Pics van het uitzichtquote:Op zondag 18 december 2011 13:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik woon veuls te ver weg
[..]
Hardlopen.Maar eerlijk gezegd doe ik het meer voor het uitzicht dan de conditie hoor
Bij mij gaat niks moeilijkquote:Op zondag 18 december 2011 13:09 schreef Barbusse het volgende:
Maar even OT, er gaan hier mensen uit, hebben dates, er zijn hier zelfs stelletjes. Wat gaat er dan zo moeilijk met het versieren?
Ik krijg dan laatst weer te horen dat complimentjes geven wanhopig overkomtquote:Op zondag 18 december 2011 13:11 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Bij mij gaat niks moeilijk![]()
Bij veel is het dat ze geen contact hebben met vrouwen, en als ze dat wel hebben, niet echt weten hoe ze die vrouw moeten versieren. Geen complimentjes durven geven en nog veel moeten oefenen met flirten etc
Nou, dat versieren is mij nog niet echt geluktquote:Op zondag 18 december 2011 13:09 schreef Barbusse het volgende:
Maar even OT, er gaan hier mensen uit, hebben dates, er zijn hier zelfs stelletjes. Wat gaat er dan zo moeilijk met het versieren?
Het was nogal druk, en ze was met vrienden van haar. Heb haar echt maar 5 minuten gezien ofzo.quote:Op zondag 18 december 2011 13:09 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jammer, hoe komt dat? ( Dat niet spreken )
Wel als je zomaar random als een wanhopige gek met complimentjes gaat strooienquote:Op zondag 18 december 2011 13:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik krijg dan laatst weer te horen dat complimentjes geven wanhopig overkomt
Het is eng. Flirten lukt me wel maar het kletspraatje + nummer vragen daarna lukt me niet zoquote:Op zondag 18 december 2011 13:09 schreef Barbusse het volgende:
Dat ik uit ga betekend niet dat ik daar met iemand flirt dat kan ik nietquote:Op zondag 18 december 2011 13:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik stel voor dat we ons sparringspartijtje bij barb doen.quote:
quote:
Ah, ok. I feel priviligedquote:Op zondag 18 december 2011 13:11 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Bij mij gaat niks moeilijk![]()
Bij de mensen die je noemt dus ook niet echt
Bij veel is het dat ze geen contact hebben met vrouwen, en als ze dat wel hebben, niet echt weten hoe ze die vrouw moeten versieren. Geen complimentjes durven geven en nog veel moeten oefenen met flirten etc
Ik moet me niet zo laten fokken door anderen, volgens mij weet ik het zelf allemaal ook prima en moet ik gewoon een complimentje geven als ik vind dat iemand een complimentje verdient.quote:Op zondag 18 december 2011 13:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wel als je zomaar random als een wanhopige gek met complimentjes gaat strooienzie het al voor me
quote:Op zondag 18 december 2011 13:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is eng. Flirten lukt me wel maar het kletspraatje + nummer vragen daarna lukt me niet zo
Ik vind flirten leukquote:Op zondag 18 december 2011 13:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ik uit ga betekend niet dat ik daar met iemand flirt dat kan ik niet
Ja jij wel als je het kan dan is het leukquote:
Sparringspartijtje? Waar heb jij het over?quote:Op zondag 18 december 2011 13:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we ons sparringspartijtje bij barb doen.
Ik heb daar ook een goede coach zitten
Dealquote:Op zondag 18 december 2011 13:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we ons sparringspartijtje bij barb doen.
Ik heb daar ook een goede coach zitten
Ik ga het ziekenhuis ingeslagen worden door moonwalkquote:Op zondag 18 december 2011 13:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sparringspartijtje? Waar heb jij het over?
Moon heeft 9 tai-jitsu zwarte bandenquote:Op zondag 18 december 2011 13:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sparringspartijtje? Waar heb jij het over?
Ohhhhh !quote:
Met wie?quote:Op zondag 18 december 2011 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Volgens Benzin was ik aan het flirten.
Dude, serieus.quote:Op zondag 18 december 2011 13:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja jij wel als je het kan dan is het leuk
Afwijzingen lijken me niet prettig. Lijkt me awkward, wat doe je daarna?quote:Op zondag 18 december 2011 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, serieus.Je wilt niet weten hoeveel afwijzingen ik heb gehad, gelardeerd met drank in mn gezicht en de onregelmatige pets op mn bek.
Vertelquote:Op zondag 18 december 2011 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, serieus.Je wilt niet weten hoeveel afwijzingen ik heb gehad, gelardeerd met drank in mn gezicht en de onregelmatige pets op mn bek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |