Laat mij het even nuanceren. We waren in het huis van die vriend van dat meisje, als je dan probeert de vriendin van de persoon bij wie je op bezoek bent te hosselen......quote:Op maandag 12 december 2011 20:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook niet.Ik bedoelde gewoon jij als niet bner.
Fuck youquote:
Dit inderdaad ja. Niet in de rij hoeven staan bij clubs enzoquote:Op maandag 12 december 2011 20:39 schreef Allure_ het volgende:
Als je geen misbruik maakt van je status als BN'er ben je gewoon gek.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laat mij het even nuanceren. We waren in het huis van die vriend van dat meisje, als je dan probeert de vriendin van de persoon bij wie je op bezoek bent te hosselen......
Mensen kijken me ook vies aan als ik NOA in kom zonder in de rij te staan.quote:Op maandag 12 december 2011 20:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit inderdaad ja. Niet in de rij hoeven staan bij clubs enzo
Dat heb ik zonder BN'er-status.quote:Op maandag 12 december 2011 20:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Weet je nog toen Dennis dat programma 'nu we er toch zijn' presenteerde? Toen ging ie ook bij zo'n studentenhuis in Groningen oid langs waar een paar chicks woonde. Mocht ie blijven slapen en 3x raden wat er toen gebeurde.quote:Op maandag 12 december 2011 20:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen.quote:Op maandag 12 december 2011 20:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat heb ik zonder BN'er-status.
Niet op die manierquote:Op maandag 12 december 2011 20:39 schreef Allure_ het volgende:
Als je geen misbruik maakt van je status als BN'er ben je gewoon gek.
Lijkt me ook wel vermoeiend, al die chicks van je af moeten slaan als je over straat looptquote:Op maandag 12 december 2011 20:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zeg dat dan verdomme.quote:Op maandag 12 december 2011 20:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laat mij het even nuanceren. We waren in het huis van die vriend van dat meisje, als je dan probeert de vriendin van de persoon bij wie je op bezoek bent te hosselen......
[..]
Fuck you
Hij is kleiner dan ik gekquote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg dat dan verdomme.Dat maakt het al heel anders. Dan is het een asshole. Maar alsnog zou ik hem doen.
Allyquote:Op maandag 12 december 2011 20:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weet je nog toen Dennis dat programma 'nu we er toch zijn' presenteerde? Toen ging ie ook bij zo'n studentenhuis in Groningen oid langs waar een paar chicks woonde. Mocht ie blijven slapen en 3x raden wat er toen gebeurde.
Ik had meteen wilde dromen daarna.
Niet dat ik een ontiegelijk lekkere chick die een ontzettende bitch is niet zou neuken.quote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg dat dan verdomme.Dat maakt het al heel anders. Dan is het een asshole. Maar alsnog zou ik hem doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Klopt jaquote:Op maandag 12 december 2011 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ally, zo schijnen ze Almere te noemen hier. #skerebijnamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
wat is dat nu weer voor indirecte dissquote:Op maandag 12 december 2011 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ally, zo schijnen ze Almere te noemen hier. #skerebijnamen
quote:Op maandag 12 december 2011 20:48 schreef Juminelle het volgende:
Valerio heeft een stukje vlees van Dennis gegetenJumi heb jij ook de uggs bailey button?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:51 schreef Chocolatebear het volgende:
Come to mama.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
quote:
Is geen diss? Zij zegt 'Ally', ik denk dan eerder aan Almere dan aan Allure_quote:Op maandag 12 december 2011 20:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wat is dat nu weer voor indirecte diss
Nope. Wattan?quote:Op maandag 12 december 2011 20:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jumi heb jij ook de uggs bailey button?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |