Ik houd niet van champignons, dus ik blijf wel sneaken in een tavern.quote:Op maandag 12 december 2011 21:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Volgens mij kan je em ook wel op sneak togglen en effe gaan fappen, daarna gaan schijten, daarna een omeletje maken met champignons, peper dungeraspte paprika en eventueel wat kaas. Vervolgens misschien effe douchen om daarna weer terug te komen met ook 10 levels omhoog
Zorg dat je de Thief-stone vindt, gaat het nog iets sneller.quote:Op maandag 12 december 2011 21:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik houd niet van champignons, dus ik blijf wel sneaken in een tavern.
Je zet er al geen vraagteken achter, dus volgens mij weet je het al.quote:Op maandag 12 december 2011 21:50 schreef Nectar het volgende:
Jongens ik ga deze game deze week kopen, is dit een verstandige zet.
Eigenlijk wel, maar ik wil de bevestiging.quote:Op maandag 12 december 2011 21:51 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je zet er al geen vraagteken achter, dus volgens mij weet je het al.
Als je komende weken toch niets beters te doen heb, dan wel.quote:Op maandag 12 december 2011 21:50 schreef Nectar het volgende:
Jongens ik ga deze game deze week kopen, is dit een verstandige zet.
Dit.quote:Op maandag 12 december 2011 21:53 schreef jankaas020 het volgende:
Owja, zeg maar dag tegen je sociale leven, je vriendin, je vrienden, je ouders.
Klinkt verslavend.quote:Op maandag 12 december 2011 21:53 schreef jankaas020 het volgende:
Mijn vriendin haat skyrim nu echtquote:Op maandag 12 december 2011 21:53 schreef jankaas020 het volgende:
Zodat je ons de schuld kan geven, mocht het niks voor je zijn?quote:Op maandag 12 december 2011 21:52 schreef Nectar het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik wil de bevestiging.
zit nog steeds met steel arrows te kutten. Vind het zo zonde om mijn Ebony of Daedra arrows weg te schieten als ik nog 1500 steel arrows heb.quote:Op maandag 12 december 2011 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, 2x superior dwarven dagger en 1x de bow (+ 60 dwarven arrows)
mijn ex haatte skyrim ook.quote:Op maandag 12 december 2011 22:00 schreef forumnerd het volgende:
[..]
Mijn vriendin haat skyrim nu echtkutzooi.
Net zo lang met guards praten tot ze iets over een jochie in Windhelm zeggenquote:Op maandag 12 december 2011 22:13 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik gebruik geen bogen, alleen m`n two handed axe!
Weet iemand hoe ik bij de dbh kan komen ?
quote:Op maandag 12 december 2011 22:13 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik gebruik geen bogen, alleen m`n two handed axe!
Weet iemand hoe ik bij de dbh kan komen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Axe is beter man.quote:Op maandag 12 december 2011 22:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ebony tjak gemaakt. Gebruik nog wel mijn andere gloves want die geven 20% meer damage en dat is best veel op 98 damage met een hamer.
onsuccesvolle troll is onsuccesvolquote:Op maandag 12 december 2011 22:20 schreef SpauldingPF het volgende:
Waarom is skyrim niet op de wii ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |