juist fijn
Ik ben alleen jammer dat dit topic een aaitopic wordt, dat heb ik eerder zien gebeuren.
Dan leek het eindeloos te duren.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:46 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Volgens mij valt het reuze mee, er is gevraagd hoe het was en dat hebben ze verteld. Toen was het klaar
Omdat niet iedereen terug leest en het soms opnieuw werd gevraagdquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dan leek het eindeloos te duren.
De meet was toch van radio ofzo?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen terug leest en het soms opnieuw werd gevraagd![]()
Ik vind er ook niks mis mee als na een meet van dit topic, het onderwerp "de meet van het topic" is. Het was volgens mij niet eens 1 topic volniet eens een half topic
Zie je, jij kan het ookquote:
Nee, van AVNZMGquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
De meet was toch van radio ofzo?
Van hier.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, van dit topicquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik mis ook alle events hier.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:50 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee, van dit topic
Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 3, december meetmaand
Nee, ik ga haar blijven zien (denk ik). Lieve meid.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat zei ik hier zelfs tegen je![]()
Maar ik heb gelijk, je moet dr niet meer![]()
Heb je nooit last van meiden die je dan gaan bellen etc?
Kom je ze nog wel eens tegen of heb je het opeens "druk" ?
Ja precies, die afkorting...zoals die stond in de TT van deze topic: Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 3, december meetmaandquote:
Ach er is altijd een volgende keerquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja precies, die afkorting...zoals die stond in de TT van deze topic: Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 3, december meetmaand
Ik ook, maar dan wil ik eerst van die kut-depressie af, anders ben ik niet zo gezelliequote:Op zaterdag 17 december 2011 15:53 schreef Lokasenna het volgende:
Volgende meet wil ik er weer bij zijn.
Wij fleuren je wel op met onze leuke karakters...quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan wil ik eerst van die kut-depressie af, anders ben ik niet zo gezellie
Ik gun fu dr van 100 meter afstand.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ze is keigoed in Judo-Jikwando
Die stopt ze met dr tandenquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik gun fu dr van 100 meter afstand.
WIE BEN JIJ OPEENSquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ze is was keigoed in Judo-Jikwando Kenpo
En een kei-harde business-woman
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
WIE BEN JIJ OPEENSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Alleen pussy's gebruiken dat soort wapens.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen pussy's gebruiken dat soort wapens.
Als we met wapens gaan vechten dan gebruiken we een katana.
De een doet cruesli in zijn yoghurt, ik eet ninja's als snack.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen pussy's gebruiken dat soort wapens.
Als we met wapens gaan vechten dan gebruiken we een katana.
Ik ook, ga ik nu doen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik moet boodschappen halen maar heb geen zin
Oh nee, ik ga niet weer hutspot maken hoor!quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ook, ga ik nu doen.![]()
Heb zin in hollandse pot
quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niet zo neem ik aan?
[ afbeelding ]
* LostInSpace heeft jaren lang full contact Taekwondo gedaanquote:
There is a damsel in distress, gentlemenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
Fuck mijn libido, soms haat ik het.
Op zoek naar een langwerpig voorwerp?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
Lekker tussen de frikandellen en andere fallussymbolenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
Oh sorry, dat wilde ik eigenlijk niet eens melden
Maar ik ga jullie zo verlaten om te gaan werken. Later
Ik ben er net weer voor een paar uur van af.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
Lekkere binnenkomer.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er net weer voor een paar uur van af.
En het kuiltje in het midden met jus dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:14 schreef dawg het volgende:
andijvie met gehaktballen.
en dan maak ik het bord zo op dat het net twee tieten lijken.
Je moet ook dit drum 'n bass remixes luisterenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wat hebben die Amerikanen toch met country? Zo saaahaaai.
Ik ook weer.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er net weer voor een paar uur van af.
geen jus. een driehoek andijvie en 2 ballen erboven volstaat.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En het kuiltje in het midden met jus dan?
Ik had vandaag een ei met twee dooiers, ik moest ook denken aan tettenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:14 schreef dawg het volgende:
andijvie met gehaktballen.
en dan maak ik het bord zo op dat het net twee tieten lijken.
de mijne zijn groter.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik had vandaag een ei met twee dooiers, ik moest ook denken aan tetten
Neeeee, weer iemand ten prooi gevallen aan het kerstvirus!quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:17 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb een kerstboom![]()
Geen zin om te versieren alleen
Haha. Ik ben een beetje drum and bass-moe op het moment. Luister het nog amper. Nog wel af en toe een feestje!quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:15 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je moet ook dit drum 'n bass remixes luisteren
http://soundcloud.com/tekki/man-of-constant-junglism
Ik kom wel wat witte slingers brengenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:17 schreef Sinosappel het volgende:
Dan laat je hem gewoon zo staan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:17 schreef Sinosappel het volgende:
zo voorspelbaar en toch moest ik lachen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik kom wel wat witte slingers brengen
De kat heeft z'n plekkie in de boom al gevondenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan laat je hem gewoon zo staan.
Scheelt ook weer tijd bij het verwijderen van de boom.
ahh. de reden dat ik geen boom zet. dan heb ik geen rust meer.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
De kat heeft z'n plekkie in de boom al gevonden
En overal die naalden...quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh. de reden dat ik geen boom zet. dan heb ik geen rust meer.
Nee daar ben ik alweer klaar meequote:Op zaterdag 17 december 2011 16:15 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je moet ook dit drum 'n bass remixes luisteren
http://soundcloud.com/tekki/man-of-constant-junglism
Daarom zet ik geen boom, kan ik elke dag ballen rapen met die 2 katten van mequote:Op zaterdag 17 december 2011 16:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
De kat heeft z'n plekkie in de boom al gevonden
ik weet hetquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:19 schreef dawg het volgende:
[..]
zo voorspelbaar en toch moest ik lachen.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:22 schreef twi het volgende:
[ afbeelding ]
De mijne beleeft 'r eerste Kerst, en heeft verbazingwekkend genoeg nog weinig interesse getoond in de booml
Mijn kat komt niet eens in de buurt. Kwestie van autoriteit.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom zet ik geen boom, kan ik elke dag ballen rapen met die 2 katten van me
Ik kan gewoon niet kwaad worden op ze.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn kat komt niet eens in de buurt. Kwestie van autoriteit.
Oh dat is zielugquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:26 schreef dawg het volgende:
ik had laatst een filmpje gevonden van 2 katten onder invloed van paddo's, die naar hun voederbakje proberen te komen.
kan hem niet meer vinden helaas.
Maar een kat weet niet wat hij eetquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo nou weer? Mensen eten ook paddo's
Tsja, dieren dingen toestoppen om een leuk filmpje te krijgen is wel fail. Als ze 't net als nu helemaal uit zichzelf hadden opgepeuzeld...quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo nou weer? Mensen eten ook paddo's
het zag er wel erg grappig uit. zou het zelf ook nooit doen natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |