Ik ben een lekker meisje met een penis, nueken?quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 03:47 schreef RBWO het volgende:
No worries TS. Als die vreemdgaat is hij jou niet waard.![]()
Precies, dat zal hem leren!quote:Op zondag 18 december 2011 03:47 schreef RBWO het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2011 03:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ben een lekker meisje met een penis, nueken?
no hommo gr
quote:Op zondag 18 december 2011 03:47 schreef RBWO het volgende:
Pre-ejaculatie heet dat, zou ik mee naar de huisarts gaan als ik jou was...quote:Op zondag 18 december 2011 03:44 schreef Drinky het volgende:
ik kan wel sneller komen dan je vriend, geen probleem
idd, dan is hij meer waard dan haar, want blijkbaar past ze niet in zijn waardetabel en heeft hij gekozen voor iemand anders met meer waarde (voor hem)quote:Op zondag 18 december 2011 03:47 schreef RBWO het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2011 03:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
idd, dan is hij meer waard dan haar, want blijkbaar past ze niet in zijn waardetabel en heeft hij gekozen voor iemand anders met meer waarde (voor hem)
gr drinky,
- de romanticus
quote:Op zondag 18 december 2011 03:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Pre-ejaculatie heet dat, zou ik mee naar de huisarts gaan als ik jou was...
Wat, van jou?quote:Hij deed geheimzinnig, kortaf en hij bleek pas half 3 thuis te zijn terwijl hij rond half 1 thuis moest zijn
Niks mis mee, huisarts had er ook geen problemen meequote:Op zondag 18 december 2011 03:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Pre-ejaculatie heet dat, zou ik mee naar de huisarts gaan als ik jou was...
Als die storing er niet geweest zou zijn, zou hij rond half 1 thuis zijn zeg maar, niet dat hij per se van mij half 1 thuis moest zijnquote:
Wat een liefdequote:Op zondag 18 december 2011 03:59 schreef Jojoortje het volgende:
Geeft niks meis, komt goed, je bent te lief.. Love ya.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |