SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
× 001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 ×
× 011 × 012 × 013 × 014 × 015 × 016 × 017 × 018 × 019 × 020 ×
× 021 × 022 × 023 × 024 × 025 × 026 × 027 × 028 × 029 × 030 ×
× 031 × 032 × 033 × 034 × 035 × 036 × 037 × 038 × 039 × 040 ×
× 041 × 042 × 043 × 044 × 045 × 046 × 047 × 051[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op maandag 12 december 2011 18:54 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zit ik nu al 45 minuten
Da´s mooi kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Poepgrapjes zijn leuk.quote:
Vertel?quote:Op maandag 12 december 2011 18:58 schreef Sinji het volgende:
Titel doet me denken aan dat verhaal van krioro
quote:Op maandag 12 december 2011 18:57 schreef aight1 het volgende:
vroeger waren er van die boeken waarbij mensen in sommige dieren konden veranderen en op die manier de wereld beschermden tegen aliens ofzo
maar ik weet niet meer hoe ze heten
Kan ik wel doen als je iets meer clues geeft. Ik ben een heel goede quote vinder. Met tarrels en poep kon ik iig niets vinden.quote:Op maandag 12 december 2011 19:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gaat over een meisje in the club die hij heeft gezien. Someone help me out met die quote
Hahaha ja!quote:
quote:
Wel props, viool is geen cakewalk.quote:The daily life of a true asian. Increasing hand eye coordination and brain power.
GTL --> Gaming. Table Tennis. Library.
Whut, precies dit nummer luisterde ik toen ik dit lasquote:
Zucht..quote:Op maandag 12 december 2011 19:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ik wel doen als je iets meer clues geeft. Ik ben een heel goede quote vinder. Met tarrels en poep kon ik iig niets vinden.
edit: Nee lukt toch niet denk ik.
Telepathy babe.quote:Op maandag 12 december 2011 19:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut, precies dit nummer luisterde ik toen ik dit las
quote:
quote:Overigens kan het altijd erger, een meisje uit onze wijk was eens heel erg bezopen in de club, moest ze kotsen, rende naar de wc, moest ook schijten, dilemma. Zat ze daar met haar broek op haar enkels met haar hoofd in de wc en aan allebei de kanten kwam het eruit, deur stond nog open. Bouncers kwamen haar halen en ze werd met de broek nog op de enkels door de club naar buiten gesleept. True story.
Dierenverkleedfeestje? Wat?quote:Op maandag 12 december 2011 19:09 schreef Fanta-stick het volgende:
Zo ik heb al plannen voor oud en nieuw...eerst familie, pre-party( indrinken..voor deze ene keer mag het) en daarna naar een dierenverkleedfeestje in Cafe Beurs.
lightning bolt! lightning bolt! lightning bolt! lightning bolt! lightning bolt!quote:Op maandag 12 december 2011 19:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dierenverkleedfeestje? Wat?
Doet me hieraan denken
quote:Op maandag 12 december 2011 19:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Doet me hieraan denken
Ik wilde je alleen maar helpenquote:
Zo'n feestje vind ik wel iets voor jou en Choco eigenlijkquote:Op maandag 12 december 2011 19:14 schreef Sinji het volgende:
[..]![]()
Die random 'Sleep!' 'Sleep!' erdoorheen
quote:Op maandag 12 december 2011 19:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Doet me hieraan denken
Hahaha neequote:Op maandag 12 december 2011 19:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Doet me hieraan denken
Heeewwlll Yeaahh! (Ik neem wel stiekem paintballgun mee tho)quote:Op maandag 12 december 2011 19:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wilde je alleen maar helpen
[..]
Zo'n feestje vind ik wel iets voor jou en Choco eigenlijk![]()
En een Skyrim hat!quote:Op maandag 12 december 2011 19:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heeewwlll Yeaahh! (Ik neem wel stiekem paintballgun mee tho)
Fixedquote:Op maandag 12 december 2011 19:20 schreef PlayingWithLightningbolts het volgende:
Ik hoorde dat er een epic battle aan zou komen! Mag ik meedoen heb wel wat Runescape skills
Niets tegen mijn Bambi truiquote:
Ewquote:Op maandag 12 december 2011 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Haha grappig, in de TT staat tarrels en die heb ik nu ook in m'n 3 dagen oude boxershort! What a coincidence!
Gehaald?quote:Op maandag 12 december 2011 19:16 schreef Sala-adin het volgende:
Potverdomme man wat was die roti lekker, zometeen ga ik van die massala boertjes laten waarvan me fuckin luchtpijp pijn gaat doen
Fak it het was het waard
Ik dacht dat tarrels was dat het aan je konthaar vast zat?quote:Op maandag 12 december 2011 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Haha grappig, in de TT staat tarrels en die heb ik nu ook in m'n 3 dagen oude boxershort! What a coincidence!
Ik wou iets nog goorders hierop zeggen maar gelukkig voor jullie heb ik nu een writer's blockquote:Op maandag 12 december 2011 19:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik dacht dat tarrels was dat het aan je konthaar vast zat?
Speak up!quote:Op maandag 12 december 2011 19:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou iets nog goorders hierop zeggen maar gelukkig voor jullie heb ik nu een writer's block.
Door het bilzweet zijn de tarrels als het ware aan m'n boxershort gekneed, vandaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 december 2011 19:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Door het bilzweet zijn de tarrels als het ware aan m'n boxershort gekneed, vandaar.Holyshit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wassen tussen de billen jij!
Watchoe doin' therequote:Op maandag 12 december 2011 19:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niets tegen mijn Bambi trui
Ik heb laatst een pinguin trui gekocht, die is nog toffer![]()
[ afbeelding ]
Ehm, zo ziet die foto er wel wat apart uit
Deze manquote:Op maandag 12 december 2011 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maar ik doe mee aan Fecember, de opvolger van Movember.![]()
I like where this is going.quote:Op maandag 12 december 2011 19:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niets tegen mijn Bambi trui
Ik heb laatst een pinguin trui gekocht, die is nog toffer![]()
[ afbeelding ]
Ehm, zo ziet die foto er wel wat apart uit
quote:Op maandag 12 december 2011 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die picca van Juminelle lijkt wel op zo'n picca die chicks in hun fobo zouden doen, weet je wel. Alleen is ze 't zelf.
Een vriendin in haar wangen prikkenquote:Op maandag 12 december 2011 19:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Watchoe doin' there
[ afbeelding ]
Cute die Timbs in die maat
Doe jij geen modellenwerk? Serieuze vraagquote:Op maandag 12 december 2011 19:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Een vriendin in haar wangen prikken![]()
Ik rock kindertimbz, want kleine voetjes
Komt door de kleur denk ik. Zo'n typisch picnik-bewerk-effectquote:Op maandag 12 december 2011 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die picca van Juminelle lijkt wel op zo'n picca die chicks in hun fobo zouden doen, weet je wel. Alleen is ze 't zelf.
Neeee johquote:Op maandag 12 december 2011 19:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe jij geen modellenwerk? Serieuze vraag. Je staat minstens ingeschreven bij een talentenbureau! Toch
?
Jammer je zou er wel geknipt voor zijnquote:Op maandag 12 december 2011 19:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Komt door de kleur denk ik. Zo'n typisch picnik-bewerk-effect
[..]
Neeee johMe no likey.
Als ik ooit een masterplan heb bedacht om op de markt te brengen wil jij vast wel figurant/model zijn?quote:
Heb geen foto hoofd ofzo. Vandaar dat ik overal m'n hoofd af knipquote:Op maandag 12 december 2011 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer je zou er wel geknipt voor zijn
Wat is je skype dan? Ik zit nu met salaquote:Op maandag 12 december 2011 19:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb geen foto hoofd ofzo. Vandaar dat ik overal m'n hoofd af knip![]()
Zijn jullie nu allemaal aan het skypen zonder mij?
Kom evuuuuuuh, meervoudig skypechat!quote:Op maandag 12 december 2011 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb geen Skype, wel een webcam op m'n laptop maar ik chill veul liever @ PC, m'n mic is spoorloos.
pazuzujwz voegenquote:Op maandag 12 december 2011 19:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb geen foto hoofd ofzo. Vandaar dat ik overal m'n hoofd af knip![]()
Zijn jullie nu allemaal aan het skypen zonder mij?
Ik heb geen skypequote:Op maandag 12 december 2011 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is je skype dan? Ik zit nu met sala
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil best wel weer keer mee tinychatten was altijd gezellig met meerdere.quote:
Wie maakt de chat? Ik snap het nietquote:Op maandag 12 december 2011 19:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil best wel weer keer mee tinychatten was altijd gezellig met meerdere.
Ik weet ook niet hoe dat werkt, iemand gaf me altijd die link.quote:Op maandag 12 december 2011 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wie maakt de chat? Ik snap het niet
quote:Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef Juminelle het volgende:
Dennis Storm bij DWDDIk wil kindjes van die man.
[ afbeelding ]
Hehe ik ging vroeger ook wel hard op hem. Toen hij nog die piercing onder z'n lip hadquote:Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Zit iedereen dan met webcam? Of is het net als skype met een microfoon?quote:Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef Maisnon het volgende:
http://tinychat.com/fernandesSC
Alsjeblieft, ik heb er 1 gemaakt
Moet je daar een cam voor hebbenquote:Op maandag 12 december 2011 20:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Ook droog die tinychatAlleen ik en sala
Neenquote:Op maandag 12 december 2011 20:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Moet je daar een cam voor hebben?
Ja of je kan toekijken en meechatten maar dat is ook droogquote:Op maandag 12 december 2011 20:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Moet je daar een cam voor hebben?
Meh, saai inderdaadquote:Op maandag 12 december 2011 20:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja of je kan toekijken en meechatten maar dat is ook droog
Ah oke, misschien beter als er wat meer Fernandesers zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 20:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
SorryNee je kan kiezen of je webcam/mic aandoet of gewoon chat
All dat cheesequote:
Half-om-half gehakt, uitje, knoflookje, paprika, champignons, zout, zwarte peper en pasta- en bechamelsausquote:Op maandag 12 december 2011 20:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
lekkah, wat heb je eringestopt?
quote:Op maandag 12 december 2011 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Half-om-half gehakt, uitje, knoflookje, paprika, champignons, zout, zwarte peper en pasta- en bechamelsaus. Ohja, en kaas natuurlijk
!
Geef mij maar kindjes van Valerio.quote:Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Valerio is echt een teringlijer, true story.quote:Op maandag 12 december 2011 20:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geef mij maar kindjes van Valerio.
Omdat meer meiden op hem geilen dan op jou?quote:Op maandag 12 december 2011 20:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Valerio is echt een teringlijer, true story.
Ik heb ze ouwe!quote:Op maandag 12 december 2011 20:33 schreef Chocolatebear het volgende:
Nog steeds geen kaolotruffels, no me gusta.
Wel cute, maar zou niet echt geil van 'm worden tho.quote:Op maandag 12 december 2011 20:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geef mij maar kindjes van Valerio.
Nee, omdat ik hem een keer aan een eettafel heb mee gemaakt en hij een vriendin van mij probeerde te hosselen terwijl hij wist dat zij een vriend had.quote:Op maandag 12 december 2011 20:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat meer meiden op hem geilen dan op jou?
Nee daar hebben we Dennis voor.quote:Op maandag 12 december 2011 20:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wel cute, maar zou niet echt geil van 'm worden tho.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee, omdat ik hem een keer aan een eettafel heb mee gemaakt en hij een vriendin van mij probeerde te hosselen terwijl hij wist dat zij een vriend had.
Hij stuurde er shit over dat haar vriend er niet zou achter komen, dit dat zus zo.
Dan ben je in mijn ogen een lul.
Oke oke, maar als jij een lekker wijf ziet en je wilt haar hosselen zou het jou toch ook niet uitmaken dat ze al bezet is?quote:Op maandag 12 december 2011 20:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee, omdat ik hem een keer aan een eettafel heb mee gemaakt en hij een vriendin van mij probeerde te hosselen terwijl hij wist dat zij een vriend had.
Hij stuurde er shit over dat haar vriend er niet zou achter komen, dit dat zus zo.
Dan ben je in mijn ogen een lul.
Ik zou niet denken dat ik haar wel even kan hosselen omdat ik een BNer ben.quote:Op maandag 12 december 2011 20:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke oke, maar als jij een lekker wijf ziet en je wilt haar hosselen zou het jou toch ook niet uitmaken dat ze al bezet is?
Zo bedoelde ik het ook niet.quote:Op maandag 12 december 2011 20:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zou niet denken dat ik haar wel even kan hosselen omdat ik een BNer ben.
Laat mij het even nuanceren. We waren in het huis van die vriend van dat meisje, als je dan probeert de vriendin van de persoon bij wie je op bezoek bent te hosselen......quote:Op maandag 12 december 2011 20:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook niet.Ik bedoelde gewoon jij als niet bner.
Fuck youquote:
Dit inderdaad ja. Niet in de rij hoeven staan bij clubs enzoquote:Op maandag 12 december 2011 20:39 schreef Allure_ het volgende:
Als je geen misbruik maakt van je status als BN'er ben je gewoon gek.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laat mij het even nuanceren. We waren in het huis van die vriend van dat meisje, als je dan probeert de vriendin van de persoon bij wie je op bezoek bent te hosselen......
Mensen kijken me ook vies aan als ik NOA in kom zonder in de rij te staan.quote:Op maandag 12 december 2011 20:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit inderdaad ja. Niet in de rij hoeven staan bij clubs enzo
Dat heb ik zonder BN'er-status.quote:Op maandag 12 december 2011 20:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Weet je nog toen Dennis dat programma 'nu we er toch zijn' presenteerde? Toen ging ie ook bij zo'n studentenhuis in Groningen oid langs waar een paar chicks woonde. Mocht ie blijven slapen en 3x raden wat er toen gebeurde.quote:Op maandag 12 december 2011 20:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen.quote:Op maandag 12 december 2011 20:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat heb ik zonder BN'er-status.
Niet op die manierquote:Op maandag 12 december 2011 20:39 schreef Allure_ het volgende:
Als je geen misbruik maakt van je status als BN'er ben je gewoon gek.
Lijkt me ook wel vermoeiend, al die chicks van je af moeten slaan als je over straat looptquote:Op maandag 12 december 2011 20:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zeg dat dan verdomme.quote:Op maandag 12 december 2011 20:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laat mij het even nuanceren. We waren in het huis van die vriend van dat meisje, als je dan probeert de vriendin van de persoon bij wie je op bezoek bent te hosselen......
[..]
Fuck you
Hij is kleiner dan ik gekquote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg dat dan verdomme.Dat maakt het al heel anders. Dan is het een asshole. Maar alsnog zou ik hem doen.
Allyquote:Op maandag 12 december 2011 20:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weet je nog toen Dennis dat programma 'nu we er toch zijn' presenteerde? Toen ging ie ook bij zo'n studentenhuis in Groningen oid langs waar een paar chicks woonde. Mocht ie blijven slapen en 3x raden wat er toen gebeurde.
Ik had meteen wilde dromen daarna.
Niet dat ik een ontiegelijk lekkere chick die een ontzettende bitch is niet zou neuken.quote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg dat dan verdomme.Dat maakt het al heel anders. Dan is het een asshole. Maar alsnog zou ik hem doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Klopt jaquote:Op maandag 12 december 2011 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ally, zo schijnen ze Almere te noemen hier. #skerebijnamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
wat is dat nu weer voor indirecte dissquote:Op maandag 12 december 2011 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ally, zo schijnen ze Almere te noemen hier. #skerebijnamen
quote:Op maandag 12 december 2011 20:48 schreef Juminelle het volgende:
Valerio heeft een stukje vlees van Dennis gegetenJumi heb jij ook de uggs bailey button?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:51 schreef Chocolatebear het volgende:
Come to mama.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
quote:
Is geen diss? Zij zegt 'Ally', ik denk dan eerder aan Almere dan aan Allure_quote:Op maandag 12 december 2011 20:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wat is dat nu weer voor indirecte diss
Nope. Wattan?quote:Op maandag 12 december 2011 20:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jumi heb jij ook de uggs bailey button?
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat taille/bil verhoudingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dinner is servedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet iedereen is zo bekend met die gare straattaalquote:Op maandag 12 december 2011 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
[..]
Is geen diss? Zij zegt 'Ally', ik denk dan eerder aan Almere dan aan Allure_![]()
.
Die Juminelle gaat wel steeds verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Just wanna bite that shit noh?quote:Op maandag 12 december 2011 20:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die Juminelle gaat wel steeds verder![]()
![]()
Hè, whut!?quote:Op maandag 12 december 2011 20:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die Juminelle gaat wel steeds verder![]()
![]()
Hm kut, dat heb ik nog nooit gehoord. Pas gekocht?quote:Op maandag 12 december 2011 20:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die rand begint helemaal om te slaan
I'd eat it for breakfast, lunch & dinnerquote:Op maandag 12 december 2011 20:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Just wanna bite that shit noh?
quote:Op maandag 12 december 2011 20:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die rand begint helemaal om te slaan
Ik zat even te denken, wanneer had ik tarrels in m'n broekje danquote:Op maandag 12 december 2011 20:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik moest ook gelijk aan jouw verhaal denken
quote:Op maandag 12 december 2011 20:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zat even te denken, wanneer had ik tarrels in m'n broekje dan![]()
.
Bij deze dan.quote:Op maandag 12 december 2011 20:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I'd eat it for breakfast, lunch & dinner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nee niet die randquote:Op maandag 12 december 2011 20:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I'd eat it for breakfast, lunch & dinner.
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga nu helemaal stuk in m'n eentje![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 20:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bij deze dan.Meh, die bil is niet zo boeiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Het is dezelfde chick.quote:Op maandag 12 december 2011 20:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, die bil is niet zo boeiend.
Huh serieus? Haar bil lijkt zo veel kleinerquote:
http://forum2.ellegirl.nl/showthread.php?t=622134&page=72quote:Op maandag 12 december 2011 20:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee niet die randDie uggs die ik heb zijn open van boven zodat je het randje om kan vouwen maar die van mij doen dat zonder dat ik het wil.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Huh serieus? Haar bil lijkt zo veel kleiner
quote:Op maandag 12 december 2011 20:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Bruh, you finna make a nigga horny as fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is die chick echt barely legal, but we don't give a fuck.quote:Op maandag 12 december 2011 20:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bruh, you finna make a nigga horny as fuck
Hollander.quote:Op maandag 12 december 2011 20:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Neeik vind die super erge curves sowieso niet geil
Dit ja.quote:
Oh thanks! Echt zondequote:Op maandag 12 december 2011 20:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
http://forum2.ellegirl.nl/showthread.php?t=622134&page=72
Je bent niet de enige dus.
And you need to bring me a sammich.quote:
Jij wilt echt een blond katholiek meisje ofzo? Met kleine tieten, geen grote kont, geen tattoo's en piercings. En het liefst nog maagd.quote:
Ik had de pas van Chriz2k geleend, maar die is al een paar maanden verlopen zie ikquote:Op maandag 12 december 2011 21:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Volgens mij is die chick echt barely legal, but we don't give a fuck.
quote:Op maandag 12 december 2011 21:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
And you need to bring me a sammich.
quote:
Chrizquote:Op maandag 12 december 2011 21:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had de pas van Chriz2k geleend, maar die is al een paar maanden verlopen zie ik.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 december 2011 21:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij wilt echt een blond katholiek meisje ofzo? Met kleine tieten, geen grote kont, geen tattoo's en piercings. En het liefst nog maagd.
quote:
Bans.quote:Op maandag 12 december 2011 21:03 schreef Juminelle het volgende:
Wat is er met Chriz2k gebeurd eigenlijk? Ik had ooit nog een pm-gesprek met hem via een ander account, en toen was hij opeens verdwenen
Permban. Maar hij leeft nog en het gaat goed met hemquote:Op maandag 12 december 2011 21:03 schreef Juminelle het volgende:
Wat is er met Chriz2k gebeurd eigenlijk? Ik had ooit nog een pm-gesprek met hem via een ander account, en toen was hij opeens verdwenen
Het is een conclusie die ik trek met alle informatie die je ons hier gegeven hebt hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 21:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..].
Goede conclusie trek je hiernot
Ik vind zo super curvy gewoon niet mooidie zijn meestal helemaal uit verhouding
Whehe, die chick is volgens mij echt ziek down-2-ridequote:
maar ik val op jongens :squote:
Kanker, die foto is eng nigger.quote:Op maandag 12 december 2011 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe, die chick is volgens mij echt ziek down-2-ride. Wel klein naast Shaq tho
.
[ afbeelding ]
Ah oké. Minder welquote:Op maandag 12 december 2011 21:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Permban. Maar hij leeft nog en het gaat goed met hem. Op het afgelopen weekend na.
quote:Op maandag 12 december 2011 21:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kanker, die foto is eng nigger.
Raap me op.quote:
Was het eerste wat mij opvielquote:Op maandag 12 december 2011 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zie die naam linksboven nu pas![]()
Dit jaquote:Op maandag 12 december 2011 21:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik even 't topic verder lees en weer terugkijk lees ik 't gewoon weer!
Sa ye njang?quote:Op maandag 12 december 2011 21:12 schreef krioro het volgende:
Eten en dit topic lezen tegelijk is echt moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Bewijst maar weer dat alleen vrouwe kunnen multitasken.quote:Op maandag 12 december 2011 21:12 schreef krioro het volgende:
Eten en dit topic lezen tegelijk is echt moeilijk.
Dat zei ik net al ja.quote:Op maandag 12 december 2011 21:13 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ze net 15 is ofzo.
quote:Op maandag 12 december 2011 21:13 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ze net 15 is ofzo.
Die kan op 2 manieren worden opgevatquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I got timing like a Japanese subway
Het is je vergeven hoor.quote:
Gelukkig maarquote:
True. Herbertquote:Op maandag 12 december 2011 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whaha. Als iemand goed uitgebeeld is als pervert is hij het wel
Gele kiwi's.quote:
Klopt.quote:Op maandag 12 december 2011 21:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bewijst maar weer dat alleen vrouwe kunnen multitasken.
Blij dat je hemquote:Op maandag 12 december 2011 21:17 schreef tliciouz het volgende:
Die zou ik maar weghalen Sala, ook al zou niemand er wat van zeggen het word toch wel door iemand gezien, laatst nog een ban gehad voor het posten van zo'n gifje.
Ook al is ie wel
Welke.quote:Op maandag 12 december 2011 21:17 schreef tliciouz het volgende:
Die zou ik maar weghalen Sala, ook al zou niemand er wat van zeggen het word toch wel door iemand gezien, laatst nog een ban gehad voor het posten van zo'n gifje.
Ook al is ie wel
Die heb je al genoeg gehad van me Ally. En zelf mee gemaakt, of ben je dat nu alweer vergeten?quote:Op maandag 12 december 2011 21:20 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil een lesbisch verhaal horen. Titi?
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 12 december 2011 21:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die heb je al genoeg gehad van me Ally. En zelf mee gemaakt, of ben je dat nu alweer vergeten?
Liggen 2 vrouwen in bed zegt de een tegen de ander hey ik vind je leuk zegt de ander ja ik jou ook toen kwam er ook nog een vogel langsgevlogen en de lamp deed het niet maar er lag gelukkig nog een nieuwe dus toen was er toch lichtquote:Op maandag 12 december 2011 21:20 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil een lesbisch verhaal horen. Titi?
Zoiets dus.quote:Op maandag 12 december 2011 21:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Liggen 2 vrouwen in bed zegt de een tegen de ander hey ik vind je leuk zegt de ander ja ik jou ook toen kwam er ook nog een vogel langsgevlogen en de lamp deed het niet maar er lag gelukkig nog een nieuwe dus toen was er toch licht
Ja, maar daarom wil ik nu meerquote:Op maandag 12 december 2011 21:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die heb je al genoeg gehad van me Ally. En zelf mee gemaakt, of ben je dat nu alweer vergeten?
Oh, bummer, ik vind pics mooier.quote:
Of verhalen zoals deze.quote:Op maandag 12 december 2011 21:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Liggen 2 vrouwen in bed zegt de een tegen de ander hey ik vind je leuk zegt de ander ja ik jou ook toen kwam er ook nog een vogel langsgevlogen en de lamp deed het niet maar er lag gelukkig nog een nieuwe dus toen was er toch licht
Heb ooit alleen een keer een ''ervaring'' gedeeld in een ander topic volgens mij.quote:Op maandag 12 december 2011 21:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, bummer, ik vind pics mooier.
[..]
Of verhalen zoals deze.
Deel het met ons.quote:Op maandag 12 december 2011 21:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb ooit alleen een keer een ''ervaring'' gedeeld in een ander topic volgens mij.
Ik kom het je voor het slapen gaan wel in je oor fluisterenquote:
Was niet veel bijzonders, en erg akward want beste vriendin.quote:
Ah herkenbaarquote:Op maandag 12 december 2011 21:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Was niet veel bijzonders, en erg akward want beste vriendin.![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 21:24 schreef Allure_ het volgende:
hoezo liggen lampen
ik snap er niks van
Hmm.quote:Op maandag 12 december 2011 21:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kom het je voor het slapen gaan wel in je oor fluisteren
Nu kunnen we er wel om lachen maar de ochtend erna was erg raar wakker worden.quote:Op maandag 12 december 2011 21:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah herkenbaarAchteraf niet slim inderdaad.
Dronken bui?quote:Op maandag 12 december 2011 21:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nu kunnen we er wel om lachen maar de ochtend erna was erg raar wakker worden.
Dat is een beetje waar het verhaal een spannende wending lijkt te nemen. Licht lijkt zo vanzelfsprekend tegenwoordig, maar met het oog op de opwarming van de aarde en het opraken van de fossiele brandstoffen, moet er toch snel naar een alternatief gezocht worden. Ik probeerde dan ook in dit stuk van het verhaal de lezer aan het denken te zetten, om vervolgens een soort van cynische sneer te maken door er toch nog gewoon een nieuwe lamp te laten zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 21:24 schreef Allure_ het volgende:
hoezo liggen lampen
ik snap er niks van
LOLquote:Op maandag 12 december 2011 21:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is een beetje waar het verhaal een spannende wending lijkt te nemen. Licht lijkt zo vanzelfsprekend tegenwoordig, maar met het oog op de opwarming van de aarde en het opraken van de fossiele brandstoffen, moet er toch snel naar een alternatief gezocht worden. Ik probeerde dan ook in dit stuk van het verhaal de lezer aan het denken te zetten, om vervolgens een soort van cynische sneer te maken door er toch nog gewoon een nieuwe lamp te laten zijn.
quote:Op maandag 12 december 2011 21:28 schreef Juminelle het volgende:
Maisnon zit diep in haar space volgens mij.
Fapfapfapfap.quote:Op maandag 12 december 2011 21:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is een beetje waar het verhaal een spannende wending lijkt te nemen. Licht lijkt zo vanzelfsprekend tegenwoordig, maar met het oog op de opwarming van de aarde en het opraken van de fossiele brandstoffen, moet er toch snel naar een alternatief gezocht worden. Ik probeerde dan ook in dit stuk van het verhaal de lezer aan het denken te zetten, om vervolgens een soort van cynische sneer te maken door er toch nog gewoon een nieuwe lamp te laten zijn.
De eerste zin 5x gelezen daarna ben ik gestoptquote:Op maandag 12 december 2011 21:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maisnon.quote:Op maandag 12 december 2011 21:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 december 2011 21:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
The fuckquote:Op maandag 12 december 2011 21:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee geen eens. Beide waren gewoon erg nieuwsgierig naar hoe zoiets nou was.quote:
Maar ben je nou bi of gewoon nieuwschierig naar pussyquote:Op maandag 12 december 2011 21:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee geen eens. Beide waren gewoon erg nieuwsgierig naar hoe zoiets nou was.
Hihi.quote:Op maandag 12 december 2011 21:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Damn, jouw lesboverhalenradar is on point.
Geen bi. Zou nooit een meisje leuk kunnen vinden of er verliefd op kunnen worden. Maar als een leuk meisje mee naar huis wilt met me zou ik zeker geen nee zeggen, maar misschien dan eerder in combinatie met een jongen want het was toch wel weird achterafquote:Op maandag 12 december 2011 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar ben je nou bi of gewoon nieuwschierig naar pussy
Ja ik houd ook niet van gayporn.quote:Op maandag 12 december 2011 21:35 schreef krioro het volgende:
Lesboporn doet me niet zoveel, ik wil penissen in vrouwen.
Of niet, gangbang met 10 negers.quote:Op maandag 12 december 2011 21:35 schreef krioro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op maandag 12 december 2011 21:35 schreef krioro het volgende:
Dit heb ik ook. Ik zou echt gek worden als ik met een vrouw samen zou wonen denk ikquote:Op maandag 12 december 2011 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geen bi. Zou nooit een meisje leuk kunnen vinden of er verliefd op kunnen worden. Maar als een leuk meisje mee naar huis wilt met me zou ik zeker geen nee zeggen, maar misschien dan eerder in combinatie met een jongen want het was toch wel weird achteraf
quote:Op maandag 12 december 2011 21:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of niet, gangbang met 10 negers.
10 maar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Het is geiler als ze kk hard gepaald wordenquote:Op maandag 12 december 2011 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Mannen willen toch altijd 2 seksende vrouwen zien?
Hoiquote:Op maandag 12 december 2011 21:34 schreef Mozy het volgende:
ik heb begrepen dat iedereen hier naar toe is verhuist dus ik kom ook maar nouja mijn naam is mozy ik fok dus soms in mijn vrije tijd tijdens werkdagen volg ik mijn opleiding en loop ik stage volgend jaar verhuis ik naar utrecht voor mijn studie voor andere vragen mag je je hand opsteken
quote:Op maandag 12 december 2011 21:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of niet, gangbang met 10 negers.
Deze meid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neuh. Leuk om naar te kijken tijdens het ontbijt of zo maar verder mwoah.quote:Op maandag 12 december 2011 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Mannen willen toch altijd 2 seksende vrouwen zien?
full stops and exclamation marks
pik in kut en neuke neuke neuke harder sneller jaahahaaaaaaaa volspuiten met die liefdesnectar en lekker slapenquote:Op maandag 12 december 2011 21:35 schreef krioro het volgende:
quote:Op maandag 12 december 2011 21:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
pik in kut en neuke neuke neuke harder sneller jaahahaaaaaaaa volspuiten met die liefdesnectar en lekker slapen
kusjes
Vooralsnog heb ik 3 gaatjes hoor?quote:Op maandag 12 december 2011 21:38 schreef Allure_ het volgende:
2 negers is genoeg voor dubbele penetratie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |