Zeker lekkerrr maar deze foto's vond ik ietwat deprimerend...quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:37 schreef Moonwalk het volgende:
Sinosappel wat vind je van Gerard Butler?
![]()
[ afbeelding ]
gadverdammequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zeker lekkerrr maar deze foto's vond ik ietwat deprimerend...
[ afbeelding ]
Heloef ik snap je wel, ik vind er ook niks meer aan. Ergens rond mn 20'e vond ik het mooi geweest. Maar je 18e is toch wel echt een bijzondere leeftijd, ook voor je moederquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee niet leuk.
Mijn moeder wil graag vieren dat ik 18 wordt. Ik laat haar maar op de voorwaarde dat de laatste keer wordt dat ik moet meedoen aan deze onzin.
Niet per se, alleen dit jaar hoeft het van mij niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je vindt verjaardagen omzin?
Dus het maakt je niet uit dat je familie blij om je is?
Jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Yummie helemaal als die Sparta roept
Mijn god.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OMG WHAT HAPPENEDquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok. Veel plezier alvastquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet per se, alleen dit jaar hoeft het van mij niet.
Ze mogen best blij om me zijn, maar ik ben de jarige jop toch? Laat de jarige jop dan tenminste ook kiezen hoe hij het viert.
liiiinkquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:44 schreef formerjellybean het volgende:
Gatver ik vond Rinus al eng in het nederlands nou heb die ook het nummer in het engels gezongen en dat is errrrrrrrrrrugggggg
quote:
Coverband beginnen?quote:
Brofist, sis.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:41 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Heloef ik snap je wel, ik vind er ook niks meer aan. Ergens rond mn 20'e vond ik het mooi geweest. Maar je 18e is toch wel echt een bijzondere leeftijd, ook voor je moeder![]()
Tegenwoordig vier ik het allang niet meer, ik heb een jaarlijkse traditie met een hele goeie vriend.
We gaan dan altijd op een (nieuwe) onmogelijke plek met een wegwerp bbq en wat alcohol enz. Ik ben ook altijd jarig als het warm is.
Dat hele feesten geven enzo hoeft van mij ook niet echt, maar dat heb ik jarenlang wel gedaan en toen was het wel leuk
Ach als ik heel eerlijk ben zou ik het er nog steeds wel op kunnen hoorquote:
Dag poesjequote:
Ik zou ook nog gewoon met hem trouwenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach als ik heel eerlijk ben zou ik het er nog steeds wel op kunnen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |