Ik heb echt heisa lopen maken als een idioot die dagen.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2011 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
En de toespelingen op pedofilie ja
Stiekem was het altijd wel leuk.
hij nam opeens een iphone, zomaar van een telefoon uit het jaar nul. en nu is hij alleen maar in to dat, en in to praten over iphones in DIGquote:Op zondag 18 december 2011 01:19 schreef Sinji het volgende:
Waar is kree btw?
Stiekem mis ik diten het stoïcijns blijven haken op psychomeisje wel een beetje
Uit je antwoorden is af te leiden dat je als 'zeer vrouwelijk' te typeren bent.quote:Op zondag 18 december 2011 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
Op deze test scoor ik trouwens 'zeer mannelijk', net gedaan:
http://www.123test.nl/androgyn/
Ik ben androgyn:quote:Op zondag 18 december 2011 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
Op deze test scoor ik trouwens 'zeer mannelijk', net gedaan:
http://www.123test.nl/androgyn/
Ik vind het wel opmerkelijk als score voor iemand met een ASS-diagnosequote:Op zondag 18 december 2011 01:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uit je antwoorden is af te leiden dat je als 'zeer vrouwelijk' te typeren bent.
Ok, de mate waarin komt toch wel een beetje als verrassing...
Heh, ik zit ook op androgyn. Hmquote:Op zondag 18 december 2011 01:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik ben androgyn:
"Als je in deze categorie zit, kunnen we je feliciteren".
BBWEHEHEHEquote:
Ja, ik ook wel. Maar adak, autistisch zijn is niet hetzelfde als mannelijk zijnquote:Op zondag 18 december 2011 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel opmerkelijk als score voor iemand met een ASS-diagnose
Lol, jij zei Ass diagnose, bwehehquote:Op zondag 18 december 2011 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel opmerkelijk als score voor iemand met een ASS-diagnose
Simon Baron-Cohen dacht van wel.quote:Op zondag 18 december 2011 01:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Maar adak, autistisch zijn is niet hetzelfde als mannelijk zijn
Dan zit hij er naastquote:Op zondag 18 december 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Simon Baron-Cohen dacht van wel.
bwhihihihquote:
Ik zeg niet dat het waar is, maar hier een stukje van zijn wiki:quote:
quote:In zijn latere carrière ontwikkelde hij de hypothese dat autisme een vorm is van het hebben van een "extreem mannelijk brein" waarbij autisme verklaard wordt aan de hand van genderverschillen.[7] De theorie is dat gemiddeld meer vrouwen dan mannen goed zijn in het empathiseren en dat gemiddeld meer mannen dan vrouwen goed zijn in het systematiseren. Mensen met autisme zouden volgens de hypothese een uitgesproken vorm van systematiseren vertonen en dus aan het uiteinde van het typische mannelijke profiel zitten. De theorie is niet zonder controverse. Sommigen twijfelen of de typische mannelijke kenmerken in de algemene bevolking zo uitgesproken zijn omdat sommige studies de resultaten minimaliseren.[8]
Staan mooie namen tussen.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Lokasenna
heloef
Myraela
magnetronkoffie
stefanhaan
Cactus1
tijnbrein
rhubarbje
Sinji
Moonwalk
DenWauwelaar
Keyos
kree
Heathcliff80
benzin
ChipsZak.
Joysa
formerjellybean
Bartholomeus
Royco1
ook_gek
dawg
Capstan
-Strawberry-
kutkloon7
mrk.n
Supersoep
kingtoppie
ElDinosaur
WurM
minibeer
mylifeisgrey
ValHallen
gewoonfaye
TheSorrow
Newbie114
Soit
Strani
Axel1988
outsidr
Deoxyribonucleic
Sephael
moneyfornothing
Samzz
RockNijntje
MaanSelene
lanterfanteraar
Mystikvm
Crutch
SiIk
Klopt wel, ik kan heel slecht tegen het eeuwige gezeur van mensen die continu weer hetzelfde doen en dan van mij verwachten dat ik er elke week 4 uur lang naar ga luisteren, terwijl ik elke keer uitgebreid advies geef waar ze niets mee doen.quote:Uit je antwoorden is af te leiden dat je als 'beetje mannelijk' te typeren bent.
Ook in de wiki staat:quote:Op zondag 18 december 2011 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het waar is, maar hier een stukje van zijn wiki:
[..]
Het is niet bewezen, maar ook niet ongefundeerd.quote:Op zondag 18 december 2011 01:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook in de wiki staat:
Baron-Cohen lanceerde een onderzoeksproject naar een mogelijk verband tussen autisme en een hoog foetaal testosteron.[11] Moeders en kinderen werden gevolgd waarvan de moeder een vruchtwaterpunctie ondergaan had, om de individuele verschillen na te gaan tijdens de zwangerschap en de latere ontwikkeling van het kind. Er werd in 2007 geconcludeerd dat er een verband bestaat tussen het foetaal testosteron en de ontwikkeling van bepaalde autistische kenmerken.[12], echter Baron-Cohen geeft aan dat er verder onderzoek nodig is, omdat de kinderen met een hoog foetaal testosteron, autistische kenmerken hadden, maar niet autistisch waren.
Hij heeft zijn hypothese dus niet eens kunnen bewijzen
Ja.quote:Op zondag 18 december 2011 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
Wat leuk ik ben je beste forumvriendinnetje
Vrouwen die een beetje mannelijk zijn. 14.gif.quote:Op zondag 18 december 2011 01:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Klopt wel, ik kan heel slecht tegen het eeuwige gezeur van mensen die continu weer hetzelfde doen en dan van mij verwachten dat ik er elke week 4 uur lang naar ga luisteren, terwijl ik elke keer uitgebreid advies geef waar ze niets mee doen.
Ik hoef je shit niet elke week te horen als het steeds hetzelfde is, problemen zijn er om op te lossen, niet om "gezellig" over te keuvelen. Daar ben ik totaal niet vrouwelijk in. Prima test
Op de volgende meet krijgt iedereen die op mijn lijst staat een Loka-knuffelquote:Op zondag 18 december 2011 01:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.Aller tijden zelfs. Ik denk dat we moeten knuffelen.
[..]
Vrouwen die een beetje mannelijk zijn. 14.gif.
Tevens laatste geworden vandaag in de pubquiz voor Serious Request. Maar er zaten weer veel mensen vals te spelen. En de onderwerpen waren allemaal dingen van tv en goede doelen. Weet ik echt niks van.
Het is niks meer als zijn persoonlijke idee, en ik trek me weinig aan van iemands persoonlijke ideetjes. Ik vind de stelling dat iemand met autisme een mannelijker brein heeft onzin. Das gewoon hoe ik er over denkquote:Op zondag 18 december 2011 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet bewezen, maar ook niet ongefundeerd.
Dr Phil zekerquote:Op zondag 18 december 2011 01:32 schreef heloef het volgende:
Ik kijk nu naar een leuk programma.
Over vrouwen die niet weten dat ze zwanger zijn.
Dat is nu echt mijn grootste nachtmerrie, dat ik zwanger zou zijn en het niet zou weten tot het te laat was ofzo.quote:Op zondag 18 december 2011 01:32 schreef heloef het volgende:
Ik kijk nu naar een leuk programma.
Over vrouwen die niet weten dat ze zwanger zijn.
quote:Op zondag 18 december 2011 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op de volgende meet krijgt iedereen die op mijn lijst staat een Loka-knuffel
Natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2011 01:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb zin in een Bon Jovi nummerAls jij dat regelt, dan kom ik zo nog even meeposten
Het enge is dus, dat gebeurt dus ook daadwerkelijk.quote:Op zondag 18 december 2011 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is nu echt mijn grootste nachtmerrie, dat ik zwanger zou zijn en het niet zou weten tot het te laat was ofzo.
Klopt, ik ken iemand die dat is overkomen. En zij wou nooit maar dan ook NOOIT kinderenquote:Op zondag 18 december 2011 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Het enge is dus, dat gebeurt dus ook daadwerkelijk.
Dat las ik ook een keer in de Libelle ofzo, en toen dacht ik dat ik me daar nooit druk om zou hoeven te maken omdat ik waarschijnlijk eeuwig maagd zou blijven. Nu vind ik het eigenlijk best wel een griezelig ideequote:Op zondag 18 december 2011 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Het enge is dus, dat gebeurt dus ook daadwerkelijk.
Waarom liet ze geen sterilisatie doen dan?quote:Op zondag 18 december 2011 01:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, ik ken iemand die dat is overkomen. En zij wou nooit maar dan ook NOOIT kinderen
Ik voel me wel prettig, gaat wel ietsje beter. Maar m'n medicatie moet worden aangepast en afspraak psych is pas over 2 weken. Moet dus nog 2 weken doorzeulen en zo.quote:Op zondag 18 december 2011 01:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He mk!
Voel je je alweer wat beter?
Hoe is dat verhaal afgelopen...quote:Op zondag 18 december 2011 01:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, ik ken iemand die dat is overkomen. En zij wou nooit maar dan ook NOOIT kinderen
Dat deden ze niet bij jonge vrouwen in die tijd, ze heeft dat later alsnog gedaanquote:Op zondag 18 december 2011 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom liet ze geen sterilisatie doen dan?
Wel echt kut als dat je dan overkomt.quote:Op zondag 18 december 2011 01:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat deden ze niet bij jonge vrouwen in die tijd, ze heeft dat later alsnog gedaan
Ze kreeg een kind en baalde, had het bijna voor adoptie afgestaan tot ze ontdekte dat ze moedergevoelens had. Toen toch maar zelf opgevoed in haar 1tje (want pa was natuurlijk alweer met een ander).quote:Op zondag 18 december 2011 01:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoe is dat verhaal afgelopen...
@ Kaneel: dank jequote:Verder dan 12 weken zwanger
Bent u verder dan 12 weken zwanger moet de baarmoedermond verder worden opgerekt om de vrucht met instrumenten te verwijderen. Tenslotte worden de resten met een plastic zuigbuisje weggezogen. Deze behandeling duurt langer, meestal 15 tot 45 minuten. Voor de behandeling worden eventueel medicijnen (prostaglandine) toegediend die de baarmoedermond zacht maken.
Ga jij je laten steriliseren?quote:Op zondag 18 december 2011 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel echt kut als dat je dan overkomt.
Nog niet hoor. Wie weet voel ik me ooit geschikter om kinderen te krijgen.quote:Op zondag 18 december 2011 01:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga jij je laten steriliseren?
Nou dit zijn gevallen dan komen de vrouwen er pas achter als hij er bijna uit moet.quote:Op zondag 18 december 2011 01:39 schreef Cactus1 het volgende:
Je kan tot nog best wel ver een abortus doen, na 12 weken wordt het wel zichtbaar hoor. Ingreep is als volgt:
[..]
@ Kaneel: dank je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |