Een buikje is toch veel lekkerder, ja toch?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zou ook nog gewoon met hem trouwen
Haha nee dat gaat veel te furquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zou ook nog gewoon met hem trouwen
Vind je hem niet heel eng in het engels klinken ??quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:47 schreef Moonwalk het volgende:
Hhahhaa ik pis in mn broek om die nieuwe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
epic
quote:
Doe deze gewoon nog leuk mee voor je moeder omdat je dr "kindje" bent. Hierna ben je (zeggen ze ) volwassen, en dan leg je uit dat je het vanaf nu liever anders wil en liever geen kinder/familiefeestjes en uitbundig gedoe hoeftquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Brofist, sis.
Die feesten mogen van mij achterwege gelaten worden, 20 januari ga ik met al mijn vrienden stappen krijg ik als cadeau een blikje CC Vanille als cadeau, hartstikke leuk en niet zo overdreven.
Dat is ook precies wat ik heb afgesproken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:50 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Doe deze gewoon nog leuk mee voor je moeder omdat je dr "kindje" bent. Hierna ben je (zeggen ze ) volwassen, en dan leg je uit dat je het vanaf nu liever anders wil en liever geen kinder/familiefeestjes en uitbundig gedoe hoeft
Haha. Ik vind buikjes niet zo erg. Wel schattig somsquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:51 schreef Moonwalk het volgende:
Ik zou wel met hem trouwen hoor, dat buikje is er trouwens zo weer af als ik met hem aan de slag ga elke nacht![]()
![]()
Een beetje wel maar ook te grappig, ik dacht dat het niet erger kon met hemquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Vind je hem niet heel eng in het engels klinken ??
Nou iedereen die hier zit, zit niet op de meetquote:
Hij blijft ons verrassen he die Rinusquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Een beetje wel maar ook te grappig, ik dacht dat het niet erger kon met hem![]()
Ahh. Ok. Hoe is het verder met y'allquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nou iedereen die hier zit, zit niet op de meet
What happens in Leiden stays in Leidenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:53 schreef Moonwalk het volgende:
Misschien zijn ze nu elkaar aan het hosselen en aan het seksen enzo daar in Leiden
Vind je hem niet stiekum een klein beetje sexy?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hij blijft ons verrassen he die Rinus
Echt niet, ik ga echt wel een update krijgenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
What happens in Leiden stays in Leiden
nou neequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vind je hem niet stiekum een klein beetje sexy?
Finequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ahh. Ok. Hoe is het verder met y'all
Jij wel, lucky youquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:54 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Echt niet, ik ga echt wel een update krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |