Ik wil best wel weer keer mee tinychatten was altijd gezellig met meerdere.quote:
Wie maakt de chat? Ik snap het nietquote:Op maandag 12 december 2011 19:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil best wel weer keer mee tinychatten was altijd gezellig met meerdere.
Ik weet ook niet hoe dat werkt, iemand gaf me altijd die link.quote:Op maandag 12 december 2011 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wie maakt de chat? Ik snap het niet
quote:Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef Juminelle het volgende:
Dennis Storm bij DWDDIk wil kindjes van die man.
[ afbeelding ]
Hehe ik ging vroeger ook wel hard op hem. Toen hij nog die piercing onder z'n lip hadquote:Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef Juminelle het volgende:
Dennis Storm bij DWDDIk wil kindjes van die man.
[ afbeelding ]
Zit iedereen dan met webcam? Of is het net als skype met een microfoon?quote:Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef Maisnon het volgende:
http://tinychat.com/fernandesSC
Alsjeblieft, ik heb er 1 gemaakt
Moet je daar een cam voor hebbenquote:Op maandag 12 december 2011 20:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Ook droog die tinychatAlleen ik en sala
Neenquote:Op maandag 12 december 2011 20:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Moet je daar een cam voor hebben?
Ja of je kan toekijken en meechatten maar dat is ook droogquote:Op maandag 12 december 2011 20:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Moet je daar een cam voor hebben?
Meh, saai inderdaadquote:Op maandag 12 december 2011 20:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja of je kan toekijken en meechatten maar dat is ook droog
Ah oke, misschien beter als er wat meer Fernandesers zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 20:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
SorryNee je kan kiezen of je webcam/mic aandoet of gewoon chat
All dat cheesequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |