Valt mee, mijn moeder kreeg mij op 4 jaar jongere leeftijd.quote:Op zondag 18 december 2011 01:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
37, is je zoon of dochter 20 zit jij bijna in het bejaardenhuis.
Die is echt super cute ja, die zou ik zo ontvoerenquote:Op zondag 18 december 2011 01:49 schreef Sinji het volgende:
Ooit ja. Ver van mijn bedshow op dit moment tho.
Maar zo'n kid is wel tof:
[ afbeelding ]
Trusten Kaneelquote:Op zondag 18 december 2011 01:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, dan zien we hem wel weer verschijnen.
Ik ga maar eens slapen denk ik. 2 hectische dagen achter de rug met weinig eten, drinken en slaap en veel arbeid.
Zoveel bazigheid in zo'n klein ventje.quote:Op zondag 18 december 2011 01:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel grappig. Als ze ouder dan 4 zijn dan.quote:Op zondag 18 december 2011 01:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met kinderen
Je bent niet de enige... geen angst ofzo.quote:Op zondag 18 december 2011 01:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met kinderen
Nu misschien nog niet maar de klok laat je vanzelf waarschijnlijk anders denken.quote:Op zondag 18 december 2011 01:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie mezelf ook zo niet voor me in een burgerlijk leven met een paar kinderen en een leuke auto
Ik acht mezelf er ook gewoon niet toe in staat zo volgens de norm te gaan leven.quote:Op zondag 18 december 2011 02:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nu misschien nog niet maar de klok laat je vanzelf waarschijnlijk anders denken.
Luister dan naar de nieuwe ... that ass.quote:Op zondag 18 december 2011 01:53 schreef heloef het volgende:
Ik krijg dit nummer niet meer uit mijn hoofd.
Niet dat ik weet, maar ik kan het gemist hebben.quote:Op zondag 18 december 2011 02:03 schreef palawan het volgende:
Ben weer terug van uit eten. En lekker! gewoon 5 gangen diner bij een michelin ster restaurant...
Moest ook in pak komen opdraven. Maar was wel leuk
Nog iets gemist hier? rellen, drama, setjes, dates, of iets anders interessants?
quote:Op zondag 18 december 2011 02:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar ik kan het gemist hebben.
mijn uitslag:quote:Op zondag 18 december 2011 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
Op deze test scoor ik trouwens 'zeer mannelijk', net gedaan:
http://www.123test.nl/androgyn/
quote:Als je een man bent, ben je dus een 'echte man'
Die wil ik ookquote:Op zondag 18 december 2011 01:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt niet, dat is zo'n pauper kind dat overal tegenaan schopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |