Te moe om mij daar druk over te makenquote:
Nog nooit last van gehadquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:20 schreef formerjellybean het volgende:
Wat irritant bij sommige is de verkering uit en delen ze al hun liefdesleed op facebook , misschien toch maar eens opschonen mijn facebook denk
Wees daar blij mee, ik vind het best hoor als je liefdesverdriet hebt maar laat het van facebook, ik hoef geen status berichten als zucht wat is hy een klootzak en dat steeds vaker . Deel liever liedjes of hoe je dag was ofzo of grappige foto'squote:
dat is inderdaad beter dan datquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wees daar blij mee, ik vind het best hoor als je liefdesverdriet hebt maar laat het van facebook, ik hoef geen status berichten als zucht wat is hy een klootzak en dat steeds vaker . Deel liever liedjes of hoe je dag was ofzo of grappige foto's
Ja ik ben daar ook niet zo van, maar je kan updates van mensen uitzetten he. Dan zie je helemaal geen nieuwtjes meer van die personenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:20 schreef formerjellybean het volgende:
Wat irritant bij sommige is de verkering uit en delen ze al hun liefdesleed op facebook , misschien toch maar eens opschonen mijn facebook denk
Lang verhaal. Te moe.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Te moe om mij daar druk over te makenhaha Rinus gezang
Maar hoe komt dat jij je zo voelt?
Vertel mij even hoe want ik heb bij iemand dus die updates uitgezet maar het verschijnt dus nog steeds op mijn facebook , die kwam met allemaal deprimerende berichten over de crisis en daar werd ik ook niet vrolijk van . En een ander heb ik er af gegooit , die moest ook even al haar ruzies melden publiekelijk via facebookquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja ik ben daar ook niet zo van, maar je kan updates van mensen uitzetten he. Dan zie je helemaal geen nieuwtjes meer van die personenbehalve als je zelf op hun pagina gaat kijken
Ik meld dat niet in facebook sommige dingen wil ik lekker voor mezelf houdenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
Het is ook één en al hysterie. Een tijd geleden samen met een goede vriendin een
'complicated relationship' aangevinkt voor de gein. Direct gingen mensen er op facebook mee aan de haal, dat we nu eindelijk een stel waren en wel meer.
Wat een idioot gebeuren.
Ik wel altijd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:31 schreef Moonwalk het volgende:
Je loopt op straat toch ook niet met een foto + adres van je lover om je nek. Wtf
quote:
Dat heb ik dus ook bepaalde dingen hou ik liever prive en als ik ruzie met een persoon heb is dat ook prive dat hoeft toch ook niet de hele wereld te weten en mee te bemoeien. Ik zou trouwens gillend gek worden als ik het met een jongen uitmaak en die gaat vervolgens zijn hele facebook volspammen met ik mis haar zo. Dat vind ik zo'n genante vertoningquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:31 schreef Moonwalk het volgende:
Ik doe nooit mee aan die relatie instellingen op zulke sites. Ik hou er niet zo van als de hele wereld zn neus diep in mijn priveleven steekt![]()
De drama die ik bij mensen zie pfff, mensen die stoken, dingen die verkeerd worden opgevat, teveel om op te noemen. Je loopt op straat toch ook niet met een foto + adres van je lover om je nek. Wtf
We hadden ook helemaal niets.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:32 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik meld dat niet in facebook sommige dingen wil ik lekker voor mezelf houden
Je moet naar je startpagina van facebook, daar waar je alle nieuwtjes van iedereen ziet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook bepaalde dingen hou ik liever prive en als ik ruzie met een persoon heb is dat ook prive dat hoeft toch ook niet de hele wereld te weten en mee te bemoeien. Ik zou trouwens gillend gek worden als ik het met een jongen uitmaak en die gaat vervolgens zijn hele facebook volspammen met ik mis haar zo. Dat vind ik zo'n genante vertoning
quote:Abonnement opgezegd. Ongedaan maken
De verslagen van Henk worden niet meer in je nieuwsoverzicht weergegeven. Je kunt ook Henk als vriend verwijderen.
Gelukkig heb ik zoiets nog niet mee gemaakt, ik val ook niet echt op types die hun hele leven op internet delenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook bepaalde dingen hou ik liever prive en als ik ruzie met een persoon heb is dat ook prive dat hoeft toch ook niet de hele wereld te weten en mee te bemoeien. Ik zou trouwens gillend gek worden als ik het met een jongen uitmaak en die gaat vervolgens zijn hele facebook volspammen met ik mis haar zo. Dat vind ik zo'n genante vertoning
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik wel altijd.
Gelukkig zijn mijn schoonouders kinderloos.
Jij en humor laat me niet lachenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Humor is weer ver te zoeken ja.
Moest wel lachenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Humor is weer ver te zoeken ja.
Jij hebt op één of andere manier iets tegen me de laatste tijd. Wil je even aandacht?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij en humor laat me niet lachen
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:43 schreef Moonwalk het volgende:
Volgens mij is het hier nu best wel vredig hoor
edit: never mind![]()
Je sinosappel moet een kerstmutsquote:
Kan jij dat voor mij fixen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je sinosappel moet een kerstmuts
Mijn kat ligt op mijn schoot te slapen. Purrrrquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Mijn kat zit van onder een deken naar me te gluren.
Aww. Mijne ook.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn kat ligt vredig op de stoel te slapen
Nee benzin kan datquote:
Nee heb digitale tv had hem net ff gepauzeerd...Wat komt er?!!!quote:
Persoonlijk nee hoor, wie is hier nu op zijn pielemuisje getrapt?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jij hebt op één of andere manier iets tegen me de laatste tijd. Wil je even aandacht?
Vertel eens wat er is, ben ik op je pielemuisje gaan staan knul?
Oh lord, hij zat een man achterna op het dak. Alles is hot aan deze scenequote:Op vrijdag 16 december 2011 22:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee heb digitale tv had hem net ff gepauzeerd...Wat komt er?!!!
dan bereid ik me vast voor om vredig klaar te komen
Heeft het gesmaakt?quote:
Jij blijkbaar, dat je telkens zo fel op iedere post van me moet reageren.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Persoonlijk nee hoor, wie is hier nu op zijn pielemuisje getrapt?
Inclusief modder & bloed op z'n gezicht, een woeste blik en veel zweet en gehijg?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh lord, hij zat een man achterna op het dak. Alles is hot aan deze scene
Daarom mijn reactiequote:Op vrijdag 16 december 2011 22:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jij blijkbaar, dat je telkens zo fel op iedere post van me moet reageren.
Ik gaf deze zelf al aan dat het geen leuke grap was.
Hij heeft een kras op zn wang en zweet en een verwilderde blikquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Inclusief modder & bloed op z'n gezicht, een woeste blik en veel zweet en gehijg?
Yessssquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hij heeft een kras op zn wang en zweet en een verwilderde blik![]()
Het accent maakt het in deze scene helemaal af
en in de scene erna heeftie van die bezorgde/boze blikken heel mooi met close ups en zonlicht van de ondergaande zon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Yessss![]()
![]()
![]()
![]()