Dat ligt echt aan de oudersquote:Op zondag 18 december 2011 02:20 schreef palawan het volgende:
[..]
Echt niet, dat is zo'n pauper kind dat overal tegenaan schopt.
Als je dat kind alleen al ziet weet je al, die denkt dat hij alles kan maken, gaat later aan de drugs, en loopt helemaal verkeerd met hem af
Aan mij als kind kon je ook wel zien dat ik niet echt aardig zou wordenquote:Op zondag 18 december 2011 02:20 schreef palawan het volgende:
[..]
Echt niet, dat is zo'n pauper kind dat overal tegenaan schopt.
Als je dat kind alleen al ziet weet je al, die denkt dat hij alles kan maken, gaat later aan de drugs, en loopt helemaal verkeerd met hem af
Aquiquote:Op zondag 18 december 2011 03:26 schreef Strani het volgende:
Is dit topic nou echt al een uur stil? Waar is iedereen? Donde están!?
Ik zat op Tinychatquote:Op zondag 18 december 2011 03:26 schreef Strani het volgende:
Is dit topic nou echt al een uur stil? Waar is iedereen? Donde están!?
Ja was ik van plan maar toen zag ik een grappig topic in KLBquote:
Ik zie het net, terwijl ik nooit in dat topic kijkquote:Op zondag 18 december 2011 04:19 schreef heloef het volgende:
Ah in mijn kenissenkring is er toch nog geneukt vandaag.
Ik vind het niet erg hoor, totaal niet zelfs.quote:Op zondag 18 december 2011 04:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zie het net, terwijl ik nooit in dat topic kijk
Nu heb je wel de zwaarste klap gehad, zal wel ff klote zijn maar misschien kan je het dan helemaal achter je laten.
Gelukkig, dat scheelt een hoop. Ik vind het wel knap van jequote:Op zondag 18 december 2011 04:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg hoor, totaal niet zelfs.
Ik heb mijn gevoelens voor haar misschien iets teveel opgeblazen toendertijd.quote:Op zondag 18 december 2011 04:23 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Gelukkig, dat scheelt een hoop. Ik vind het wel knap van je
Vroeg of nog wakker?quote:
Wat/door wie hebbie/ben je gedaan/gebruikt?quote:
Ben bij een vriend. pilletjequote:Op zondag 18 december 2011 06:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat/door wie hebbie/ben je gedaan/gebruikt?
Lekkerquote:
Ja. Hoewel de muziek nuquote:Op zondag 18 december 2011 06:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekker
Lekker knuffelen dus? Goeie muziek erbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |