Liggen 2 vrouwen in bed zegt de een tegen de ander hey ik vind je leuk zegt de ander ja ik jou ook toen kwam er ook nog een vogel langsgevlogen en de lamp deed het niet maar er lag gelukkig nog een nieuwe dus toen was er toch lichtquote:Op maandag 12 december 2011 21:20 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil een lesbisch verhaal horen. Titi?
Zoiets dus.quote:Op maandag 12 december 2011 21:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Liggen 2 vrouwen in bed zegt de een tegen de ander hey ik vind je leuk zegt de ander ja ik jou ook toen kwam er ook nog een vogel langsgevlogen en de lamp deed het niet maar er lag gelukkig nog een nieuwe dus toen was er toch licht
Ja, maar daarom wil ik nu meerquote:Op maandag 12 december 2011 21:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die heb je al genoeg gehad van me Ally. En zelf mee gemaakt, of ben je dat nu alweer vergeten?
Oh, bummer, ik vind pics mooier.quote:
Of verhalen zoals deze.quote:Op maandag 12 december 2011 21:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Liggen 2 vrouwen in bed zegt de een tegen de ander hey ik vind je leuk zegt de ander ja ik jou ook toen kwam er ook nog een vogel langsgevlogen en de lamp deed het niet maar er lag gelukkig nog een nieuwe dus toen was er toch licht
Heb ooit alleen een keer een ''ervaring'' gedeeld in een ander topic volgens mij.quote:Op maandag 12 december 2011 21:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, bummer, ik vind pics mooier.
[..]
Of verhalen zoals deze.
Deel het met ons.quote:Op maandag 12 december 2011 21:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb ooit alleen een keer een ''ervaring'' gedeeld in een ander topic volgens mij.
Ik kom het je voor het slapen gaan wel in je oor fluisterenquote:
Was niet veel bijzonders, en erg akward want beste vriendin.quote:
Ah herkenbaarquote:Op maandag 12 december 2011 21:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Was niet veel bijzonders, en erg akward want beste vriendin.![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 21:24 schreef Allure_ het volgende:
hoezo liggen lampen
ik snap er niks van
Hmm.quote:Op maandag 12 december 2011 21:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kom het je voor het slapen gaan wel in je oor fluisteren
Nu kunnen we er wel om lachen maar de ochtend erna was erg raar wakker worden.quote:Op maandag 12 december 2011 21:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah herkenbaarAchteraf niet slim inderdaad.
Dronken bui?quote:Op maandag 12 december 2011 21:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nu kunnen we er wel om lachen maar de ochtend erna was erg raar wakker worden.
Dat is een beetje waar het verhaal een spannende wending lijkt te nemen. Licht lijkt zo vanzelfsprekend tegenwoordig, maar met het oog op de opwarming van de aarde en het opraken van de fossiele brandstoffen, moet er toch snel naar een alternatief gezocht worden. Ik probeerde dan ook in dit stuk van het verhaal de lezer aan het denken te zetten, om vervolgens een soort van cynische sneer te maken door er toch nog gewoon een nieuwe lamp te laten zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 21:24 schreef Allure_ het volgende:
hoezo liggen lampen
ik snap er niks van
LOLquote:Op maandag 12 december 2011 21:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is een beetje waar het verhaal een spannende wending lijkt te nemen. Licht lijkt zo vanzelfsprekend tegenwoordig, maar met het oog op de opwarming van de aarde en het opraken van de fossiele brandstoffen, moet er toch snel naar een alternatief gezocht worden. Ik probeerde dan ook in dit stuk van het verhaal de lezer aan het denken te zetten, om vervolgens een soort van cynische sneer te maken door er toch nog gewoon een nieuwe lamp te laten zijn.
quote:Op maandag 12 december 2011 21:28 schreef Juminelle het volgende:
Maisnon zit diep in haar space volgens mij.
Fapfapfapfap.quote:Op maandag 12 december 2011 21:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is een beetje waar het verhaal een spannende wending lijkt te nemen. Licht lijkt zo vanzelfsprekend tegenwoordig, maar met het oog op de opwarming van de aarde en het opraken van de fossiele brandstoffen, moet er toch snel naar een alternatief gezocht worden. Ik probeerde dan ook in dit stuk van het verhaal de lezer aan het denken te zetten, om vervolgens een soort van cynische sneer te maken door er toch nog gewoon een nieuwe lamp te laten zijn.
De eerste zin 5x gelezen daarna ben ik gestoptquote:Op maandag 12 december 2011 21:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maisnon.quote:Op maandag 12 december 2011 21:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 december 2011 21:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |