quote:Op maandag 12 december 2011 20:51 schreef Chocolatebear het volgende:
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat taille/bil verhoudingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dinner is servedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet iedereen is zo bekend met die gare straattaalquote:Op maandag 12 december 2011 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
[..]
Is geen diss? Zij zegt 'Ally', ik denk dan eerder aan Almere dan aan Allure_![]()
.
Die Juminelle gaat wel steeds verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Just wanna bite that shit noh?quote:Op maandag 12 december 2011 20:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die Juminelle gaat wel steeds verder![]()
![]()
Hè, whut!?quote:Op maandag 12 december 2011 20:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die Juminelle gaat wel steeds verder![]()
![]()
Hm kut, dat heb ik nog nooit gehoord. Pas gekocht?quote:Op maandag 12 december 2011 20:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die rand begint helemaal om te slaan
I'd eat it for breakfast, lunch & dinnerquote:Op maandag 12 december 2011 20:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Just wanna bite that shit noh?
quote:Op maandag 12 december 2011 20:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die rand begint helemaal om te slaan
Ik zat even te denken, wanneer had ik tarrels in m'n broekje danquote:Op maandag 12 december 2011 20:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik moest ook gelijk aan jouw verhaal denken
quote:Op maandag 12 december 2011 20:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zat even te denken, wanneer had ik tarrels in m'n broekje dan![]()
.
Bij deze dan.quote:Op maandag 12 december 2011 20:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I'd eat it for breakfast, lunch & dinner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Nee niet die randquote:Op maandag 12 december 2011 20:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I'd eat it for breakfast, lunch & dinner.
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga nu helemaal stuk in m'n eentje![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 20:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bij deze dan.Meh, die bil is niet zo boeiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Het is dezelfde chick.quote:Op maandag 12 december 2011 20:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, die bil is niet zo boeiend.
Huh serieus? Haar bil lijkt zo veel kleinerquote:
http://forum2.ellegirl.nl/showthread.php?t=622134&page=72quote:Op maandag 12 december 2011 20:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee niet die randDie uggs die ik heb zijn open van boven zodat je het randje om kan vouwen maar die van mij doen dat zonder dat ik het wil.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Huh serieus? Haar bil lijkt zo veel kleiner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Bruh, you finna make a nigga horny as fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is die chick echt barely legal, but we don't give a fuck.quote:Op maandag 12 december 2011 20:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bruh, you finna make a nigga horny as fuck
Hollander.quote:Op maandag 12 december 2011 20:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Neeik vind die super erge curves sowieso niet geil
Dit ja.quote:
Oh thanks! Echt zondequote:Op maandag 12 december 2011 20:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
http://forum2.ellegirl.nl/showthread.php?t=622134&page=72
Je bent niet de enige dus.
And you need to bring me a sammich.quote:
Jij wilt echt een blond katholiek meisje ofzo? Met kleine tieten, geen grote kont, geen tattoo's en piercings. En het liefst nog maagd.quote:
Ik had de pas van Chriz2k geleend, maar die is al een paar maanden verlopen zie ikquote:Op maandag 12 december 2011 21:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Volgens mij is die chick echt barely legal, but we don't give a fuck.
quote:Op maandag 12 december 2011 21:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
And you need to bring me a sammich.
quote:
Chrizquote:Op maandag 12 december 2011 21:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had de pas van Chriz2k geleend, maar die is al een paar maanden verlopen zie ik.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 december 2011 21:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij wilt echt een blond katholiek meisje ofzo? Met kleine tieten, geen grote kont, geen tattoo's en piercings. En het liefst nog maagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |