Half-om-half gehakt, uitje, knoflookje, paprika, champignons, zout, zwarte peper en pasta- en bechamelsausquote:Op maandag 12 december 2011 20:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
lekkah, wat heb je eringestopt?
quote:Op maandag 12 december 2011 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Half-om-half gehakt, uitje, knoflookje, paprika, champignons, zout, zwarte peper en pasta- en bechamelsaus. Ohja, en kaas natuurlijk
!
Geef mij maar kindjes van Valerio.quote:Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef Juminelle het volgende:
Dennis Storm bij DWDDIk wil kindjes van die man.
[ afbeelding ]
Valerio is echt een teringlijer, true story.quote:Op maandag 12 december 2011 20:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geef mij maar kindjes van Valerio.
Omdat meer meiden op hem geilen dan op jou?quote:Op maandag 12 december 2011 20:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Valerio is echt een teringlijer, true story.
Ik heb ze ouwe!quote:Op maandag 12 december 2011 20:33 schreef Chocolatebear het volgende:
Nog steeds geen kaolotruffels, no me gusta.
Wel cute, maar zou niet echt geil van 'm worden tho.quote:Op maandag 12 december 2011 20:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geef mij maar kindjes van Valerio.
Nee, omdat ik hem een keer aan een eettafel heb mee gemaakt en hij een vriendin van mij probeerde te hosselen terwijl hij wist dat zij een vriend had.quote:Op maandag 12 december 2011 20:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat meer meiden op hem geilen dan op jou?
Nee daar hebben we Dennis voor.quote:Op maandag 12 december 2011 20:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wel cute, maar zou niet echt geil van 'm worden tho.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee, omdat ik hem een keer aan een eettafel heb mee gemaakt en hij een vriendin van mij probeerde te hosselen terwijl hij wist dat zij een vriend had.
Hij stuurde er shit over dat haar vriend er niet zou achter komen, dit dat zus zo.
Dan ben je in mijn ogen een lul.
Oke oke, maar als jij een lekker wijf ziet en je wilt haar hosselen zou het jou toch ook niet uitmaken dat ze al bezet is?quote:Op maandag 12 december 2011 20:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee, omdat ik hem een keer aan een eettafel heb mee gemaakt en hij een vriendin van mij probeerde te hosselen terwijl hij wist dat zij een vriend had.
Hij stuurde er shit over dat haar vriend er niet zou achter komen, dit dat zus zo.
Dan ben je in mijn ogen een lul.
Ik zou niet denken dat ik haar wel even kan hosselen omdat ik een BNer ben.quote:Op maandag 12 december 2011 20:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke oke, maar als jij een lekker wijf ziet en je wilt haar hosselen zou het jou toch ook niet uitmaken dat ze al bezet is?
Zo bedoelde ik het ook niet.quote:Op maandag 12 december 2011 20:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zou niet denken dat ik haar wel even kan hosselen omdat ik een BNer ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |