oh jawel. maar dat hamertje heeft tenminste nog perks voor het negeren van armor en sword heeft critical. Axe heeft alleen bleed als perk.quote:Op maandag 12 december 2011 22:24 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Adames, niet zo brutaal, axe zit er tussenin en is gewoon perfect!
Oja...quote:Op maandag 12 december 2011 22:25 schreef Adames het volgende:
[..]
oh jawel. maar dat hamertje heeft tenminste nog perks voor het negeren van armor en sword heeft critical. Axe heeft alleen bleed als perk.
Ja die post ik alleen in onzquote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef Adames het volgende:
Zat trouwens nog even te twijfelen of jij het was, waar zijn je roodharige dames?
Je moet even Nachtbagger in de gaten houdenquote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef Adames het volgende:
Zat trouwens nog even te twijfelen of jij het was, waar zijn je roodharige dames?
Bloeden gaat ook hard trouwensquote:Op maandag 12 december 2011 22:25 schreef Adames het volgende:
[..]
oh jawel. maar dat hamertje heeft tenminste nog perks voor het negeren van armor en sword heeft critical. Axe heeft alleen bleed als perk.
Ik kan maar niet vinden waar je het om kunt smelten.quote:Op maandag 12 december 2011 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, voor wie veel Iron Ore wil scoren: Halted Stream Camp/Mine: 16 veins + 3 losse ore
Bij de blacksmith in Whiterun staat een smelterquote:Op maandag 12 december 2011 22:35 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ik kan maar niet vinden waar je het om kunt smelten.
Het kan niet achter jorvaskkr of wel ?quote:Op maandag 12 december 2011 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bij de blacksmith in Whiterun staat een smelter
quote:Op maandag 12 december 2011 22:36 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Het kan niet achter jorvaskkr of wel ?
quote:Whiterun
Outside Warmaiden's
Windhelm
Outside the blacksmith
Markarth
South-eastern corner, outside the Smelter Overseer's House
Gloombound Mine
Near the entrance on the outside
Whistling Mine
Outside, right of the entrance.
Northwind Summit
Between two out-buildings to the right of the wall with the Word of Power
Shor's Stone
Outside Filnjar's House
Bilegulch Mine
To the right of the mine entrance
Left Hand Mine
Kolskeggr Mine
Broken Oar Grotto
At the very end of the caves with a workbench and forge.
Darkwater Crossing
Right outside the entrance to Goldenrock Mine.
Fort Fellhammer
To the left of the entrance
Nope, daar staat geen smelterquote:Op maandag 12 december 2011 22:36 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Het kan niet achter jorvaskkr of wel ?
Een hele hoogoven man.quote:Op maandag 12 december 2011 22:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nope, daar staat geen smelter
Inderdaad, ik blijf steeds maar naar Whiterun terugkeren ook al heb ik een kast van een huis gekocht in Solitude. Ben afgelopen weekend trouwens voor het eerst in Markarth geweest, daar wil je nog niet dood gevonden worden zo sfeerloos en triest die stad op mij overkomt.quote:Op maandag 12 december 2011 22:38 schreef Adames het volgende:
whiterun is wel het fijnst, bij een fast travel start je er, alle benodigdheden staan er, zijn 2 merchants en nog een derde bij de companions die je smithing spul verkopen en je hebt een goedkoop eigen huisje er naast.
Ja ik kom ook altijd weer in whiterun, riften vind ik het mooiste stadje tot nu toe.quote:Op maandag 12 december 2011 22:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inderdaad, ik blijf steeds maar naar Whiterun terugkeren ook al heb ik een kast van een huis gekocht in Solitude. Ben afgelopen weekend trouwens voor het eerst in Markarth geweest, daar wil je nog niet dood gevonden worden zo sfeerloos en triest die stad op mij overkomt.
Markarth is juist baasquote:Op maandag 12 december 2011 22:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inderdaad, ik blijf steeds maar naar Whiterun terugkeren ook al heb ik een kast van een huis gekocht in Solitude. Ben afgelopen weekend trouwens voor het eerst in Markarth geweest, daar wil je nog niet dood gevonden worden zo sfeerloos en triest die stad op mij overkomt.
Hangt ervanaf waar je van houdt, khajit zijn goed in sneaken enzo.quote:Op maandag 12 december 2011 22:53 schreef Nectar het volgende:
ik wil een khajiit worden, is dit een domme keuze ofzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |