Nee, nog nooit meegemaakt. Ik ken zelfs geen oud schoolgenootje die later zo bekend is gewordenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:27 schreef formerjellybean het volgende:
Andere ook een crush op iemand gehad die toen later spontaan bekend werd ???
Ja zo zag die er op school ook uitquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:27 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb een foto gevonden van jelly dr schoolcrush
[ afbeelding ]
Ik zou het echt verschrikkelijk vinden denk ik, je wil voor de lol tv kijken en dan heb je iedere keer zijn kop over je schermquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik ben er nu wel overheen maar die goudkust was redelijk na die schooltijd dus redelijk vers en toen was die dus dagelijks te zien als Harm , ik heb nog nooit de tv vervloekt als toen.
Troost je, hij rijpt minder mooi dan Winstonquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja zo zag die er op school ook uit![]()
.......... zucht
Ja dat had ik dus ook , dan word het gewoon een beetje de one that got away die het even dagelijks op tv inwrijft .quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zou het echt verschrikkelijk vinden denk ik, je wil voor de lol tv kijken en dan heb je iedere keer zijn kop over je scherm
Neequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:27 schreef formerjellybean het volgende:
Andere ook een crush op iemand gehad die toen later spontaan bekend werd ???
Zeker wel lekkerrrr...hoewel ik ze liever zonder zo'n wit boordje ziequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:22 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh noo, en zo een reclame komt dan een miljoen keer per dag, vreselijk lijkt me dat
Dat weet ik want hij was vorig jaar dus op het laatst ook in Onderweg naar morgen en toen zag die er wel wat kaler uitquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Troost je, hij rijpt minder mooi dan Winston
[ afbeelding ]
Nee hoor dat is niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je wilt liever kind blijven? Kom op, je 18e is 1 van de meest bijzondere verjaardagen die je ooit zult hebben
Ja.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga je dat nu ieder jaar zeggen?
Wat deprimerendquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Troost je, hij rijpt minder mooi dan Winston
[ afbeelding ]
Mag ik? Ik krijg een verjaardagsfeest door mijn strot geduwd met familie.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:34 schreef formerjellybean het volgende:
Lieve heloef je bent een beetje een mopperaar
ja he, slecht gerijptquote:
Die arme jongen ook wordt hij straks 18 en dan wordt hij volwassen echt engquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:34 schreef formerjellybean het volgende:
Lieve heloef je bent een beetje een mopperaar
Leuk toch? Wees blij dat je familie er zo blij mee isquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Mag ik? Ik krijg een verjaardagsfeest door mijn strot geduwd met familie.
Daar gaat het niet om joh.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die arme jongen ook wordt hij straks 18 en dan wordt hij volwassen echt eng
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:37 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is mijn wraaknou rijpt wat minder mooi dus doet het me wat minder . Het zou erg zijn als die ouder werd en dan ook nog zo'n george clooney man zou worden
dat had ik echt niet tof gevonden
Waar dan wel?quote:
Nee niet leuk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk toch? Wees blij dat je familie er zo blij mee is
Je vindt verjaardagen omzin?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee niet leuk.
Mijn moeder wil graag vieren dat ik 18 wordt. Ik laat haar maar op de voorwaarde dat de laatste keer wordt dat ik moet meedoen aan deze onzin.
Yummie helemaal als die Sparta roeptquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:37 schreef Moonwalk het volgende:
Sinosappel wat vind je van Gerard Butler?
![]()
[ afbeelding ]
Wordt jehovaquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee niet leuk.
Mijn moeder wil graag vieren dat ik 18 wordt. Ik laat haar maar op de voorwaarde dat de laatste keer wordt dat ik moet meedoen aan deze onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |