Hij mocht mij eerst ook niet, daarna wel, en nu weer niet. Omdat ik wat aardigs zei in een DMquote:Op zondag 18 december 2011 12:52 schreef kingtoppie het volgende:
Mylifeisgrey mag mij niet, ik was er ook in de ''next''(De tent waar we waren) maar hij vind alleen captain en kaneel leuk
Ik meen het serieus kerel. En eerlijk gezegd vind ik het nogal sprekend dat ik het kan concluderen uit de paar maal dat ik post in dit topic.quote:
Okiedokies, cocktails drinken dan?quote:Op zondag 18 december 2011 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Malta staat wel hoog op mijn lijstje
Er zit wel een langer verhaal + reden achter bij Benzinquote:Op zondag 18 december 2011 12:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik meen het serieus kerel. En eerlijk gezegd vind ik het nogal sprekend dat ik het kan concluderen uit de paar maal dat ik post in dit topic.
Oke, omdat het zondagmiddag is, wat zinloze motivational shit: laat het leven nooit zwaarder worden dan je eigen gewicht. Probeer jezelf maar eens op te tillen, dat lukt je niet. Dus waarom meer dragen?
Daarnaast: Ervaring is niet meer dan een lantaarn welke men op de rug draagt, daarmee slechts de weg verlichtend welke men reeds heeft afgelegd. - Confusius.
Okiedokies, ik was van plan om te gaan sporten, maar ik zie dat niet meer gebeuren![]()
Tofquote:Op zondag 18 december 2011 12:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij barb is het lekkerder weer.
Maar wees gerust, er komt nog wel een meet bij mij
Hoe kan iemand jou nou niet mogen?quote:Op zondag 18 december 2011 12:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hij mocht mij eerst ook niet, daarna wel, en nu weer niet. Omdat ik wat aardigs zei in een DM
Uiteraardquote:Op zondag 18 december 2011 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Okiedokies, cocktails drinken dan?
quote:
Dan is het goed.quote:Op zondag 18 december 2011 12:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok ik zal haar geen kwaad aandoen
IK weet niet of ik jou wel mag. Heb je nog nooit ontmoetquote:
Dat begreep ik al hoor.quote:Op zondag 18 december 2011 13:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Er zit wel een langer verhaal + reden achter bij Benzin![]()
In korte tijd heeft hij heel veel veranderd, heel goed opweg
Wel mooie woorden![]()
Maar je zou der wel willen ontmoeten dus opzicht mag je der welquote:Op zondag 18 december 2011 13:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
IK weet niet of ik jou wel mag. Heb je nog nooit ontmoetdus heb ik nog geen mening
Dat geldt voor de meeste hier.quote:Op zondag 18 december 2011 13:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar je zou der wel willen ontmoeten dus opzicht mag je der wel
Ik woon veuls te ver wegquote:Op zondag 18 december 2011 13:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tofen barb moet ook een meet komen
Hardlopen.quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 13:04 schreef Sinji het volgende:
Sowieso, als je benzin nu vergelijkt met een paar maanden geleden. Wereld van verschil.
Alleen maar goed!quote:Op zondag 18 december 2011 13:04 schreef Sinji het volgende:
Sowieso, als je benzin nu vergelijkt met een paar maanden geleden. Wereld van verschil.
Dat vind ik primaquote:Op zondag 18 december 2011 13:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
IK weet niet of ik jou wel mag. Heb je nog nooit ontmoetdus heb ik nog geen mening
quote:Op zondag 18 december 2011 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe was je date met dat meisje?
Was geen datequote:Op zondag 18 december 2011 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe was je date met dat meisje?
Gelukkigquote:
Jammer, hoe komt dat? ( Dat niet spreken )quote:Op zondag 18 december 2011 13:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was geen datehelaas heb ik haar ook niet echt gesproken. Wel gave optredens gezien
[..]
Gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |