quote:Op maandag 12 december 2011 19:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Door het bilzweet zijn de tarrels als het ware aan m'n boxershort gekneed, vandaar.Holyshit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wassen tussen de billen jij!
Watchoe doin' therequote:Op maandag 12 december 2011 19:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niets tegen mijn Bambi trui
Ik heb laatst een pinguin trui gekocht, die is nog toffer![]()
[ afbeelding ]
Ehm, zo ziet die foto er wel wat apart uit
Deze manquote:Op maandag 12 december 2011 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maar ik doe mee aan Fecember, de opvolger van Movember.![]()
I like where this is going.quote:Op maandag 12 december 2011 19:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niets tegen mijn Bambi trui
Ik heb laatst een pinguin trui gekocht, die is nog toffer![]()
[ afbeelding ]
Ehm, zo ziet die foto er wel wat apart uit
quote:Op maandag 12 december 2011 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die picca van Juminelle lijkt wel op zo'n picca die chicks in hun fobo zouden doen, weet je wel. Alleen is ze 't zelf.
Een vriendin in haar wangen prikkenquote:Op maandag 12 december 2011 19:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Watchoe doin' there
[ afbeelding ]
Cute die Timbs in die maat
Doe jij geen modellenwerk? Serieuze vraagquote:Op maandag 12 december 2011 19:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Een vriendin in haar wangen prikken![]()
Ik rock kindertimbz, want kleine voetjes
Komt door de kleur denk ik. Zo'n typisch picnik-bewerk-effectquote:Op maandag 12 december 2011 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die picca van Juminelle lijkt wel op zo'n picca die chicks in hun fobo zouden doen, weet je wel. Alleen is ze 't zelf.
Neeee johquote:Op maandag 12 december 2011 19:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe jij geen modellenwerk? Serieuze vraag. Je staat minstens ingeschreven bij een talentenbureau! Toch
?
Jammer je zou er wel geknipt voor zijnquote:Op maandag 12 december 2011 19:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Komt door de kleur denk ik. Zo'n typisch picnik-bewerk-effect
[..]
Neeee johMe no likey.
Als ik ooit een masterplan heb bedacht om op de markt te brengen wil jij vast wel figurant/model zijn?quote:
Heb geen foto hoofd ofzo. Vandaar dat ik overal m'n hoofd af knipquote:Op maandag 12 december 2011 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer je zou er wel geknipt voor zijn
Wat is je skype dan? Ik zit nu met salaquote:Op maandag 12 december 2011 19:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb geen foto hoofd ofzo. Vandaar dat ik overal m'n hoofd af knip![]()
Zijn jullie nu allemaal aan het skypen zonder mij?
Kom evuuuuuuh, meervoudig skypechat!quote:Op maandag 12 december 2011 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb geen Skype, wel een webcam op m'n laptop maar ik chill veul liever @ PC, m'n mic is spoorloos.
pazuzujwz voegenquote:Op maandag 12 december 2011 19:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb geen foto hoofd ofzo. Vandaar dat ik overal m'n hoofd af knip![]()
Zijn jullie nu allemaal aan het skypen zonder mij?
Ik heb geen skypequote:Op maandag 12 december 2011 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is je skype dan? Ik zit nu met sala
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil best wel weer keer mee tinychatten was altijd gezellig met meerdere.quote:
Wie maakt de chat? Ik snap het nietquote:Op maandag 12 december 2011 19:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil best wel weer keer mee tinychatten was altijd gezellig met meerdere.
Ik weet ook niet hoe dat werkt, iemand gaf me altijd die link.quote:Op maandag 12 december 2011 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wie maakt de chat? Ik snap het niet
quote:Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef Juminelle het volgende:
Dennis Storm bij DWDDIk wil kindjes van die man.
[ afbeelding ]
Hehe ik ging vroeger ook wel hard op hem. Toen hij nog die piercing onder z'n lip hadquote:Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef Juminelle het volgende:
Dennis Storm bij DWDDIk wil kindjes van die man.
[ afbeelding ]
Zit iedereen dan met webcam? Of is het net als skype met een microfoon?quote:Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef Maisnon het volgende:
http://tinychat.com/fernandesSC
Alsjeblieft, ik heb er 1 gemaakt
Moet je daar een cam voor hebbenquote:Op maandag 12 december 2011 20:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Ook droog die tinychatAlleen ik en sala
Neenquote:Op maandag 12 december 2011 20:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Moet je daar een cam voor hebben?
Ja of je kan toekijken en meechatten maar dat is ook droogquote:Op maandag 12 december 2011 20:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Moet je daar een cam voor hebben?
Meh, saai inderdaadquote:Op maandag 12 december 2011 20:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja of je kan toekijken en meechatten maar dat is ook droog
Ah oke, misschien beter als er wat meer Fernandesers zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 20:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
SorryNee je kan kiezen of je webcam/mic aandoet of gewoon chat
All dat cheesequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |