Bans.quote:Op maandag 12 december 2011 21:03 schreef Juminelle het volgende:
Wat is er met Chriz2k gebeurd eigenlijk? Ik had ooit nog een pm-gesprek met hem via een ander account, en toen was hij opeens verdwenen
Permban. Maar hij leeft nog en het gaat goed met hemquote:Op maandag 12 december 2011 21:03 schreef Juminelle het volgende:
Wat is er met Chriz2k gebeurd eigenlijk? Ik had ooit nog een pm-gesprek met hem via een ander account, en toen was hij opeens verdwenen
Het is een conclusie die ik trek met alle informatie die je ons hier gegeven hebt hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 21:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..].
Goede conclusie trek je hiernot
Ik vind zo super curvy gewoon niet mooidie zijn meestal helemaal uit verhouding
Whehe, die chick is volgens mij echt ziek down-2-ridequote:
maar ik val op jongens :squote:
Kanker, die foto is eng nigger.quote:Op maandag 12 december 2011 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe, die chick is volgens mij echt ziek down-2-ride. Wel klein naast Shaq tho
.
[ afbeelding ]
Ah oké. Minder welquote:Op maandag 12 december 2011 21:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Permban. Maar hij leeft nog en het gaat goed met hem. Op het afgelopen weekend na.
quote:Op maandag 12 december 2011 21:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kanker, die foto is eng nigger.
Raap me op.quote:
Was het eerste wat mij opvielquote:Op maandag 12 december 2011 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zie die naam linksboven nu pas![]()
Dit jaquote:Op maandag 12 december 2011 21:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik even 't topic verder lees en weer terugkijk lees ik 't gewoon weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |