Oh lord, hij zat een man achterna op het dak. Alles is hot aan deze scenequote:Op vrijdag 16 december 2011 22:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee heb digitale tv had hem net ff gepauzeerd...Wat komt er?!!!
dan bereid ik me vast voor om vredig klaar te komen
Heeft het gesmaakt?quote:
Jij blijkbaar, dat je telkens zo fel op iedere post van me moet reageren.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Persoonlijk nee hoor, wie is hier nu op zijn pielemuisje getrapt?
Inclusief modder & bloed op z'n gezicht, een woeste blik en veel zweet en gehijg?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh lord, hij zat een man achterna op het dak. Alles is hot aan deze scene
Daarom mijn reactiequote:Op vrijdag 16 december 2011 22:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jij blijkbaar, dat je telkens zo fel op iedere post van me moet reageren.
Ik gaf deze zelf al aan dat het geen leuke grap was.
Hij heeft een kras op zn wang en zweet en een verwilderde blikquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Inclusief modder & bloed op z'n gezicht, een woeste blik en veel zweet en gehijg?
Yessssquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hij heeft een kras op zn wang en zweet en een verwilderde blik![]()
Het accent maakt het in deze scene helemaal af
en in de scene erna heeftie van die bezorgde/boze blikken heel mooi met close ups en zonlicht van de ondergaande zon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Yessss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik volg het verhaal trouwens echt totaal niet hahaha
Ik vind alleen wel dat ie zo weinig naakt isquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik ook niet
ik kijk gewoon of er wat geils gebeurt en of hij leuk in beeld is
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wij hebben geen modding powa'z
Soms heb ik echt geen flauw idee waar het over gaat.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik ook niet
ik kijk gewoon of er wat geils gebeurt en of hij leuk in beeld is
Ik heb hem nooit naakt gezienquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind alleen wel dat ie zo weinig naakt is
Wil jij mijn bitch zijn dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:54 schreef Strani het volgende:
Zit ik hier een heel verhaal over liefdevolle vrede te schrijven, leggen die twee het uit zichzelf al bij. Lekker dan. Ga's ruzie maken!
Je hebt iets niet helemaal begrepenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wil jij mijn bitch zijn dan?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:54 schreef Strani het volgende:
tijnbrein en denwauwelaar: Kijk, een ieder ervaart dingen vanuit het eigen oogpunt en denkt het juist te hebben. En voor die persoon is dat dan ook oprecht zo, en is het totaal onbegrijpelijk dat die ander jou niet gewoon gelijk heeft.
Met die wetenschap moeten we elkaar in ons hart sluiten en met een liefdevolle omhelzing elkaar's verschillen niet alleen accepteren, maar zelfs koesteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |