SPOILER: SysteemeisenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailers
http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspx
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/137?ch=1
http://www.bethblog.com/i(...)live-action-trailer/
Previews
Fok!Games - http://games.fok.nl/previ(...)crolls-v-skyrim.html
Wired - http://www.wired.com/gamelife/2011/10/skyrim-hands-on/
Gamekings - http://www.gamekings.tv/v(...)er-scrolls-v-skyrim/
Reviews
* IGN!
* Gamekings!
* Game-Informer!
* Tweakers.net
Algemene info
Bron: http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750
Winkels: http://www.budgetgaming.n(...)ls+v:+skyrim_PC.htmlSPOILER: Algemene informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Additionele informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Platform-Poll :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch du vader?![]()
Heb je een opgeladen soul gem? Dan moet je gewoon in je inventory op het item gaan staan, druk je op T, kies je de soul gem.
Of toch du vader?![]()
De eindbaas heeft 'em in z'n inventoryquote:Op zondag 11 december 2011 22:43 schreef Cremesoep het volgende:
heb skyrim aangeschaft heb een dark elf, lvl 5, heb die grot van golden claw tot eind uitgekamt, maar kan die dragonstone niet vinden, waar is hij?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Wat is een Wabbajack?quote:Op zondag 11 december 2011 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goe kan ik mijn Wabbajack (weer) opladen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik quote mijzelf even uit het vorige deel, ik denk dat veel mensen er wat aan hebbenquote:Op zondag 11 december 2011 22:37 schreef NDAsilenced het volgende:
Voor alle archers hier, na een bepaalde afstand raken de pijlen niks meer, dit staat standaard geregeld ingame. Op een gegeven moment was ik het zat, waarom raakte mijn verre-afstands schoten nou nooit iets? Dit was dus de boosdoener:
Voeg de volgende regels toe aan je skyrim.ini (in documents and settings / mijn documenten)
[Actor]
fVisibleNavmeshMoveDist=14000.0000![]()
vanmiddag een super grote grot ontdekt met vanalles en nog wat erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify![]()
Ik heb een aantal soul gems waar tussen haakjes petty achter staat.quote:Op zondag 11 december 2011 22:54 schreef Luchtkoker het volgende:
Heb je een opgeladen soul gem? Dan moet je gewoon in je inventory op het item gaan staan, druk je op T, kies je de soul gem.![]()
Morgen maar eens proberen met T.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
er moet wel een ziel inzitten. een petty soulgem betekent een soulgem waar slechts een 'petty' ziel in kan. in de grand kan een grotere ziel en kan je je wapen dus meer mee opladen. met petty soulgems kun je vaak alleen beestjes opvangen en mischien een bandit ofzo.Grote boze metalmeneer
Heb nog geen grotere gems. Ben ook pas lvl 10.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Boh, daarnet die quest chain voor Namira gedaan
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Hoe kan je eigelijk magic spells gebruiken (PC)? Ben nu lvl 3 (en pas net begonnen!) en wil graag een soort mage maken, heb ook al een spellbook geused maar nog niet gevonden hoe ik die spell nou ook in kan zetten. En is die lowbie novice kleding al direct handig om te gebruiken? Of kan ik beter eerst nog in mijn warrior-kleding (inclusief 1h + shield) aanhouden?![]()
Tab > Magic en dan linker- en rechtermuis voor de spells die je wiltquote:Op zondag 11 december 2011 23:46 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe kan je eigelijk magic spells gebruiken (PC)? Ben nu lvl 3 (en pas net begonnen!) en wil graag een soort mage maken, heb ook al een spellbook geused maar nog niet gevonden hoe ik die spell nou ook in kan zetten. En is die lowbie novice kleding al direct handig om te gebruiken? Of kan ik beter eerst nog in mijn warrior-kleding (inclusief 1h + shield) aanhouden?
Dus een pijl die 3miljoenmiljard kilometer vliegt ?quote:Op zondag 11 december 2011 23:10 schreef NDAsilenced het volgende:
Ik quote mijzelf even uit het vorige deel, ik denk dat veel mensen er wat aan hebben
[..]![]()
![]()
Volgens mij meer dat de pijl nog doelen kan raken op die afstand, mocht de pijl zo ver komen.quote:Op zondag 11 december 2011 23:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dus een pijl die 3miljoenmiljard kilometer vliegt ?
Normaal wordt, neem ik aan, de afstand gelimiteerd, net zoals bijv de fireball-spell geen dingen raakt na een bepaalde afstand omdat het te ver weg is.
Wordt gok ik meestal gedaan om te voorkomen dat je bijv. vanaf een berg iets schiet en als je dan per ongeluk wat raakt je een bounty hebt![]()
![]()
Best wel jammer eigenlijk, maar ik vind al die Side Quests veel leuker dan de Main Quest.
Ben nu al een tijdje bezig met The Thieves Guild en toch zijn zulke Quests ook leuk om te doen.
Alleen het werkt echt verslavend man pffff, wil maar verder gaan met Skyrim terwijl ik eigenlijk wil stoppen. Het is alleen maar goed als ik weer snel aan het werk kan, van dat thuis zitten en geen werk kunnen vinden wordt je ook moedeloos van
![]()
Hahahaha![]()
![]()
Ja, het heeft wel wat om in Whiterun in Forsworn gear rond te hangen en Heimskr's geneuzel aan te horen
Dat snap ik, maar.ik kan die eindbaas niet vinden...quote:Op zondag 11 december 2011 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De eindbaas heeft 'em in z'n inventory![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 07:26 schreef Cremesoep het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar.ik kan die eindbaas niet vinden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.![]()
Meh. Was weer verder gegaan met de Imperial quests. Regain the Pale inmiddels behaald en nu Regain the Rift aan het doen. Eerste missie, iets met sneaken.
Moet ook voor de Thieves guild een quest doen waar bij ik moet laten zien dat hun niet genegeerd moeten worden.. En er mag niemand dood.
Jammer. Ik vind sneaken irritant en klap liever iedereen kapot.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Je kan ook gewoon grof geweld toepassen in plaats van te sneaken, boem dikkerd. Bij Regain the Rift, tenminste.
Ik ben maar eens met mijn tweede character begonnen. Een Khajit waarmee ik de thieves guild en dark brotherhood wil gaan spelen, en tegen iedereen een grote bek opzet..
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.![]()
Oh nice. Vanavond even proberen. Klapper de klap hamer op je bakkes.
En misschien vanavond ook maar eens richting Windhelm, een van de twee laatste steden die ik nog niet heb bezocht. Daar is toch een mine met Ebony Ore? Heb de laatste tijd alleen maar een beetje gesmith dus kan nu eindelijk Ebony Armor maken. Loop nog rond in Epic Steel tjak met mijn level 25.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Zijn er niet iets minder omslachtige manieren om te switchen tussen bijvoorbeeld een 1h + shield en een restoration spell? Bepaalde keybinds ofzo die je desnoods zelf kan instellen?![]()
Ik was eindelijk uit die eerste tempel, die me trouwens 3 uur kostte om te vinden.Toen ik erachter kwam dat ik die gouden claw wel had, maar de dragonstone niet. Ik was gewoon voorbij de muur gelopen, maar ik hoopte dat ik de eerste opdracht vast in kon leveren. Uiteindelijk moest ik helemaal terug, kon ik het weer niet vinden, bleek ik gewoon niet dichtbij genoeg bij die muur te zijn geweest.
![]()
Ik faal echt hard in dit spel.![]()
Als je met Q bij je favorites ben kan je alles daarin keybinding met cijfers geven.quote:Op maandag 12 december 2011 11:23 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn er niet iets minder omslachtige manieren om te switchen tussen bijvoorbeeld een 1h + shield en een restoration spell? Bepaalde keybinds ofzo die je desnoods zelf kan instellen?Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.![]()
Ah jaaa juh, dat komt vanzelf welquote:Op maandag 12 december 2011 11:25 schreef Myraela het volgende:
Ik was eindelijk uit die eerste tempel, die me trouwens 3 uur kostte om te vinden.Toen ik erachter kwam dat ik die gouden claw wel had, maar de dragonstone niet. Ik was gewoon voorbij de muur gelopen, maar ik hoopte dat ik de eerste opdracht vast in kon leveren. Uiteindelijk moest ik helemaal terug, kon ik het weer niet vinden, bleek ik gewoon niet dichtbij genoeg bij die muur te zijn geweest.
![]()
Ik faal echt hard in dit spel.Geduld en kijken naar details is wel belangrijk in dit spel.
![]()
Ik heb wel geduld, vermaak me prima als ik een beetje rondhuppel. Ben nu opzoek naar die oudere ofzo ergens bovenin een berg, dat kost me waarschijnlijk ook weer een eeuwigheid om te vinden, stomme bergen.quote:Op maandag 12 december 2011 11:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ah jaaa juh, dat komt vanzelf welGeduld en kijken naar details is wel belangrijk in dit spel.
![]()
![]()
Bergen opkomen heb ik ook een probleem meequote:Op maandag 12 december 2011 11:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel geduld, vermaak me prima als ik een beetje rondhuppel. Ben nu opzoek naar die oudere ofzo ergens bovenin een berg, dat kost me waarschijnlijk ook weer een eeuwigheid om te vinden, stomme bergen.Uiteindelijk wallhug ik altijd naarboven
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Ik denk altijd slim te zijn en een opening te zien in de map, maar volgens mij werkt dat helemaal niet met die map.quote:Op maandag 12 december 2011 11:35 schreef internal het volgende:
[..]
Bergen opkomen heb ik ook een probleem meeUiteindelijk wallhug ik altijd naarboven
Dus dan loop ik een rondje om de hele berg om vervolgens erachter te komen dat er gewoon meteen bij het begin al een pad was.
![]()
Rechts van de berg is een dorpje, Ivarstead, daar begint het padquote:Op maandag 12 december 2011 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk altijd slim te zijn en een opening te zien in de map, maar volgens mij werkt dat helemaal niet met die map.Dus dan loop ik een rondje om de hele berg om vervolgens erachter te komen dat er gewoon meteen bij het begin al een pad was.
![]()
![]()
Oh, dat dorpje had ik al wel gevonden.quote:Op maandag 12 december 2011 11:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Rechts van de berg is een dorpje, Ivarstead, daar begint het padNice, tnx!
![]()
Je weet dat je quests kunt aanklikken zodat ze op je kaart laten zien waar je moet zijn? Dat had je van de drie uur om die grot te vinden ongeveer drie uur gescheelt.quote:Op maandag 12 december 2011 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk altijd slim te zijn en een opening te zien in de map, maar volgens mij werkt dat helemaal niet met die map.Dus dan loop ik een rondje om de hele berg om vervolgens erachter te komen dat er gewoon meteen bij het begin al een pad was.
Ja, maar dan komt er zo'n pijltje toch? Ik loop dan richting het pijltje, tegen een berg aan. Of de bij die tempel/grot kwam ik bij een grote reus die me in 1 keer doodsloeg. Toen bedacht ik mezelf dat ik misschien om de berg heen moest lopen om vanaf de andere kant naar boven te gaan.quote:Op maandag 12 december 2011 11:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je weet dat je quests kunt aanklikken zodat ze op je kaart laten zien waar je moet zijn? Dat had je van de drie uur om die grot te vinden ongeveer drie uur gescheelt.![]()
![]()
Ja een pijltje. En je ziet bovenaan je scherm allerlei icoontjes die groter worden als je dichterbij komt. De icoontjes zijn zwart wanneer onontdekt en wit als je er eerder bent geweest. Je kunt dus even uitzoeken welke icoontjes waar voor staan en deze ontwijken als je denkt nog niet klaar te zijn voor bijvoorbeeld de Giants.quote:Op maandag 12 december 2011 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar dan komt er zo'n pijltje toch? Ik loop dan richting het pijltje, tegen een berg aan. Of de bij die tempel/grot kwam ik bij een grote reus die me in 1 keer doodsloeg. Toen bedacht ik mezelf dat ik misschien om de berg heen moest lopen om vanaf de andere kant naar boven te gaan.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Ah okay, ik wist helemaal niet dat het allemaal een betekenis had.quote:Op maandag 12 december 2011 11:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja een pijltje. En je ziet bovenaan je scherm allerlei icoontjes die groter worden als je dichterbij komt. De icoontjes zijn zwart wanneer onontdekt en wit als je er eerder bent geweest. Je kunt dus even uitzoeken welke icoontjes waar voor staan en deze ontwijken als je denkt nog niet klaar te zijn voor bijvoorbeeld de Giants.![]()
Ideaal voor jou is de illusion spell Clairvoyance.quote:Op maandag 12 december 2011 11:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat dorpje had ik al wel gevonden.Nice, tnx!
Selecteer de quest die je wilt doen, activeer clairvoyance en je ziet zo de lijn die je moet lopen om te komen waar je moet zijn.
Het is ook handig als je een item niet kan vinden in een kamer.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
En fasttravelen weet je wel toch? Scheelt als je eerder op plekken bent geweest een hoop lopen.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Beter maken we een tutorial met de kleine handigheidjes zodat deze niet 100 keer voorkomen in dit topicquote:Op maandag 12 december 2011 12:02 schreef boem-dikkie het volgende:
En fasttravelen weet je wel toch? Scheelt als je eerder op plekken bent geweest een hoop lopen.![]()
Soms is hij wat minder betrouwbaar, dan wil het spoor nog wel eens dwars door een muur heen lopenquote:Op maandag 12 december 2011 12:00 schreef Cara het volgende:
[..]
Ideaal voor jou is de illusion spell Clairvoyance.
Selecteer de quest die je wilt doen, activeer clairvoyance en je ziet zo de lijn die je moet lopen om te komen waar je moet zijn.
Het is ook handig als je een item niet kan vinden in een kamer.![]()
![]()
En soms werkt hij gewoon niet:"No direct path seen.". Best wel ellendig, want ik heb hem eigenlijk alleen nodig bij dat soort moeilijk bereikbare locatiesquote:Op maandag 12 december 2011 12:21 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Soms is hij wat minder betrouwbaar, dan wil het spoor nog wel eens dwars door een muur heen lopen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik was verdwaald in die Ratway en kon de weg naar buiten niet meer vinden.
Clairvoyance erbij gepakt die me naar een deur stuurde met Expert Lock (ik had skill 20) Na 25 lockpicks eindelijk open gekregen!!
In de volgende room stuurt die kutspel me tegen een muur aan![]()
![]()
![]()
Uiteindelijk op internet de uitweg gevonden![]()
![]()
Ok, dat ga ik eens opzoeken. Ookal vind ik het verdwalen helemaal niet zo erg.quote:Op maandag 12 december 2011 12:00 schreef Cara het volgende:
[..]
Ideaal voor jou is de illusion spell Clairvoyance.
Het is ook handig als je een item niet kan vinden in een kamer.Zover was ik al.quote:Op maandag 12 december 2011 12:02 schreef boem-dikkie het volgende:
En fasttravelen weet je wel toch? Scheelt als je eerder op plekken bent geweest een hoop lopen.Inderdaad erg handig.
![]()
Toen was het wel een grapje.quote:Op maandag 12 december 2011 12:46 schreef Sinji het volgende:
Myr, je speelt het serieus? Bwehehe
Was je whiterun grapje toch nog gebaseerd op waarheidIk heb het in 2 weken nu 5 uurtjes gespeeld ofzo, dat vind ik meer dan genoeg game-tijd.
![]()
![]()
5 uurtjesquote:Op maandag 12 december 2011 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen was het wel een grapje.Ik heb het in 2 weken nu 5 uurtjes gespeeld ofzo, dat vind ik meer dan genoeg game-tijd.
das toch 1 weekend-dag
De kaart had eigenlijk wat duidelijker moeten zijn wat betreft bergen![]()
En ligt in de allereerste mine waar je naar binnen kunt (eerst ff de warrior-, mage- of thief stone activeren) en richting riverwood, dan zit 'ie rechtsquote:Op maandag 12 december 2011 12:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
clairvoyance kun je kopen bij de trader in riverwood)
Dat wist ik nietquote:Op maandag 12 december 2011 11:25 schreef internal het volgende:
[..]
Als je met Q bij je favorites ben kan je alles daarin keybinding met cijfers geven.HANDIG!
![]()
Handig ja, totdat je je toetsen opnieuw in gaat delen (F ipv R voor sheathe/draw weapon), dan werken Q en 1 t/m 0 niet meerquote:
Godverdomme, is m'n character net een beetje goed ontwikkeld, krijg ik weer enorm de behoefte om opnieuw te beginnen als mage.!
Flesje bier![]()
Binnen een uur nadat ik mijn eerste character had gemaakt wilde ik al opnieuw beginnen met een stealth character.quote:Op maandag 12 december 2011 14:11 schreef Gezicht het volgende:
Godverdomme, is m'n character net een beetje goed ontwikkeld, krijg ik weer enorm de behoefte om opnieuw te beginnen als mage.!
PSN: ardpsiko![]()
Meest irritante is als er zo'n disarm-shout voor je kiezen krijgt. Je wapen ligt op de grond en moet je alles weer instellenquote:Op maandag 12 december 2011 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Handig ja, totdat je je toetsen opnieuw in gaat delen (F ipv R voor sheathe/draw weapon), dan werken Q en 1 t/m 0 niet meer![]()
![]()
Ik denk dat ik daar ook zo aan ga beginnen, eerst ff die savefile downloaden die de cutscene skiptquote:Op maandag 12 december 2011 14:11 schreef Gezicht het volgende:
![]()
![]()
Ik vind dat sommige warhammers wel gemod mogen worden, sommige zien er echt uit als wandelstokken (orcish en elven bijv.
Dít is een warhammer:
Gewoon saven op het moment dat Hadvar "Wait, you there, step forward" zegt, en dat als uitgangspunt gebruiken voor je nieuwe charsquote:Op maandag 12 december 2011 14:24 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar ook zo aan ga beginnen, eerst ff die savefile downloaden die de cutscene skipt
Zo zie je toch niet waar je loopt in first person manquote:Op maandag 12 december 2011 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind dat sommige warhammers wel gemod mogen worden, sommige zien er echt uit als wandelstokken (orcish en elven bijv.
Dít is een warhammer:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Tuurlijk wel! Liever zo'n blok steen in het zicht dan de top van een wandelstokquote:Op maandag 12 december 2011 14:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zo zie je toch niet waar je loopt in first person man
Wat zei je?quote:Op maandag 12 december 2011 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Liever zo'n blok steen in het zicht dan de top van een wandelstokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 14:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat zei je?Epic paint skillzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is alleen een 2hander, geen 1hander
Dat brengt mij op een ander nadeel. Je companion die met zo'n betonblok in de weg zitquote:Op maandag 12 december 2011 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Epic paint skillz
Het is alleen een 2hander, geen 1hander![]()
Mijn companion loopt met zo'n knuppel van een giant, die is al af en toe zwaar irritant in beeldquote:Op maandag 12 december 2011 14:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat brengt mij op een ander nadeel. Je companion die met zo'n betonblok in de weg zit
Wel sterk overigens![]()
![]()
Questen met een companion bij jequote:Op maandag 12 december 2011 14:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat brengt mij op een ander nadeel. Je companion die met zo'n betonblok in de weg zit
Dit trouwensquote:Op maandag 12 december 2011 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Questen met een companion bij je![]()
Alleen het sterkste paard van de game is handig (voor draken als een stootkussen)
[ Bericht 0% gewijzigd door Sinji op 12-12-2011 15:09:37 ]![]()
De paard?
ik heb al 5 companions versleten![]()
1. Lydia : Giant sloeg haar 300M de lucht in (glitch of gebeurt dit vaker)
2. draak was hem de baas
3. bij de verovering van Solitude kreeg hij 4000 pijlen in zijn knie
4. bij een of andere cave met die fawlers gebruikt als levend schild
5. Vokun ...![]()
Ik wil het niet spoilen voor de mensen die Oblivion ook hebben gespeeldquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik speel al een tijdje skyrim op de pc, en ik heb een companion gevonden, genaamt Belrand.
Hij liep eerst vredig achter me aan, maar sinds een tijdje kan hij alleen nog maar rondlopen in z'n "defence" mode. Hij blijft met z'n schild voor z'n neus lopen.. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?![]()
Die paardje jwzquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit gebeurd vakerquote:Op maandag 12 december 2011 15:05 schreef VladPoetin het volgende:
ik heb al 5 companions versleten![]()
1. Lydia : Giant sloeg haar 300M de lucht in (glitch of gebeurt dit vaker)
2. draak was hem de baas
3. bij de verovering van Solitude kreeg hij 4000 pijlen in zijn knie
4. bij een of andere cave met die fawlers gebruikt als levend schild
5. Vokun ...
![]()
Ook maar opnieuw begonnen, derde character nu..
1e character te zwaar op mage gefocussed, gestopt op level 21
2e character is mijn echte main. Classic rogue, maar ondertussen compleet overpowered op level 46.
3e character gisteren begonnen, orcish tank.
Kijken of we deze game ooit nog uitgespeeld gaan krijgen...Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Ik ga er niet van uitquote:Op maandag 12 december 2011 16:00 schreef DeeCruise het volgende:
Ook maar opnieuw begonnen, derde character nu..
1e character te zwaar op mage gefocussed, gestopt op level 21
2e character is mijn echte main. Classic rogue, maar ondertussen compleet overpowered op level 46.
3e character gisteren begonnen, orcish tank.
Kijken of we deze game ooit nog uitgespeeld gaan krijgen...
Eerste karakter was een rogue, maar bij draken nogal squishy omdat je amper stealth hits kan krijgen (zeker als het in gevecht is met anderen). Daarna een sword + shield warrior, geen idee waarom ik daarmee gekapt ben. Daarna een dualwielding heavy armor, en nu weer een puur hunter (met moeilijkheid op master, en ik wil er een vampier van maken om het nog wat lastiger te maken)![]()
Hoi,
Ik ben dus net begonnen met Skyrim, ben al naar dat kleine dorpje geweest waar je een Iron dagger etc moest smeden, en daarna naar de Koning? in de grote stad. Daar moest ik dus met die tovenaar praten, en die stuurde me naar een grot. Voor die grot heb ik wat thiefs afgeslacht, en in de grot waren ook een paar. Toen ben ik dus doorgelopen en kwam je bij een hek, als je de hendel overhaalt wordt je geraakt door allemaal pijltjes. Ik kan dus geen optie vinden om dat hek open te krijgen en verder te gaan, weet iemand hoe je hier verder moet?![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 16:13 schreef Lolwuthai het volgende:
Hoi,
Ik ben dus net begonnen met Skyrim, ben al naar dat kleine dorpje geweest waar je een Iron dagger etc moest smeden, en daarna naar de Koning? in de grote stad. Daar moest ik dus met die tovenaar praten, en die stuurde me naar een grot. Voor die grot heb ik wat thiefs afgeslacht, en in de grot waren ook een paar. Toen ben ik dus doorgelopen en kwam je bij een hek, als je de hendel overhaalt wordt je geraakt door allemaal pijltjes. Ik kan dus geen optie vinden om dat hek open te krijgen en verder te gaan, weet iemand hoe je hier verder moet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 16:13 schreef STING het volgende:
[..]Bleak Falls Barrow is niet echt spoilerwaardig meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nog steeds met mijn eerste pop bezig. Redguard. Level 25 en alles in health gestopt. Perks wat random op heavy armor, two-handed fighting en smithing.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Two handed fighting en geen staminaquote:Op maandag 12 december 2011 16:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik nog steeds met mijn eerste pop bezig. Redguard. Level 25 en alles in health gestopt. Perks wat random op heavy armor, two-handed fighting en smithing.
Jah, zat ook te twijfelen, maar af en toe toe komen er hier kennelijk nog wat newbies langsquote:Op maandag 12 december 2011 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bleak Falls Barrow is niet echt spoilerwaardig meer![]()
![]()
Over chars gesproken:
1. dunmer assassin 24
2. dunmer sword/shield warrior 34
3. breton sword/shield warrior 9
4. nord 2hander barbarian 11
5. nord hunter 5
6. altmer jack-of-all-trades 16
7. t/m 18 ofzo: ???
^ allemaal kwijtgeraakt door corrupt savefiles
Nu:
19. breton powerhouse (sword/shield/heavy en zoveel mogelijk magic resistance) 10
Hoeveel uur game time zit daar in ?quote:Op maandag 12 december 2011 16:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over chars gesproken:
1. dunmer assassin 24
2. dunmer sword/shield warrior 34
3. breton sword/shield warrior 9
4. nord 2hander barbarian 11
5. nord hunter 5
6. altmer jack-of-all-trades 16
7. t/m 18 ofzo: ???
^ allemaal kwijtgeraakt door corrupt savefiles
Nu:
19. breton powerhouse (sword/shield/heavy en zoveel mogelijk magic resistance) 10![]()
Och, rond dat lvl verpulver je gewone mobs wel met 1 mepquote:Op maandag 12 december 2011 16:19 schreef internal het volgende:
[..]
Two handed fighting en geen stamina
Oh ja dat soms. Maar het lukt me allemaal nog wel.quote:Op maandag 12 december 2011 16:19 schreef internal het volgende:
[..]
Two handed fighting en geen stamina
Da's wel waar, maar ik vind het toch wel fijn om op draken vaker te kunnen uithalenquote:Op maandag 12 december 2011 16:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Och, rond dat lvl verpulver je gewone mobs wel met 1 mep
Veel, heel veelquote:Op maandag 12 december 2011 16:20 schreef STING het volgende:
[..]
Hoeveel uur game time zit daar in ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Mijn beste char tot nu toe is een two handed nord met full daedric armor op level 32Daarmee sla je echt alles kapot.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Veel, heel veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb maar 1 char: lvl 38 level thief met als hoogste skill sneak (94) daarna archery (74) en voornamelijk gericht op daggers (one handed is iets van 58 ofzo). Speechcraft, pickpocketing en lockpicking staan redelijk laag, maar acht ik ook niet zozeer nodig.
In de toekomst (als ik dan nog zin heb om te spelen) zal ik een high elf maken en een nord gastje die pwned in 2 handed bazenwapens![]()
High Elf om alles en iedereen te verneuken in Skyrim?
Ik blijf die Dwarven Boots trouwens echt té lomp voor woorden vinden
Het zal alleen wel lang duren voordat die uit zijn zeker.quote:Op maandag 12 december 2011 16:34 schreef Vinno het volgende:
Skyrim krijgt meerdere forse DLC pakkettenVoor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Idd, als er nog geeneens concrete plannen zijn...quote:Op maandag 12 december 2011 16:37 schreef internal het volgende:
[..]
Het zal alleen wel lang duren voordat die uit zijn zeker.![]()
![]()
Forse DLC pakketten. Beter gaan ze updates uitbrengen die bugs verhelpen in plaats van allerlei tjak toe te voegen.
Bethesda werkt op dit moment ook aan de volgende patch voor Skyrim en aan het vrijgeven van de mod tools voor de PC-versie.quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Forse DLC pakketten. Beter gaan ze updates uitbrengen die bugs verhelpen in plaats van allerlei tjak toe te voegen.![]()
Precies, kom ik als Breton met schoenen van 40% frost damage, maar de eerste de beste frost magic spell van mijn eigen companion is een one hit kill...quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Forse DLC pakketten. Beter gaan ze updates uitbrengen die bugs verhelpen in plaats van allerlei tjak toe te voegen.![]()
Ik had als eerste een 1h + shield Nord, mee gekapt zo rond level 20, geen idee waarom.Nu een Redguard archer/1h + shield, lvl 28, bevalt goed maar zoals ik al zei heb ik toch weer de neiging om met iets anders opnieuw te beginnen, maar heb geen zin om AL die quests weer opnieuw te doen.
Flesje bier![]()
En nu wil ik weer iets van een altmer iets maken... volgens mij ga ik Skyrim nooit uitspelen op deze manier
Aan de ene kant dualwield daggers, aan de andere kant wapen/magic + shield
Light vs Heavy armor
Assassin vs. Battlemage
Als ik nou eens alles in 1 probeer te proppen?
quote:Op maandag 12 december 2011 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu wil ik weer iets van een altmer iets maken... volgens mij ga ik Skyrim nooit uitspelen op deze manier
Aan de ene kant dualwield daggers, aan de andere kant wapen/magic + shield
Light vs Heavy armor
Assassin vs. Battlemage
Als ik nou eens alles in 1 probeer te proppen?
Flesje bier![]()
Denk ik ook jaquote:
Waarom zo vaak opnieuw beginnen. Ikzelf zit nu aan mijn tweede, na een Redguard te hebben gemaakt met een axe, shield, restauration en heavy armour ben ik ermee gestopt op lvl 38. Dark Brotherhood, Companions, Legion en MQ mee uitgespeeld, alleen daarna werd het saai. Hij was belachelijk sterk, maar oh zo eenzijdig om te spelen. Ren met je shield omhoog naar je slachtoffer, sla 2 keer en ren naar de volgende.
Daarom opnieuw begonnen met een Khajit met boog, light armor, illusion en dat bevalt prima. Iets minder sterk zo tegen draken en andere sterke wezens, maar wel veel leuker om te spelen. Inmiddels lvl 45 en nu Stormcloaks, Thieves, Bard, Brotherhood, Mages uitgespeeld en halverwege MQ.
Zie het alleen niet nog eens zitten om op korte termijn nog een Mage aan te maken.![]()
Ik vind de mage-gameplay in Skyrim maar saai... In Oblivion was het nog vrij lekker te combineren met een zwaard ofzo maar nu is het mijn inziens echt vol mage of vol warrior, vol mage zal 'm dus niet worden voor mij.Flesje bier![]()
In Oblivion was een Breton met heavy armor, een wapen en magic heel sterk. Lijkt nu een beetje tegen te vallen, wordt niet echt blij van de magic skills.quote:Op maandag 12 december 2011 17:17 schreef Gezicht het volgende:
Ik vind de mage-gameplay in Skyrim maar saai... In Oblivion was het nog vrij lekker te combineren met een zwaard ofzo maar nu is het mijn inziens echt vol mage of vol warrior, vol mage zal 'm dus niet worden voor mij.![]()
Blizzard, Firestorm ?quote:Op maandag 12 december 2011 17:19 schreef Adames het volgende:
[..]
In Oblivion was een Breton met heavy armor, een wapen en magic heel sterk. Lijkt nu een beetje tegen te vallen, wordt niet echt blij van de magic skills.![]()
Hm, zal ik een Nord nemen voor mijn 2h warrior? Ik heb gelezen dat hun abilities nogal zwak zijn, maar dat race heeft wel de beste stats voor 2-handers. Een redguard lijkt me ook wel een keer tof, maar die is meer voor 1h + shield...
Andere race suggestions voor 2h zijn ook welkom![]()
![]()
Orc.quote:Op maandag 12 december 2011 17:26 schreef GlenSpey het volgende:
Hm, zal ik een Nord nemen voor mijn 2h warrior? Ik heb gelezen dat hun abilities nogal zwak zijn, maar dat race heeft wel de beste stats voor 2-handers. Een redguard lijkt me ook wel een keer tof, maar die is meer voor 1h + shield...
Andere race suggestions voor 2h zijn ook welkomFlesje bier![]()
Begonnen met mijn 2e char. 1e is level 59 Breton chickie die goed is in zo'n beetje alles en zowat alle grote quests heeft afgerond![]()
Nord male, grijswit haar & ogen, mage die ook goed kan pickpocketen en overweg kan met pijlen![]()
Alle quests met keuzes ga ik nu natuurlijk andersom doen, fuck die imperials![]()
![]()
Maakt toch allemaal weinig uit, Orc heeft de betere Power, Nord heeft een constante 50% frost resistance en de stats beginnen net wat beter.quote:Op maandag 12 december 2011 17:26 schreef GlenSpey het volgende:
Andere race suggestions voor 2h zijn ook welkom![]()
Och tuurlijk!quote:
Anyhow: ik ben (noodgedwongen) opnieuw begonnen zojuist. High Elf dit keer en ben net uit Helgen en in het eerste dorpje aangekomen. Nu dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weer ff ophalen in de bergjes...![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 17:46 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Och tuurlijk!
Anyhow: ik ben (noodgedwongen) opnieuw begonnen zojuist. High Elf dit keer en ben net uit Helgen en in het eerste dorpje aangekomen. Nu dieKijk daar krijg ik dus echt de schijt van als je die quests telken opnieuw moet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weer ff ophalen in de bergjes...Flesje bier![]()
Ach, het is net even wat klooien bij Riverwood en daarna Whiterun helpen, daarna zwerf ik meestal wat rondquote:Op maandag 12 december 2011 17:54 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Kijk daar krijg ik dus echt de schijt van als je die quests telken opnieuw moet doen.
Ik heb wel eens met het idee gespeeld om gewoon geen enkele quest te doen en alleen maar grotten e.d. uit te moorden, maar het voelt zo lomp om bijv. als lvl 30 überwarrior bij de companions aan te komen en er word je gevraagd of je goed kunt vechten
Vraag me ook af of Vilkas nog steeds "I've never even heard of this outsider" zegt als je de MQ voltooid hebt voor je überhaupt een keer de companions joined
Dan zet je m toch op masterquote:Op maandag 12 december 2011 18:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, het is net even wat klooien bij Riverwood en daarna Whiterun helpen, daarna zwerf ik meestal wat rond
Ik heb wel eens met het idee gespeeld om gewoon geen enkele quest te doen en alleen maar grotten e.d. uit te moorden, maar het voelt zo lomp om bijv. als lvl 30 überwarrior bij de companions aan te komen en er word je gevraagd of je goed kunt vechten
Vraag me ook af of Vilkas nog steeds "I've never even heard of this outsider" zegt als je de MQ voltooid hebt voor je überhaupt een keer de companions joined![]()
Heb nu een Dunmer chickie met sneak, dualwield, archery en destruction, kijken hoe lang ik dat volhou
Dual wield is belachelijk slecht uitgevoerd in Skyrim.quote:Op maandag 12 december 2011 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb nu een Dunmer chickie met sneak, dualwield, archery en destruction, kijken hoe lang ik dat volhou![]()
Dat jullie dat kunnen en leuk vinden zeg, telkens weer een ander character maken![]()
Ik doe gewoon heel het spel met 1 mannetje en gaan met die banaan![]()
![]()
Tja, block/parry zou een leuke optie zijn geweestquote:Op maandag 12 december 2011 19:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Dual wield is belachelijk slecht uitgevoerd in Skyrim.
Ok, nu knalt Skyrim terug naar W7 terwijl ik met F12 een screenshot wil maken...
Gaat lekker hier zeg...![]()
Neem dan een twohanded. Al moet ik zeggen dat ik zelf met mijn boogvrouwke helemaal geen wapens gebruik naast de boog. Zie het nut er niet van in om het wel te doen. Zou daarom sowieso de eerste tijd geen perks in je 1h steken.quote:Op maandag 12 december 2011 19:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, block/parry zou een leuke optie zijn geweest![]()
Godsamme, nu bij het Fast Travelen weer...quote:Op maandag 12 december 2011 19:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ok, nu knalt Skyrim terug naar W7 terwijl ik met F12 een screenshot wil maken...
Gaat lekker hier zeg...
Iemand die dit ook heeft?![]()
2h vind ik zo lomp als je een sneaky bastard hebtquote:Op maandag 12 december 2011 19:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Neem dan een twohanded. Al moet ik zeggen dat ik zelf met mijn boogvrouwke helemaal geen wapens gebruik naast de boog. Zie het nut er niet van in om het wel te doen. Zou daarom sowieso de eerste tijd geen perks in je 1h steken.
Ben net lvl 3 geworden en heb m'n 2 perks in Stealth gestopt, zometeen nog wat in Archery en daarna 2 in Restoration (200% healen voor 50% van de cost). Vervolgens zal ik wat afwisselen tussen light armor, sneak en 1h
Niet bij Fasttravel en ook niet bij screenshots nemen, heb er toch zo'n 50.quote:Op maandag 12 december 2011 19:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Godsamme, nu bij het Fast Travelen weer...
Iemand die dit ook heeft?
Heb je die Skyrim4GB-mod al geinstalleerd? Hij loopt bij mij nu een stuk stabieler. Sindsdien geen crash meer gehad.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Dat heb ik heel vaak ja. Als hij er bij mij uitknalt is dit bijna altijd bij fasttravel of screenshots.quote:Op maandag 12 december 2011 19:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Gaat lekker hier zeg...
Soms missen er opeens textures, en zodra ik een screenshot wil maken van missende textures (soms ook als er geen textures missen), knalt hij er automatisch uit. Het kutste is natuurlijk dat ik beeldmateriaal van roze bomen draken etc allemaal misloop
De 4GB mod heb ik recentelijk geïnstalleerd maar ik heb niet het gevoel dat het enig verschil maakt![]()
![]()
Nice, ik kom de eerste Draugr tegen in Bleak Falls, schiet hem met 1 pijl bijna dood en meneer rent weg... zo op die pressure plate die de deur met pinnen activeert
Het is altijd mooi als vijanden in die 'traps' trappenquote:Op maandag 12 december 2011 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nice, ik kom de eerste Draugr tegen in Bleak Falls, schiet hem met 1 pijl bijna dood en meneer rent weg... zo op die pressure plate die de deur met pinnen activeert
Een falmer had mij laatst goed te pakken met zo'n 'klauwdeur'(niet dat het veel pijn doet, maar vanuit een cinematisch standpunt heeft ie het gevecht goed aangepakt
)
![]()
de keuken en "hoe hoer ik mezelf op facebook"-sectie is even verderop, laat skyrim aan de mannen.quote:Op maandag 12 december 2011 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen was het wel een grapje.Ik heb het in 2 weken nu 5 uurtjes gespeeld ofzo, dat vind ik meer dan genoeg game-tijd.
![]()
Is mij precies t zelfde overkomenquote:Op maandag 12 december 2011 20:11 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het is altijd mooi als vijanden in die 'traps' trappen
Een falmer had mij laatst goed te pakken met zo'n 'klauwdeur'(niet dat het veel pijn doet, maar vanuit een cinematisch standpunt heeft ie het gevecht goed aangepakt
)
![]()
Zo, en als lvl 7 Bleak Falls uit lopen
Eigenlijk best leuke quest bij de Imperials, kun je tenminste dorpjes en steden veroveren of verdedigen![]()
![]()
Wisten jullie btw al dat je je FOV zelf vrij makkelijk kan veranderen? ~ fov # (#= jouw vereiste FOV)![]()
Enge shitIk haalde net wat chicken eggs uit twee nesten, draai me om en zie twee kippen naar me toe komen lopen en me aanstaren... ik zweer het je, er was pure haat te lezen in die ogen
Bij mij crasht ie ook altijd via Steam Screenshot. Gewoon met Prt Scr doen, saved ie een .bmp in je Skyrim map (wel even converten naar JPG/PNG voordat je hem online knaltquote:Op maandag 12 december 2011 19:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Gaat lekker hier zeg...)
Of toch du vader?![]()
Zeu, 2x superior dwarven dagger en 1x de bow (+ 60 dwarven arrows)
Volgens mij kan je em ook wel op sneak togglen en effe gaan fappen, daarna gaan schijten, daarna een omeletje maken met champignons, peper dungeraspte paprika en eventueel wat kaas. Vervolgens misschien effe douchen om daarna weer terug te komen met ook 10 levels omhoogquote:Op maandag 12 december 2011 20:55 schreef Bozz187 het volgende:
Nice zit je een beetje in een tavern te sneaken in 1 keer stealth 10 omhoog.![]()
Ik houd niet van champignons, dus ik blijf wel sneaken in een tavern.quote:Op maandag 12 december 2011 21:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Volgens mij kan je em ook wel op sneak togglen en effe gaan fappen, daarna gaan schijten, daarna een omeletje maken met champignons, peper dungeraspte paprika en eventueel wat kaas. Vervolgens misschien effe douchen om daarna weer terug te komen met ook 10 levels omhoogThey told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Zorg dat je de Thief-stone vindt, gaat het nog iets sneller.quote:Op maandag 12 december 2011 21:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik houd niet van champignons, dus ik blijf wel sneaken in een tavern.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Heeft iemand nog een manier of even snel Destruction te trainen? Nu 96 maar wil er eigenlijk vandaag nog 100 van maken
I'm a peace-loving decoy, ready for retaliation![]()
Je zet er al geen vraagteken achter, dus volgens mij weet je het al.quote:Op maandag 12 december 2011 21:50 schreef Nectar het volgende:
Jongens ik ga deze game deze week kopen, is dit een verstandige zet.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Eigenlijk wel, maar ik wil de bevestiging.quote:Op maandag 12 december 2011 21:51 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je zet er al geen vraagteken achter, dus volgens mij weet je het al.![]()
Als je komende weken toch niets beters te doen heb, dan wel.quote:Op maandag 12 december 2011 21:50 schreef Nectar het volgende:
Jongens ik ga deze game deze week kopen, is dit een verstandige zet.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..![]()
Owja, zeg maar dag tegen je sociale leven, je vriendin, je vrienden, je ouders.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..![]()
Dit.quote:Op maandag 12 december 2011 21:53 schreef jankaas020 het volgende:
Owja, zeg maar dag tegen je sociale leven, je vriendin, je vrienden, je ouders.![]()
Klinkt verslavend.quote:Op maandag 12 december 2011 21:53 schreef jankaas020 het volgende:
Owja, zeg maar dag tegen je sociale leven, je vriendin, je vrienden, je ouders.![]()
![]()
Mijn vriendin haat skyrim nu echtquote:Op maandag 12 december 2011 21:53 schreef jankaas020 het volgende:
Owja, zeg maar dag tegen je sociale leven, je vriendin, je vrienden, je ouders.kutzooi.
![]()
Zodat je ons de schuld kan geven, mocht het niks voor je zijn?quote:Op maandag 12 december 2011 21:52 schreef Nectar het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik wil de bevestiging.
Ik hou m'n mond.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
zit nog steeds met steel arrows te kutten. Vind het zo zonde om mijn Ebony of Daedra arrows weg te schieten als ik nog 1500 steel arrows heb.quote:Op maandag 12 december 2011 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, 2x superior dwarven dagger en 1x de bow (+ 60 dwarven arrows)![]()
mijn ex haatte skyrim ook.quote:Op maandag 12 december 2011 22:00 schreef forumnerd het volgende:
[..]
Mijn vriendin haat skyrim nu echtkutzooi.
haar nichtje maakt het niet uit...![]()
Wat heb ik er toch een hekel aan om meteen door iedereen gezien te worden als ik vanaf 200m een pijl in iemands kop schietROT OP MAN! Het is middernacht EN ik zit achter de rotsen verscholen!
![]()
Net zo lang met guards praten tot ze iets over een jochie in Windhelm zeggenquote:Op maandag 12 december 2011 22:13 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik gebruik geen bogen, alleen m`n two handed axe!
Weet iemand hoe ik bij de dbh kan komen ?
quote:Op maandag 12 december 2011 22:13 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik gebruik geen bogen, alleen m`n two handed axe!
Weet iemand hoe ik bij de dbh kan komen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Ebony tjak gemaakt. Gebruik nog wel mijn andere gloves want die geven 20% meer damage en dat is best veel op 98 damage met een hamer.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Axe is beter man.quote:Op maandag 12 december 2011 22:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ebony tjak gemaakt. Gebruik nog wel mijn andere gloves want die geven 20% meer damage en dat is best veel op 98 damage met een hamer.![]()
onsuccesvolle troll is onsuccesvolquote:Op maandag 12 december 2011 22:20 schreef SpauldingPF het volgende:
Waarom is skyrim niet op de wii ?Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
oh jawel. maar dat hamertje heeft tenminste nog perks voor het negeren van armor en sword heeft critical. Axe heeft alleen bleed als perk.quote:Op maandag 12 december 2011 22:24 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Adames, niet zo brutaal, axe zit er tussenin en is gewoon perfect!![]()
Oja...quote:Op maandag 12 december 2011 22:25 schreef Adames het volgende:
[..]
oh jawel. maar dat hamertje heeft tenminste nog perks voor het negeren van armor en sword heeft critical. Axe heeft alleen bleed als perk.![]()
![]()
Ja die post ik alleen in onzquote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef Adames het volgende:
Zat trouwens nog even te twijfelen of jij het was, waar zijn je roodharige dames?![]()
![]()
Je moet even Nachtbagger in de gaten houdenquote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef Adames het volgende:
Zat trouwens nog even te twijfelen of jij het was, waar zijn je roodharige dames?![]()
![]()
Bloeden gaat ook hard trouwensquote:Op maandag 12 december 2011 22:25 schreef Adames het volgende:
[..]
oh jawel. maar dat hamertje heeft tenminste nog perks voor het negeren van armor en sword heeft critical. Axe heeft alleen bleed als perk.![]()
![]()
Oja, voor wie veel Iron Ore wil scoren: Halted Stream Camp/Mine: 16 veins + 3 losse ore
Ik kan maar niet vinden waar je het om kunt smelten.quote:Op maandag 12 december 2011 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, voor wie veel Iron Ore wil scoren: Halted Stream Camp/Mine: 16 veins + 3 losse ore![]()
Bij de blacksmith in Whiterun staat een smelterquote:Op maandag 12 december 2011 22:35 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ik kan maar niet vinden waar je het om kunt smelten.
edit: als je steel weapons en armor wil maken moet je je iron NIET omsmelten naar ingots. 1 steel ingot = corundum ore + iron ore.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Het kan niet achter jorvaskkr of wel ?quote:Op maandag 12 december 2011 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bij de blacksmith in Whiterun staat een smelter![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 22:36 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Het kan niet achter jorvaskkr of wel ?quote:Whiterun
Outside Warmaiden's
Windhelm
Outside the blacksmith
Markarth
South-eastern corner, outside the Smelter Overseer's House
Gloombound Mine
Near the entrance on the outside
Whistling Mine
Outside, right of the entrance.
Northwind Summit
Between two out-buildings to the right of the wall with the Word of Power
Shor's Stone
Outside Filnjar's House
Bilegulch Mine
To the right of the mine entrance
Left Hand Mine
Kolskeggr Mine
Broken Oar Grotto
At the very end of the caves with a workbench and forge.
Darkwater Crossing
Right outside the entrance to Goldenrock Mine.
Fort Fellhammer
To the left of the entrance![]()
Nope, daar staat geen smelterquote:Op maandag 12 december 2011 22:36 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Het kan niet achter jorvaskkr of wel ?
Een hele hoogoven man.quote:Op maandag 12 december 2011 22:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nope, daar staat geen smelter![]()
whiterun is wel het fijnst, bij een fast travel start je er, alle benodigdheden staan er, zijn 2 merchants en nog een derde bij de companions die je smithing spul verkopen en je hebt een goedkoop eigen huisje er naast.![]()
Inderdaad, ik blijf steeds maar naar Whiterun terugkeren ook al heb ik een kast van een huis gekocht in Solitude. Ben afgelopen weekend trouwens voor het eerst in Markarth geweest, daar wil je nog niet dood gevonden worden zo sfeerloos en triest die stad op mij overkomt.quote:Op maandag 12 december 2011 22:38 schreef Adames het volgende:
whiterun is wel het fijnst, bij een fast travel start je er, alle benodigdheden staan er, zijn 2 merchants en nog een derde bij de companions die je smithing spul verkopen en je hebt een goedkoop eigen huisje er naast.![]()
Ja ik kom ook altijd weer in whiterun, riften vind ik het mooiste stadje tot nu toe.quote:Op maandag 12 december 2011 22:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inderdaad, ik blijf steeds maar naar Whiterun terugkeren ook al heb ik een kast van een huis gekocht in Solitude. Ben afgelopen weekend trouwens voor het eerst in Markarth geweest, daar wil je nog niet dood gevonden worden zo sfeerloos en triest die stad op mij overkomt.![]()
Markarth is juist baasquote:Op maandag 12 december 2011 22:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inderdaad, ik blijf steeds maar naar Whiterun terugkeren ook al heb ik een kast van een huis gekocht in Solitude. Ben afgelopen weekend trouwens voor het eerst in Markarth geweest, daar wil je nog niet dood gevonden worden zo sfeerloos en triest die stad op mij overkomt.![]()
![]()
Hangt ervanaf waar je van houdt, khajit zijn goed in sneaken enzo.quote:Op maandag 12 december 2011 22:53 schreef Nectar het volgende:
ik wil een khajiit worden, is dit een domme keuze ofzo!
Elven in magic
Nords en de rest in melee.![]()
Waar hou jij van dan?quote:Op maandag 12 december 2011 22:54 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Hangt ervanaf waar je van houdt, khajit zijn goed in sneaken enzo.
Elven in magic
Nords en de rest in melee.![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Nord, 2 handed, en heavy armor.quote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
SpauldingPF houdt van gespierde mannen.![]()
Hoe weet je dat toch AMDBquote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
SpauldingPF houdt van gespierde mannen.
[/[quote]Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
SpauldingPF houdt van gespierde mannen.![]()
Nee, dan brandt die z`n handen.quote:Op maandag 12 december 2011 22:56 schreef Nectar het volgende:
met zijn magie??
of kan nord geen magie gebruiken![]()
lol dat is best wel gayquote:Op maandag 12 december 2011 22:57 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Nee, dan brandt die z`n handen.![]()
Ik startte net Skyrim op en had helemaal geen zin meer om te spelenAl een week niet meer gespeeld i.v.m. tentamens
![]()
Sparen/verzamelen jullie nog bepaalde dingen als een soort side-quest voor jezelf, voor in je huis bijvoorbeeld?
Ik had bijvoorbeeld de gewoonte om letterlijk elke jewel die ik vond te houden / op te sparen in m'n huis in whiterun, misschien wel leuk om ze allemaal in een grote schaal oid te leggen of overal een beetje.![]()
ik heb t een maand en ik zit ook nog maar op 20 uur, speel soms ook een week niet, maar als ik dan bezig ben.. Ja dan ga ik ook door.quote:Op maandag 12 december 2011 22:59 schreef AMDB het volgende:
Ik startte net Skyrim op en had helemaal geen zin meer om te spelenAl een week niet meer gespeeld i.v.m. tentamens
![]()
Ik pak meestal alles wel op wat boven de 250 gold zitquote:Op maandag 12 december 2011 23:00 schreef NDAsilenced het volgende:
Sparen/verzamelen jullie nog bepaalde dingen als een soort side-quest voor jezelf, voor in je huis bijvoorbeeld?
Ik had bijvoorbeeld de gewoonte om letterlijk elke jewel die ik vond te houden / op te sparen in m'n huis in whiterun, misschien wel leuk om ze allemaal in een grote schaal oid te leggen of overal een beetje.Tenzij t van die zware meuk is.
![]()
Is daar die shovel voor ?quote:Op maandag 12 december 2011 23:02 schreef Nectar het volgende:
begraven bij een gilded altar for 350% meer xp![]()
Ik kom daar bijna nooit, vergissing dusquote:
Een dark elf is een soort negert en wordt overal uitgekotst, een wood elf kan met dieren praten en woont in een boomhut.quote:Op maandag 12 december 2011 23:06 schreef Nectar het volgende:
ik kies waarschijnelijk voor een elf
wat is het verschil tussen een wood high en een dark elf!
![]()
Ook mooi trouwens, speel je assassin, doe je je smithing tree heavy, puur voor de ebony en daedric daggers
quote:Op maandag 12 december 2011 23:07 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Een dark elf is een soort negert en wordt overal uitgekotst, een wood elf kan met dieren praten en woont in een boomhut.High elves worden overal uitgekotst, dark elves zijn fucking bazen
Wood Elf is puur stealth, Dark Elf is een mix tussen stealth en magic en High Elf is puur magic.quote:Op maandag 12 december 2011 23:06 schreef Nectar het volgende:
ik kies waarschijnelijk voor een elf
wat is het verschil tussen een wood high en een dark elf!
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
daarom nu ook ex?quote:Op maandag 12 december 2011 22:11 schreef Archangelo het volgende:
[..]
mijn ex haatte skyrim ook.
haar nichtje maakt het niet uit..."Pools are perfect for holding water"![]()
Ook een beetje stealth poppetje, kan ook levenslang onder water trouwens.quote:Op maandag 12 december 2011 23:10 schreef Nectar het volgende:
Lol die lizard achtig ding ziet er ook wel vet uit![]()
Ja, tot de dood jullie scheidt.quote:Op maandag 12 december 2011 23:11 schreef Nectar het volgende:
zoveel keuzes en dan te bedenken dat je aan je poppetje voor eeuwig vastzit![]()
waarom bewegen draken nog soms als ze al skelet en mors dood zijndikke bug
"Zou Je Haar Geven?? :P"![]()
maar spaulding je zei net dat een warrior geen magie kan gebruiken terwijl ik net ergens lees dat die dat wel kan![]()
![]()
Slecht voor z`n handen. Dan kan hij de two handed axe niet meer vasthouden.quote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef Nectar het volgende:
maar spaulding je zei net dat een warrior geen magie kan gebruiken terwijl ik net ergens lees dat die dat wel kan![]()
Aight.quote:Op maandag 12 december 2011 23:13 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Slecht voor z`n handen. Dan kan hij de two handed axe niet meer vasthouden.![]()
Hier mijn lizard nog een keer:
Wat doe je? Magic, warrior of archer ? En light armor neem ik aan ?quote:Op maandag 12 december 2011 23:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier mijn lizard nog een keer:
[ afbeelding ]![]()
Archery vooral, en ja, armor is light (elven armor, dankzij een modje nu zwart, ideaal voor archers/sneakers)quote:Op maandag 12 december 2011 23:22 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Wat doe je? Magic, warrior of archer ? En light armor neem ik aan ?
Nu weer verder op m'n kinky dark elf assassin chick
Ja ik heb m op de xdoos. Maar de kleur maakt verder toch geen verschil ?quote:Op maandag 12 december 2011 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Archery vooral, en ja, armor is light (elven armor, dankzij een modje nu zwart, ideaal voor archers/sneakers)![]()
Die Vokum was lastig.
En ik ben Lydia nu kwijt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Vanaf waar kan ik met zo'n karretje naar Winterhold? Wou het lopen maar al die kutbergen zijn irritant.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Ik vind van wel, ziet er niet uit om in super shinyquote:Op maandag 12 december 2011 23:25 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ja ik heb m op de xdoos. Maar de kleur maakt verder toch geen verschil ?
rond te sneaken
edit: glass is nog shinier (zon, doe geen moeite)
Karretjes ? Ik doe gewoon lekker alles te voet. kom je nog eens wat forten tegen, en wat dungeons. Maakt het spel een stuk leuker en groter.quote:Op maandag 12 december 2011 23:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Vanaf waar kan ik met zo'n karretje naar Winterhold? Wou het lopen maar al die kutbergen zijn irritant.![]()
Ben nu overigens in die vuurtoren tussen Morthral en Winterhold. Wat een kutbeesten.
Ja jij denkt dat het verschil maakt, maar die bots zien dat heus niet.quote:Op maandag 12 december 2011 23:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind van wel, ziet er niet uit om in super shiny
[ afbeelding ]
rond te sneaken![]()
Weet ik, maar ik wil gewoon in zwarte kledij rondsneaken. Punt.quote:Op maandag 12 december 2011 23:27 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ja jij denkt dat het verschil maakt, maar die bots zien dat heus niet.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ik heb alles gelopen tot nu toe maar las hier vandaag van die paarden karren. Wil even snel op en neer en die bergen zijn vervelend.quote:Op maandag 12 december 2011 23:27 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Karretjes ? Ik doe gewoon lekker alles te voet. kom je nog eens wat forten tegen, en wat dungeons. Maakt het spel een stuk leuker en groter.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Fix dan kleren van de DBH.quote:Op maandag 12 december 2011 23:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wil gewoon in zwarte kledij rondsneaken. Punt.
Dat vond ik het leukste gilde van oblivion, maar kan hem nu nergens vinden![]()
![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 23:29 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Fix dan kleren van de DBH.
Dat vond ik het leukste gilde van oblivion, maar kan hem nu nergens vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 23:39 schreef AMDB het volgende:
[..]Morgen maar eens de DBH lijn uitspelen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mja, ik maak ook geen gear op m'n chickie, alleen nieuwe daggers en bow. Gear haal ik idd wel van de Brotherhood of de Thieves (Thievesgear is nu ook zwartquote:Op maandag 12 december 2011 23:29 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Fix dan kleren van de DBH.
Dat vond ik het leukste gilde van oblivion, maar kan hem nu nergens vinden)
Liep net tegen een leuke cheat/exploit aan in Riften... je moet van de Thievesguild dude de ring van dude 1 uit z'n strongbox jatten, en bij dude 2 in z'n inv steken (reverse pickpocketen dus).
Nou heeft dude 1 altijd wel wat geld in z'n strongbox zitten. Ik heb een modje die er voor zorgt dat elke merchant 25k gold heeft. Dude 1 had 24.8k in z'n strongbox zitten. Ik ben rijk en heb meteen dat huis in Whiterun gekocht en pak em beet 20k in de kist gedumpt zodat ik het niet kwijtraak als ik aangehouden word door een guard.
cheaten en bugs exploiten is faalquote:Op maandag 12 december 2011 23:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Liep net tegen een leuke cheat/exploit aan in Riften... je moet van de Thievesguild dude de ring van dude 1 uit z'n strongbox jatten, en bij dude 2 in z'n inv steken (reverse pickpocketen dus).
Nou heeft dude 1 altijd wel wat geld in z'n strongbox zitten. Ik heb een modje die er voor zorgt dat elke merchant 25k gold heeft. Dude 1 had 24.8k in z'n strongbox zitten. Ik ben rijk en heb meteen dat huis in Whiterun gekocht en pak em beet 20k in de kist gedumpt zodat ik het niet kwijtraak als ik aangehouden word door een guard.![]()
Doe dan gelijk commands om gold te krijgenquote:Op maandag 12 december 2011 23:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou heeft dude 1 altijd wel wat geld in z'n strongbox zitten. Ik heb een modje die er voor zorgt dat elke merchant 25k gold heeft. Dude 1 had 24.8k in z'n strongbox zitten. Ik ben rijk en heb meteen dat huis in Whiterun gekocht en pak em beet 20k in de kist gedumpt zodat ik het niet kwijtraak als ik aangehouden word door een guard.![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk, had een quest om een vuurtoren te dovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR![]()
Het lompe is dat Madesi (dude 1) hier niet eens als merchant aangegeven wordt, dus ik zie het niet als cheatenquote:Op maandag 12 december 2011 23:50 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
cheaten en bugs exploiten is faalDie mod heb ik trouwens alleen toegevoegd zodat ik niet na elke dungeon 5 of 6 man af moet gaan om m'n meuk te verkopen...
Pfffff gezeur, als er iemand meer plezier beleeft aan een singleplayer game met wat voor mod dan ook, more power to them.SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR![]()
Ik zou wel een smithing cheat voor de xbox willen. Zo suf dat je superhoog smithing level moet hebben om enchanted weapons te upgraden. Ik heb sinds vrijwel het begin alleen maar enchanted spul. Die ik dus niet kan smithen, waardoor ik dus niet omhoog ga in smithing, waardoor ik ze niet kan smithen.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
als je een aanhangwagen vol iron daggers smeedt ben je er ook hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:02 schreef speknek het volgende:
Ik zou wel een smithing cheat voor de xbox willen. Zo suf dat je superhoog smithing level moet hebben om enchanted weapons te upgraden. Ik heb sinds vrijwel het begin alleen maar enchanted spul. Die ik dus niet kan smithen, waardoor ik dus niet omhoog ga in smithing, waardoor ik ze niet kan smithen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
gewoon veel iron daggers maken, ga je vrij snel omhoog in smithing.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:02 schreef speknek het volgende:
Ik zou wel een smithing cheat voor de xbox willen. Zo suf dat je superhoog smithing level moet hebben om enchanted weapons te upgraden. Ik heb sinds vrijwel het begin alleen maar enchanted spul. Die ik dus niet kan smithen, waardoor ik dus niet omhoog ga in smithing, waardoor ik ze niet kan smithen.![]()
Iron ore minen, beestjes afschieten met een soul trap bow voor het leer, Iron daggers spammen en die daggers enchanten en per stuk verkopen. Tijdens het jagen lekker muffle spammen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:02 schreef speknek het volgende:
Ik zou wel een smithing cheat voor de xbox willen. Zo suf dat je superhoog smithing level moet hebben om enchanted weapons te upgraden. Ik heb sinds vrijwel het begin alleen maar enchanted spul. Die ik dus niet kan smithen, waardoor ik dus niet omhoog ga in smithing, waardoor ik ze niet kan smithen.
Dan level je: archery, sneaking, smithing, illusion, enchanting en speech.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Level dan speech of speel de thieves guild uit. Dit soort mods komen op hetzelfde neer als console commands.quote:Op maandag 12 december 2011 23:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het lompe is dat Madesi (dude 1) hier niet eens als merchant aangegeven wordt, dus ik zie het niet als cheatenDie mod heb ik trouwens alleen toegevoegd zodat ik niet na elke dungeon 5 of 6 man af moet gaan om m'n meuk te verkopen...
![]()
Ik ben level 43 en heb gister ook een exploit gebruikt :$
M'n speech heb ik van 60 naar 70 gebracht bij iemand inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat ik niet meer wou wachten op m'n investor perk![]()
![]()
Kak, ctd tijdens een dragon fight
wat is ctd?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Crash to desktopquote:
Hoe bepaald een follower welke wapens/armor hij gebruikt? Ik heb Illia een shitload aan armor gegeven maar ook magic robes enzo. Ook zwaarden maar ook spells. Wat gaat ze wanneer gebruiken?![]()
armor wat het beste is, en de wapens die bij hun speelstijl passen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:04 schreef forumnerd het volgende:
Hoe bepaald een follower welke wapens/armor hij gebruikt? Ik heb Illia een shitload aan armor gegeven maar ook magic robes enzo. Ook zwaarden maar ook spells. Wat gaat ze wanneer gebruiken?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Kunnen ze ook spells gebruiken? Illia is een mage.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
armor wat het beste is, en de wapens die bij hun speelstijl passen.![]()
Wat kan je eigenlijk met die Ruby's, Sapphire's etc. ?Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.![]()
Jewelry van maken bij de forge, heb je wel silver en gold voor nodigquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:09 schreef CyberJesus het volgende:
Wat kan je eigenlijk met die Ruby's, Sapphire's etc. ?
Oke thanks!quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jewelry van maken bij de forge, heb je wel silver en gold voor nodigOp donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.![]()
Godver net de quest "evil is waiting" ofzoiets gedaan in valthume. En kan gewoon echt niet vinden hoe ik er weer uit kom.... ben verdwaalt![]()
![]()
Als dat hun ding is dan kan dat zekerquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:08 schreef forumnerd het volgende:
[..]
Kunnen ze ook spells gebruiken? Illia is een mage..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
lekker een bruidje gepaald met mijn ebony sword tijdens haar toespraak op de bruiloft.
Grote boze metalmeneer
oe oe en daarna zeker zeggen datj e een thane bent en niet gestraft worden!quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:32 schreef Under_Score het volgende:
lekker een bruidje gepaald met mijn ebony sword tijdens haar toespraak op de bruiloft.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
scheelt niet veel, wel vlak daarvoor in dezelfde stad een huisje gekocht omdat ik zon held wasquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oe oe en daarna zeker zeggen datj e een thane bent en niet gestraft worden!
Grote boze metalmeneer
Bij mijn eerste karakter deed ik dat ja. En bewaarde ik de skill boeken ed. ook. Nou verkoop ik alles zodra ik de kans heb. Alleen de flawless juwelen bewaar ik, om later HQ sieraden van te maken. O en unieke items als insecten in a jar en statues.quote:Op maandag 12 december 2011 23:00 schreef NDAsilenced het volgende:
Ik had bijvoorbeeld de gewoonte om letterlijk elke jewel die ik vond te houden / op te sparen in m'n huis in whiterun, misschien wel leuk om ze allemaal in een grote schaal oid te leggen of overal een beetje.
Geld heb ik wel nodig want die enchanting lessen kosten me handenvol. De vervelendste skill om zelf te levelen vind ik.![]()
[+ anderen die het over iron daggers zeiden]quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je een aanhangwagen vol iron daggers smeedt ben je er ook hoor.
Ik weet dat je met iron daggers omhoog gaat, maar dat is dus grinden en daar pas ik voor. Er is een reden dat ik bijna geen jrpgs meer speel. Is gewoon slecht gamedesign.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Je kan toch gewoon iron daggers enchanten met de slechtste soul gems? Je vindt genoeg van die dingen om makkelijk enchanting te levelen. En als je smithing voor de lol leveled heb je toch 200 daggersquote:Op dinsdag 13 december 2011 06:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Bij mijn eerste karakter deed ik dat ja. En bewaarde ik de skill boeken ed. ook. Nou verkoop ik alles zodra ik de kans heb. Alleen de flawless juwelen bewaar ik, om later HQ sieraden van te maken. O en unieke items als insecten in a jar en statues.
Geld heb ik wel nodig want die enchanting lessen kosten me handenvol. De vervelendste skill om zelf te levelen vind ik.
Het is opzich wel slecht gamedesign, maar ik vind het nou ook niet echt grinden. Je bent binnen een half uurtje klaar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:29 schreef speknek het volgende:
[..]
[+ anderen die het over iron daggers zeiden]
Ik weet dat je met iron daggers omhoog gaat, maar dat is dus grinden en daar pas ik voor. Er is een reden dat ik bijna geen jrpgs meer speel. Is gewoon slecht gamedesign.Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Grinding? Zo kan je het hele Smithing wel grinding noemen...quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik weet dat je met iron daggers omhoog gaat, maar dat is dus grinden en daar pas ik voor. Er is een reden dat ik bijna geen jrpgs meer speel. Is gewoon slecht gamedesign.![]()
Is geen slecht gamedesign. Je levelt door dat je bepaalde dingen doet. Als je die herhaaldelijk doet tja, dan level je snel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik weet dat je met iron daggers omhoog gaat, maar dat is dus grinden en daar pas ik voor. Er is een reden dat ik bijna geen jrpgs meer speel. Is gewoon slecht gamedesign.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Niet als je smitht om dingen te maken die je nodig hebt. Ik wil xp krijgen voor dingen die ik doe, niet dingen doen om xp te krijgen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:42 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Grinding? Zo kan je het hele Smithing wel grinding noemen...
Het is overigens een minor complaint, ik ben wizard dus met dual casting fireballs ga ik toch veel sneller dan met m'n gesmithte wapen ooit zou lukken (180 dmg + stagger wazzup), dus ik houd er wel mee op. Lydia die bij elke fireball gelijk dood is, dat is pas een major complaint.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ze hadden de waarde van de items die je maakt bij smithing wel mogen aanpassen in de exp points die je krijgt. Dwarven boots bijvoorbeeld meer dan Iron daggers, dan was het al een stuk meer gebalanceerd.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Louis de hermafrodiet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die dit al kan verbeteren?
[ Bericht 8% gewijzigd door The_Substitute op 13-12-2011 11:30:27 ]'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:15 schreef The_Substitute het volgende:
Louis de hermafrodiet.Welk dorp is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die dit al kan verbeteren?Love, The Kind You Clean Up With A Mop.![]()
Whiterun, nadat je een quest in Riften hebt gedaan, waar je voor Louis een paard moet stelen.quote:'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Haha ik speelde gisteren voor het eerst als Khajjit, eerste bandit die ik tegen kom: YOU'RE GOING TO MAKE A NICE RUG, CAT!!
Flesje bier![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:56 schreef Gezicht het volgende:
Haha ik speelde gisteren voor het eerst als Khajjit, eerste bandit die ik tegen kom: YOU'RE GOING TO MAKE A NICE RUG, CAT!!
tof
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Crash to dragon?quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kak, ctd tijdens een dragon fight![]()
![]()
Ik zit dus met een probleem. Heb net die quest bij de ambassade gedaan en heb niet alles afgegeven aan die dude. Nu heb ik die quest voltooid maar krijg ik niet heel mijn inventory terug.Heb geen zin meer om verder te gaan en ook een nieuwe game beginnen vind ik saai. Was zelf op een hoog level omdat ik voornamelijk sidequests heb gedaan en na die allemaal voltooid te hebben pas met de hoofdverhaallijn aan de slag gegaan
![]()
![]()
Dat zal je nog veel vaker te horen krijgenquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:56 schreef Gezicht het volgende:
![]()
Als ik het me goed herinner heeft Delphine al je spullen, dus moet je even met haar pratenquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:11 schreef VladPoetin het volgende:
Ik zit dus met een probleem. Heb net die quest bij de ambassade gedaan en heb niet alles afgegeven aan die dude. Nu heb ik die quest voltooid maar krijg ik niet heel mijn inventory terug.Heb geen zin meer om verder te gaan en ook een nieuwe game beginnen vind ik saai. Was zelf op een hoog level omdat ik voornamelijk sidequests heb gedaan en na die allemaal voltooid te hebben pas met de hoofdverhaallijn aan de slag gegaan
![]()
![]()
Idd, alles wat je niet meegeeft aan die gast komt in een kist in de kelder van Delphine terecht.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:20 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner heeft Delphine al je spullen, dus moet je even met haar praten![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:20 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner heeft Delphine al je spullen, dus moet je even met haar pratenquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:22 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Idd, alles wat je niet meegeeft aan die gast komt in een kist in de kelder van Delphine terecht.
welk ras verdomme moet ik kiezen?, ik vind magic leuk
maar khajiit en die lizard vind ik stoerst eruit zien![]()
Dark Elf of Bretonquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:59 schreef Nectar het volgende:
welk ras verdomme moet ik kiezen?, ik vind magic leuk
maar khajiit en die lizard vind ik stoerst eruit zienOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: