Ik weet het, hij heeft zo iets wilds en zorgzaam tegelijk ik weet niet wat het is maar het is leukquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij is nog lekkerder in beweging. Hij kan zo verontrust/opgejaagd/boos in 1 kijken in deze film....![]()
![]()
Ja. Onweerstaanbaar mannelijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik weet het, hij heeft zo iets wilds en zorgzaam tegelijk ik weet niet wat het is maar het is leuk![]()
Ik zit nu ook te kijken maar ken hem van meerdere films
ik dat hoor je juist te vierenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
Even mensen.
Wie vindt het vreemd dat iemand zijn 18de verjaardag niet wil vieren.
Dan weet ik of mijn moeder terecht zeikt.
Je moet niks, maar het is wel "anders" en je krijgt er later misschien spijt van. Maar niks moet, alleen is het niet gek dat je moeder dat raar vindtquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
Even mensen.
Wie vindt het vreemd dat iemand zijn 18de verjaardag niet wil vieren.
Dan weet ik of mijn moeder terecht zeikt.
Ik wil hemquote:
He kloten met quotes kan ik ook.quote:
Oh noo, en zo een reclame komt dan een miljoen keer per dag, vreselijk lijkt me datquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:18 schreef formerjellybean het volgende:
Dit is dus mijn oude schoolcrush. Wel raar hoor zo'n ervaring
Als die pastoor vind ik hem niet zo bijzonder.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:21 schreef formerjellybean het volgende:
Wat vinden jullie van mijn schoolcrush ??
een lekker ding?...quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:21 schreef formerjellybean het volgende:
Wie is dat? Pics aubquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:21 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben er nu wel overheen maar die goudkust was redelijk na die schooltijd dus redelijk vers en toen was die dus dagelijks te zien als Harm , ik heb nog nooit de tv vervloekt als toen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:22 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh noo, en zo een reclame komt dan een miljoen keer per dag, vreselijk lijkt me dat
Dezequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:18 schreef formerjellybean het volgende:
Dit is dus mijn oude schoolcrush. Wel raar hoor zo'n ervaring
Ik kan even geen filmpje kijken...Clive Owen heeft mijn aandacht nodigquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De man in het filmpje is haar school crush
pedopasdeniedquote:
er is reclamequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik kan even geen filmpje kijken...Clive Owen heeft mijn aandacht nodig
Geen meningquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:21 schreef formerjellybean het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ik dat hoor je juist te vieren
Okee.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je moet niks, maar het is wel "anders" en je krijgt er later misschien spijt van. Maar niks moet, alleen is het niet gek dat je moeder dat raar vindt
Je wilt liever kind blijven? Kom op, je 18e is 1 van de meest bijzondere verjaardagen die je ooit zult hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Okee.
Ik vind er namelijk niet zoveel feestelijks aan.
Ga je dat nu ieder jaar zeggen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Okee.
Ik vind er namelijk niet zoveel feestelijks aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |