Ik heb echt heisa lopen maken als een idioot die dagen.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2011 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
En de toespelingen op pedofilie ja
Stiekem was het altijd wel leuk.
hij nam opeens een iphone, zomaar van een telefoon uit het jaar nul. en nu is hij alleen maar in to dat, en in to praten over iphones in DIGquote:Op zondag 18 december 2011 01:19 schreef Sinji het volgende:
Waar is kree btw?
Stiekem mis ik diten het stoïcijns blijven haken op psychomeisje wel een beetje
Uit je antwoorden is af te leiden dat je als 'zeer vrouwelijk' te typeren bent.quote:Op zondag 18 december 2011 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
Op deze test scoor ik trouwens 'zeer mannelijk', net gedaan:
http://www.123test.nl/androgyn/
Ik ben androgyn:quote:Op zondag 18 december 2011 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
Op deze test scoor ik trouwens 'zeer mannelijk', net gedaan:
http://www.123test.nl/androgyn/
Ik vind het wel opmerkelijk als score voor iemand met een ASS-diagnosequote:Op zondag 18 december 2011 01:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uit je antwoorden is af te leiden dat je als 'zeer vrouwelijk' te typeren bent.
Ok, de mate waarin komt toch wel een beetje als verrassing...
Heh, ik zit ook op androgyn. Hmquote:Op zondag 18 december 2011 01:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik ben androgyn:
"Als je in deze categorie zit, kunnen we je feliciteren".
BBWEHEHEHEquote:
Ja, ik ook wel. Maar adak, autistisch zijn is niet hetzelfde als mannelijk zijnquote:Op zondag 18 december 2011 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel opmerkelijk als score voor iemand met een ASS-diagnose
Lol, jij zei Ass diagnose, bwehehquote:Op zondag 18 december 2011 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel opmerkelijk als score voor iemand met een ASS-diagnose
Simon Baron-Cohen dacht van wel.quote:Op zondag 18 december 2011 01:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Maar adak, autistisch zijn is niet hetzelfde als mannelijk zijn
Dan zit hij er naastquote:Op zondag 18 december 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Simon Baron-Cohen dacht van wel.
bwhihihihquote:
Ik zeg niet dat het waar is, maar hier een stukje van zijn wiki:quote:
quote:In zijn latere carrière ontwikkelde hij de hypothese dat autisme een vorm is van het hebben van een "extreem mannelijk brein" waarbij autisme verklaard wordt aan de hand van genderverschillen.[7] De theorie is dat gemiddeld meer vrouwen dan mannen goed zijn in het empathiseren en dat gemiddeld meer mannen dan vrouwen goed zijn in het systematiseren. Mensen met autisme zouden volgens de hypothese een uitgesproken vorm van systematiseren vertonen en dus aan het uiteinde van het typische mannelijke profiel zitten. De theorie is niet zonder controverse. Sommigen twijfelen of de typische mannelijke kenmerken in de algemene bevolking zo uitgesproken zijn omdat sommige studies de resultaten minimaliseren.[8]
Staan mooie namen tussen.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Lokasenna
heloef
Myraela
magnetronkoffie
stefanhaan
Cactus1
tijnbrein
rhubarbje
Sinji
Moonwalk
DenWauwelaar
Keyos
kree
Heathcliff80
benzin
ChipsZak.
Joysa
formerjellybean
Bartholomeus
Royco1
ook_gek
dawg
Capstan
-Strawberry-
kutkloon7
mrk.n
Supersoep
kingtoppie
ElDinosaur
WurM
minibeer
mylifeisgrey
ValHallen
gewoonfaye
TheSorrow
Newbie114
Soit
Strani
Axel1988
outsidr
Deoxyribonucleic
Sephael
moneyfornothing
Samzz
RockNijntje
MaanSelene
lanterfanteraar
Mystikvm
Crutch
SiIk
Klopt wel, ik kan heel slecht tegen het eeuwige gezeur van mensen die continu weer hetzelfde doen en dan van mij verwachten dat ik er elke week 4 uur lang naar ga luisteren, terwijl ik elke keer uitgebreid advies geef waar ze niets mee doen.quote:Uit je antwoorden is af te leiden dat je als 'beetje mannelijk' te typeren bent.
Ook in de wiki staat:quote:Op zondag 18 december 2011 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het waar is, maar hier een stukje van zijn wiki:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |