SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
× 001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 ×
× 011 × 012 × 013 × 014 × 015 × 016 × 017 × 018 × 019 × 020 ×
× 021 × 022 × 023 × 024 × 025 × 026 × 027 × 028 × 029 × 030 ×
× 031 × 032 × 033 × 034 × 035 × 036 × 037 × 038 × 039 × 040The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Je zegt het zelf al, de rest van je lichaam zal dan ook versleten zijn, dan vind ik een versleten oude tattoo er eigenlijk wel bij passen.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo'n verslonst stuk kunst wordt het dan imo, op een huid die veel van zijn schoonheid is verloren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Ewquote:Op donderdag 8 december 2011 14:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben er hoor, heb zojuist m'n record van 8x verbroken, that's all.
Voor mij is het de onnatuurlijkheid waar ik me oprecht aan kan storen.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, de rest van je lichaam zal dan ook versleten zijn, dan vind ik een versleten oude tattoo er eigenlijk wel bij passen.
Ja die is mooi, dat plaatje staat al eeuwen op mijn laptop.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ew
[ afbeelding ]
Zulke sleeves
Ik ben zelf nogal wispelturig en kan zo maar ergens zat van zijn wat ik een dag eerder tof vondquote:Op donderdag 8 december 2011 14:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar ben je dan precies bang voor? Wat andere er van vinden of? Ik werk in de zorg en kom nog niemand tegen met een tattoo, maar over een paar jaar veranderd dat. Het is toch iets wat je zet met meestal een herinnering aan iets of iemand.
Adds character tooquote:Op donderdag 8 december 2011 14:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, de rest van je lichaam zal dan ook versleten zijn, dan vind ik een versleten oude tattoo er eigenlijk wel bij passen.
Truequote:Op donderdag 8 december 2011 14:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die is mooi, dat plaatje staat al eeuwen op mijn laptop.
Dat zijn wel vaak de mooiste pieces.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar als het iets echt persoonlijks is, zal het nog wel meevallen.
quote:Op donderdag 8 december 2011 14:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
TrueAls ik een sleeve neem wil ik een Japanse
Trouwens, hoe heet dat boek welke je laatst hier gepost had? Wilde 'm kopen, maar ik was de naam vergetenquote:
Mooi beargumenteerd. Ik snap je.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:37 schreef Panzermaus het volgende:
Tattoo's zijn altijd iets kunstmatigs (x2) en imo vaak ook zo expliciet aanwezig, zo in-your-face. Klein of groot. Vrouwen kunnen heel mooi zijn door hun sierlijkheid en elegantie die ze van nature hebben, hun lichaamsvorm, gelaatstrekken, manier van lopen, grote sprekende ogen, lang haar, het detail in hun zachte huid. En dan heb ik het gewoon over make-uploos etcetera, mooie vrouwen in goede lichamelijke conditie zijn mooi zonder dat ze er wat voor hoeven te doen, bijna een soort van nonchalantheid, een zelfbewuste maar volkomen natuurlijke manifestatie van schoonheid.
Voor mij sloop je dat door er zo'n kunstmatige tattoo op te plakken.
Doe maar x2quote:Op donderdag 8 december 2011 14:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Trouwens, hoe heet dat boek welke je laatst hier gepost had? Wilde 'm kopen, maar ik was de naam vergeten
Ik snap je wel. Heb tot nu toe 1 tat en die heb ik gekregen voor mijn verjaardag een paar jaar terug, ze kwamen er zo mee aanzetten en achteraf had ik dat nooit moeten doen want heb er niet goed over nagedacht en er zo maar eentje laten zetten. Het is geen lelijke tat en hij is netjes gezet maar heb er stiekem best spijt van want nu kom ik zoveel leukere dingen tegen. Maar dat zul je altijd wel houden denk ik.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben zelf nogal wispelturig en kan zo maar ergens zat van zijn wat ik een dag eerder tof vond![]()
Maar als het iets echt persoonlijks is, zal het nog wel meevallen.
Had ook idee om namen van overleden familieleden in een piece te doen ofso...
Mensen denken vaak toch anders na 10 jaar over de meeste dingen.
Daarbij zit mijn bro helemaal eronder en die heeft ook al meerdere weg laten halen omdat spijt.
Klopt, en het heeft betekenis dus je zal daar niet snel spijt van krijgen.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat zijn wel vaak de mooiste pieces.
Wacht, ik pass wel een link waar je goedkoop kan halen. Hier in Nederland en via internet is verschil grootquote:Op donderdag 8 december 2011 14:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Trouwens, hoe heet dat boek welke je laatst hier gepost had? Wilde 'm kopen, maar ik was de naam vergeten
Trouw met me, dan heb je ook een excuusquote:Op donderdag 8 december 2011 14:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Waarom ben ik niet gewoon een Maori, dan had ik tenminste een excuus om een sicke Maori sleeve + borst piece te zetten.
Ja, idd... ach als het een kleine is kan je eventueel er altijd nog wat overheen zetten.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Heb tot nu toe 1 tat en die heb ik gekregen voor mijn verjaardag een paar jaar terug, ze kwamen er zo mee aanzetten en achteraf had ik dat nooit moeten doen want heb er niet goed over nagedacht en er zo maar eentje laten zetten. Het is geen lelijke tat en hij is netjes gezet maar heb er stiekem best spijt van want nu kom ik zoveel leukere dingen tegen. Maar dat zul je altijd wel houden denk ik.
Heb je een foto?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Heb tot nu toe 1 tat en die heb ik gekregen voor mijn verjaardag een paar jaar terug, ze kwamen er zo mee aanzetten en achteraf had ik dat nooit moeten doen want heb er niet goed over nagedacht en er zo maar eentje laten zetten. Het is geen lelijke tat en hij is netjes gezet maar heb er stiekem best spijt van want nu kom ik zoveel leukere dingen tegen. Maar dat zul je altijd wel houden denk ik.
Thanksquote:Op donderdag 8 december 2011 14:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wacht, ik pass wel een link waar je goedkoop kan halen. Hier in Nederland en via internet is verschil groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |