Jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:05 schreef TLC het volgende:
Er zit een echt beeldscherm in dat pak zodat de persoon erin kan zien wat ze doet
Ik zou ook wel in Pino willen zittenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
JaEcht een baan, in Pino zitten
Is met veel Sesamstraat liedjes, wel zo realistisch.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:07 schreef arucard het volgende:
Liedje had niet echt een happy end trouwens
De slechtste??quote:
quote:
Lekker warmquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zou ook wel in Pino willen zitten
bingoquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:07 schreef tong80 het volgende:
Wedden dat die Margroet een vrouw kiest ?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:07 schreef tong80 het volgende:
Ineke? Is dat een vrouw?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:07 schreef tong80 het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:07 schreef tong80 het volgende:
quote:This album is THE greatest "best kept secret" in contemporary music history. Make no mistake, Bert is the true genius here but his best bud, Ernie is there to back him up all the way. Even though the hard-hitting rocker "Doin The Pigeon" was the only track that received any radio airplay, high points on this album for me are the poignant and heartbreaking "Bert Is Sick", the social chaos outlined in "The R Machine", and of course, the politically-controversial masterpiece, "The National Association of "W" Lovers". "The Bath Story" is an epic concept prog-rock suite that rivals anything by King Crimson, Yes or Gabriel's Genesis. Also not to be missed is the fabled "Sonic Trilogy", made up of "Loud and Soft", "Clink-Clank" and "High, Middle, Low", ground-breaking stuff. Just looking at the cover and seeing the lonely desperation in Bert's eyes as he sings "La La La" should be a big hint that you have picked up something truly special. "Pink Moon", "Highway 61 Revisited", "Revolver", "Velvet Underground & Nico", they are all great albums, but Jesus man, this comes from a whole other place. Jealous artists through the years have stolen ideas and copied styles from this innovative, striped-sweater wearing song-machine since the late fifties. Even though "I Want To Hold Your Ear" wasn't released until '74, it's obvious that Bert had been holding it back since the sixties, when The Beatles stole it to write "I Want To Hold Your Hand". Roger Waters shamelessly stole "Stop" for Pink Floyd's 1979 masterpiece "The Wall". There is no doubt to the rumor that Bert wrote the inspired bridge on "If Moon Was Cookie" by his longtime friend and collaborator, Cookie Monster on the 1974 smash "C is for Cookie", but it was left off of the final pressing. An inferior version later resurfaced on the 1995 release "C is for Cookie: Cookie's Favorite Songs"
This release finally puts an end to all the rumors and confirms the godlike-talent possessed by this brilliant, soulful poet and virtuoso. Seriously if you own ONE album, own this one!
Nee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja wilt wedden nadat ze het heeft gezegd?
Wie wilt er nou niet naar PSV?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Henk 'Als je mee wil naar PSV' Bleker ... de beste.
Een Dike van een vrouw!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:08 schreef DrDentz het volgende:
Ineke van Gent, die moeten we toch voor de dijk leggen tegen overstromingen ofzo?
John de Wolfquote:
CDA in extremis deoquote:
Weer punten tongquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:11 schreef tong80 het volgende:
Een SGPer
Mogen er al vrouwen lid worden ?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:11 schreef JackHerrer het volgende:
Bas van der Vlies met zijn afscheid bij knevel en brink was legendarisch, met dank aan Johan.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:11 schreef JackHerrer het volgende:
Bas van der Vlies met zijn afscheid bij knevel en brink was legendarisch, met dank aan Johan.
Toen Van der Vlies vertrok uit de Kamer vertrok ook het fatsoen. Zie "Doe eens normaal joh!".quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:11 schreef JackHerrer het volgende:
Vergeet niet "Even dimmen" en "flapdrol", toen was van der Vlies nog gewoon actief.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toen Van der Vlies vertrok uit de Kamer vertrok ook het fatsoen. Zie "Doe eens normaal joh!".
En 'knettergek'quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:14 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Vergeet niet "Even dimmen" en "flapdrol"
Ik kan wel een grapje maken over het breken van zijn maagdenvlies.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:11 schreef JackHerrer het volgende:
Standpunten van Tamara, looks van Lea!!quote:
Nou nou...quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:16 schreef tong80 het volgende:
Yvonne Jaspers :
'Ik ben een leek en spreek volgens het volk.'
Flikker op kuthoer en spreek namens jezelf
Wel wat rommelig.quote:
Inderdaad, Peter r. de Vries had hier ook vast een mening over.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
en wat was dat laatste item weer pijnlijk slecht, hoe kan je nou deze gasten daarvoor uitnodigen
Nog altijd minder erg dat die denigrerende opmerking van Mervrouw opzij richting Yvonne, nadat ze zelf net een NOG slechtere keuze had gemaakt om maar een vrouw te kunnen noemen.quote:
Zeker, hij had zichzelf waarschijnlijk genoemd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, Peter r. de Vries had hier ook vast een mening over.
Peter R, Maarten van Rossem en Johan Derksen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, Peter r. de Vries had hier ook vast een mening over.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:28 schreef Specularium het volgende:
Soms moet je het er gewoon lekker uit laten lopen.
Hier een overzichtquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:35 schreef insan3 het volgende:
Weet iemand wat de huidige volledige 'klinkt anders lijst' is? Ik kon het niet elke keer zien
Je moet wel heel ver heen zijn als je Jan en Yvon door elkaar haalt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:09 schreef Eenskijken het volgende:
waarom zat jan weer als presentator daar?
Dijkshoorn ?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:09 schreef Specularium het volgende:
Nico gaat vanavond voor de recordings een liedje zing0n.
Michaella Krajicekquote:
Is net in de top 100.quote:
quote:Vanavond in ‘De Wereld Draait Door’: -Twan Huys neemt een voorschot op de Amerikaanse Verkiezingen die in januari 2012 van start gaan. - Michaëlla Krajicek heeft haar oude vorm weer gevonden en is weer terug in de mondiale top 100. - Muziek is er van How to throw a Christmas party. - DWDD Recordings met Milow en Nico Dijkshoorn. - Beau van Erven Dorens is tafelheer.
Hij had ruzie met Ruud de Wildquote:Op woensdag 14 december 2011 19:16 schreef Cynix ® het volgende:
Heeft Beau eigenlijk al weer een nieuw flop op zijn naam staan?
Of gelooft zelfs SBS6 niet meer in hem?
Sinds ze d'r oude trainer niet meer neukt gaat het een stuk beter.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:22 schreef Specularium het volgende:
Zij is er ook bij vanavond:
[ afbeelding ]
Mooi jaquote:Op woensdag 14 december 2011 19:31 schreef Cynix ® het volgende:
Kreatief met kurk!
Als ik niet kan slapen trek ik me altijd even af.
En onthoud: Altijd van je af trekken!quote:Op woensdag 14 december 2011 19:31 schreef Cynix ® het volgende:
Kreatief met kurk!
"Als ik niet kan slapen trek ik me altijd even af".
Dat wordt de laatste stuiptrekking van hemquote:Op woensdag 14 december 2011 19:32 schreef Karina het volgende:
Beau doet een oudejaarsconference? Als je niet wilt lachen zeker.
Tis iig beter dan Halina. Maar goed, dat is Johan Derksen in principe ook.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:58 schreef Cynix ® het volgende:
Op deze foto lijkt ze niet eens lelijk, ook wel een goeie reden om haar eens uit te nodigen.
Je bedoelt station rookwagen?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Gooi die Kraai-checque maar in de Playboy, hebben we meer aan dan Stacey.
Het is echt een meisje.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Oei, het is wel een giecheldoos. Mooi wezen en niet praten dus.
En dan mijn giechel op haar doos.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Ze giechelt wel leukquote:Op woensdag 14 december 2011 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Ik word meestal eerst verliefd en daarna pas krijg ik een relatie.quote:Matthijs:Je kreeg een vriend en daar werd je verliefd op...
New balls please.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:39 schreef Jivis het volgende:
Nu allemaal beelden in m'n hoofd van die coach die haar ketst.
Ga maar terug naar twitterquote:Op woensdag 14 december 2011 19:40 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ arucard
Dat heet beschaafd... iets wat vroeger nog bestond.
quote:Allistair McCaw Good old faithful; Al, always thinking the best of people, then getting fucked
4 uur geleden
Allistair McCaw i gave her everything . i'm so hurt by seeing this
9 uur geleden
Allistair McCaw Can u believe this is what i get back k after 3.5 year ??
11 uur geleden
Allistair McCaw give all my i turst and is what i get back
11 uur geleden
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:41 schreef borisz het volgende:
Wat oude tweet's van de trainer toen het net uit was
[..]
Leer in ieder geval eerst maar eens quoten voordat je dit forum bevuiltquote:Op woensdag 14 december 2011 19:41 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ arucard
Wat is daar dan ?
(ps.. ik ben geen puber.. dus ik heb geen twitteraccount)
Verona?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:43 schreef tong80 het volgende:
Haar grote voorbeeld is toch Vera van der Leur ?
heb je die foto ook nog?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Oh en we hebben deze nog
[ afbeelding ]
Give her all my turst.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:41 schreef borisz het volgende:
Wat oude tweet's van de trainer toen het net uit was
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:42 schreef marcodej het volgende:
Wozniacki is een faaldoos. Maar ja, wel nummer 1...
Nee. Deze stonden in het topic van toen. Foto is er niet meerquote:
Hier kan je om gebanned worden, ik zeg het maar evenquote:Op woensdag 14 december 2011 19:43 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ arucard
Dat kan niet want Fok wil al je controls over nemen en bij mij ruled ABP.
Laatbloeiers zeker.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Niets, maar om ze nou talent te noemen...
Het gewone volk kent Brussel nietquote:Op woensdag 14 december 2011 19:48 schreef Oidipous het volgende:
Jeanine Hennis-Plasschaert talent? Zij draait al heel lang mee in de politiek, ze zat voor deze periode in Brussel vanaf 2004.
Normaal gesproken zou ik het met je eens zijn, maar als het wordt gedaan door zo'n vakman als Twan Huys dan heb ik er alle vertrouwen in.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:48 schreef SwiffMeister het volgende:
Nee toch he...
Weer die ver van je bed show.
Kan DWDD niks originelers bedenken dan dit helemaal te gaan volgen?!
Voor 1 keer vind ik het prima, maar dit gaat vanaf nu dus iedere week terugkomen. En dat doet het ook al in het nieuws en bij alle andere praatprogrammas.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik het met je eens zijn, maar als het wordt gedaan door zo'n vakman als Twan Huys dan heb ik er alle vertrouwen in.
Net bij die 120 miljoen, toen keek die zo van 'niet slecht'quote:
Inderdaad, we moeten de Chinese verkiezingen bespreken. De US is geen machtsfactor meer.quote:
Niets, want het maakt geen moer uit wie er zit. Het blijven paranoïde fascisten.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:55 schreef muzas het volgende:
Bedankt. Nu zit ik dus continue naar die neger te kijken
Je bent voor mij of voor de terroristen?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Wat zei George Carlin ook alweer over stemmen?
Rechtsachter met bril en sjaaltje ietsquote:Op woensdag 14 december 2011 19:56 schreef SwiffMeister het volgende:
Zijn er nog interessante dames in het publiek die opvallen?
De spoeling is dun.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:56 schreef SwiffMeister het volgende:
Zijn er nog interessante dames in het publiek die opvallen?
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:57 schreef muzas het volgende:
Die neger zit ook af en toe zo instemmend te knikken
Achter Matthijs mag ik hopen? Rechts achter Twan zat alleen een of andere heks...quote:Op woensdag 14 december 2011 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Rechtsachter met bril en sjaaltje iets
Die achter Twan bedoelde ikquote:Op woensdag 14 december 2011 19:58 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Achter Matthijs mag ik hopen? Rechts achter Twan zat alleen een of andere heks...
ja idd, een petje mag zelfsquote:Op woensdag 14 december 2011 19:59 schreef SwiffMeister het volgende:
Ontzettend flauw dat zon muts niet mag...
Hij is er achter gekomen dat tafelheren en -dames niets bijdragen en laat ze maar wat doen nu.quote:
Vanochtend op Veronica hadden ze het erover dat Matthijs last zou hebben van de druk om dagindaguit iets neer te zetten, en dat ze dit seizoen ook eerder zouden stopzetten dan gebruikelijk. Maar waar dat precies vandaan kwam...quote:
Schuifdeurcabarat anno 2011.quote:
Die Laura kan een facial krijgen!quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:06 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Dat is geen jezus dat is een herder.
'Let it snow' riepen ze net, dus denk het wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die Laura kan een facial krijgen!![]()
Of is dat niet de kerstgedachte?
Klodders natte snow op je schmoel.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
'Let it snow' riepen ze net, dus denk het wel.
Spuitsneeuw op haar dennenbosje?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:07 schreef Cynix ® het volgende:
Die Laura kan een facial krijgen!![]()
Of is dat niet de kerstgedachte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |