Bans.quote:Op maandag 12 december 2011 21:03 schreef Juminelle het volgende:
Wat is er met Chriz2k gebeurd eigenlijk? Ik had ooit nog een pm-gesprek met hem via een ander account, en toen was hij opeens verdwenen
Permban. Maar hij leeft nog en het gaat goed met hemquote:Op maandag 12 december 2011 21:03 schreef Juminelle het volgende:
Wat is er met Chriz2k gebeurd eigenlijk? Ik had ooit nog een pm-gesprek met hem via een ander account, en toen was hij opeens verdwenen
Het is een conclusie die ik trek met alle informatie die je ons hier gegeven hebt hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 21:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..].
Goede conclusie trek je hiernot
Ik vind zo super curvy gewoon niet mooidie zijn meestal helemaal uit verhouding
Whehe, die chick is volgens mij echt ziek down-2-ridequote:
maar ik val op jongens :squote:
Kanker, die foto is eng nigger.quote:Op maandag 12 december 2011 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe, die chick is volgens mij echt ziek down-2-ride. Wel klein naast Shaq tho
.
[ afbeelding ]
Ah oké. Minder welquote:Op maandag 12 december 2011 21:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Permban. Maar hij leeft nog en het gaat goed met hem. Op het afgelopen weekend na.
quote:Op maandag 12 december 2011 21:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kanker, die foto is eng nigger.
Raap me op.quote:
Was het eerste wat mij opvielquote:Op maandag 12 december 2011 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zie die naam linksboven nu pas![]()
Dit jaquote:Op maandag 12 december 2011 21:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik even 't topic verder lees en weer terugkijk lees ik 't gewoon weer!
Sa ye njang?quote:Op maandag 12 december 2011 21:12 schreef krioro het volgende:
Eten en dit topic lezen tegelijk is echt moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Bewijst maar weer dat alleen vrouwe kunnen multitasken.quote:Op maandag 12 december 2011 21:12 schreef krioro het volgende:
Eten en dit topic lezen tegelijk is echt moeilijk.
Dat zei ik net al ja.quote:Op maandag 12 december 2011 21:13 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ze net 15 is ofzo.
quote:Op maandag 12 december 2011 21:13 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ze net 15 is ofzo.
Die kan op 2 manieren worden opgevatquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I got timing like a Japanese subway
Het is je vergeven hoor.quote:
Gelukkig maarquote:
True. Herbertquote:Op maandag 12 december 2011 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whaha. Als iemand goed uitgebeeld is als pervert is hij het wel
Gele kiwi's.quote:
Klopt.quote:Op maandag 12 december 2011 21:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bewijst maar weer dat alleen vrouwe kunnen multitasken.
Blij dat je hemquote:Op maandag 12 december 2011 21:17 schreef tliciouz het volgende:
Die zou ik maar weghalen Sala, ook al zou niemand er wat van zeggen het word toch wel door iemand gezien, laatst nog een ban gehad voor het posten van zo'n gifje.
Ook al is ie wel
Welke.quote:Op maandag 12 december 2011 21:17 schreef tliciouz het volgende:
Die zou ik maar weghalen Sala, ook al zou niemand er wat van zeggen het word toch wel door iemand gezien, laatst nog een ban gehad voor het posten van zo'n gifje.
Ook al is ie wel
Die heb je al genoeg gehad van me Ally. En zelf mee gemaakt, of ben je dat nu alweer vergeten?quote:Op maandag 12 december 2011 21:20 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil een lesbisch verhaal horen. Titi?
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 12 december 2011 21:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die heb je al genoeg gehad van me Ally. En zelf mee gemaakt, of ben je dat nu alweer vergeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |