Het zal alleen wel lang duren voordat die uit zijn zeker.quote:Op maandag 12 december 2011 16:34 schreef Vinno het volgende:
Skyrim krijgt meerdere forse DLC pakketten
Idd, als er nog geeneens concrete plannen zijn...quote:Op maandag 12 december 2011 16:37 schreef internal het volgende:
[..]
Het zal alleen wel lang duren voordat die uit zijn zeker.
Bethesda werkt op dit moment ook aan de volgende patch voor Skyrim en aan het vrijgeven van de mod tools voor de PC-versie.quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Forse DLC pakketten. Beter gaan ze updates uitbrengen die bugs verhelpen in plaats van allerlei tjak toe te voegen.
Precies, kom ik als Breton met schoenen van 40% frost damage, maar de eerste de beste frost magic spell van mijn eigen companion is een one hit kill...quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Forse DLC pakketten. Beter gaan ze updates uitbrengen die bugs verhelpen in plaats van allerlei tjak toe te voegen.
quote:Op maandag 12 december 2011 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu wil ik weer iets van een altmer iets maken... volgens mij ga ik Skyrim nooit uitspelen op deze manier
Aan de ene kant dualwield daggers, aan de andere kant wapen/magic + shield
Light vs Heavy armor
Assassin vs. Battlemage
Als ik nou eens alles in 1 probeer te proppen?
Denk ik ook jaquote:
In Oblivion was een Breton met heavy armor, een wapen en magic heel sterk. Lijkt nu een beetje tegen te vallen, wordt niet echt blij van de magic skills.quote:Op maandag 12 december 2011 17:17 schreef Gezicht het volgende:
Ik vind de mage-gameplay in Skyrim maar saai... In Oblivion was het nog vrij lekker te combineren met een zwaard ofzo maar nu is het mijn inziens echt vol mage of vol warrior, vol mage zal 'm dus niet worden voor mij.
Blizzard, Firestorm ?quote:Op maandag 12 december 2011 17:19 schreef Adames het volgende:
[..]
In Oblivion was een Breton met heavy armor, een wapen en magic heel sterk. Lijkt nu een beetje tegen te vallen, wordt niet echt blij van de magic skills.
Orc.quote:Op maandag 12 december 2011 17:26 schreef GlenSpey het volgende:
Hm, zal ik een Nord nemen voor mijn 2h warrior? Ik heb gelezen dat hun abilities nogal zwak zijn, maar dat race heeft wel de beste stats voor 2-handers. Een redguard lijkt me ook wel een keer tof, maar die is meer voor 1h + shield...
Andere race suggestions voor 2h zijn ook welkom
Maakt toch allemaal weinig uit, Orc heeft de betere Power, Nord heeft een constante 50% frost resistance en de stats beginnen net wat beter.quote:Op maandag 12 december 2011 17:26 schreef GlenSpey het volgende:
Hm, zal ik een Nord nemen voor mijn 2h warrior? Ik heb gelezen dat hun abilities nogal zwak zijn, maar dat race heeft wel de beste stats voor 2-handers. Een redguard lijkt me ook wel een keer tof, maar die is meer voor 1h + shield...
Andere race suggestions voor 2h zijn ook welkom
Och tuurlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weer ff ophalen in de bergjes...
quote:Op maandag 12 december 2011 17:46 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Och tuurlijk!
Anyhow: ik ben (noodgedwongen) opnieuw begonnen zojuist. High Elf dit keer en ben net uit Helgen en in het eerste dorpje aangekomen. Nu dieKijk daar krijg ik dus echt de schijt van als je die quests telken opnieuw moet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weer ff ophalen in de bergjes...Flesje bier
Ach, het is net even wat klooien bij Riverwood en daarna Whiterun helpen, daarna zwerf ik meestal wat rondquote:Op maandag 12 december 2011 17:54 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Kijk daar krijg ik dus echt de schijt van als je die quests telken opnieuw moet doen.
Dan zet je m toch op masterquote:Op maandag 12 december 2011 18:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, het is net even wat klooien bij Riverwood en daarna Whiterun helpen, daarna zwerf ik meestal wat rond
Ik heb wel eens met het idee gespeeld om gewoon geen enkele quest te doen en alleen maar grotten e.d. uit te moorden, maar het voelt zo lomp om bijv. als lvl 30 überwarrior bij de companions aan te komen en er word je gevraagd of je goed kunt vechten
Vraag me ook af of Vilkas nog steeds "I've never even heard of this outsider" zegt als je de MQ voltooid hebt voor je überhaupt een keer de companions joined
Dual wield is belachelijk slecht uitgevoerd in Skyrim.quote:Op maandag 12 december 2011 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb nu een Dunmer chickie met sneak, dualwield, archery en destruction, kijken hoe lang ik dat volhou
Tja, block/parry zou een leuke optie zijn geweestquote:Op maandag 12 december 2011 19:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Dual wield is belachelijk slecht uitgevoerd in Skyrim.
Neem dan een twohanded. Al moet ik zeggen dat ik zelf met mijn boogvrouwke helemaal geen wapens gebruik naast de boog. Zie het nut er niet van in om het wel te doen. Zou daarom sowieso de eerste tijd geen perks in je 1h steken.quote:Op maandag 12 december 2011 19:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, block/parry zou een leuke optie zijn geweest
Godsamme, nu bij het Fast Travelen weer...quote:Op maandag 12 december 2011 19:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ok, nu knalt Skyrim terug naar W7 terwijl ik met F12 een screenshot wil maken...
Gaat lekker hier zeg...
2h vind ik zo lomp als je een sneaky bastard hebtquote:Op maandag 12 december 2011 19:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Neem dan een twohanded. Al moet ik zeggen dat ik zelf met mijn boogvrouwke helemaal geen wapens gebruik naast de boog. Zie het nut er niet van in om het wel te doen. Zou daarom sowieso de eerste tijd geen perks in je 1h steken.
Niet bij Fasttravel en ook niet bij screenshots nemen, heb er toch zo'n 50.quote:Op maandag 12 december 2011 19:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Godsamme, nu bij het Fast Travelen weer...
Iemand die dit ook heeft?
Dat heb ik heel vaak ja. Als hij er bij mij uitknalt is dit bijna altijd bij fasttravel of screenshots.quote:Op maandag 12 december 2011 19:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ok, nu knalt Skyrim terug naar W7 terwijl ik met F12 een screenshot wil maken...
Gaat lekker hier zeg...
Het is altijd mooi als vijanden in die 'traps' trappenquote:Op maandag 12 december 2011 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nice, ik kom de eerste Draugr tegen in Bleak Falls, schiet hem met 1 pijl bijna dood en meneer rent weg... zo op die pressure plate die de deur met pinnen activeert
de keuken en "hoe hoer ik mezelf op facebook"-sectie is even verderop, laat skyrim aan de mannen.quote:Op maandag 12 december 2011 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen was het wel een grapje.Ik heb het in 2 weken nu 5 uurtjes gespeeld ofzo, dat vind ik meer dan genoeg game-tijd.
Is mij precies t zelfde overkomenquote:Op maandag 12 december 2011 20:11 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het is altijd mooi als vijanden in die 'traps' trappen
Een falmer had mij laatst goed te pakken met zo'n 'klauwdeur'(niet dat het veel pijn doet, maar vanuit een cinematisch standpunt heeft ie het gevecht goed aangepakt
)
Bij mij crasht ie ook altijd via Steam Screenshot. Gewoon met Prt Scr doen, saved ie een .bmp in je Skyrim map (wel even converten naar JPG/PNG voordat je hem online knaltquote:Op maandag 12 december 2011 19:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Gaat lekker hier zeg...
Volgens mij kan je em ook wel op sneak togglen en effe gaan fappen, daarna gaan schijten, daarna een omeletje maken met champignons, peper dungeraspte paprika en eventueel wat kaas. Vervolgens misschien effe douchen om daarna weer terug te komen met ook 10 levels omhoogquote:Op maandag 12 december 2011 20:55 schreef Bozz187 het volgende:
Nice zit je een beetje in een tavern te sneaken in 1 keer stealth 10 omhoog.
Ik houd niet van champignons, dus ik blijf wel sneaken in een tavern.quote:Op maandag 12 december 2011 21:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Volgens mij kan je em ook wel op sneak togglen en effe gaan fappen, daarna gaan schijten, daarna een omeletje maken met champignons, peper dungeraspte paprika en eventueel wat kaas. Vervolgens misschien effe douchen om daarna weer terug te komen met ook 10 levels omhoog
Zorg dat je de Thief-stone vindt, gaat het nog iets sneller.quote:Op maandag 12 december 2011 21:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik houd niet van champignons, dus ik blijf wel sneaken in een tavern.
Je zet er al geen vraagteken achter, dus volgens mij weet je het al.quote:Op maandag 12 december 2011 21:50 schreef Nectar het volgende:
Jongens ik ga deze game deze week kopen, is dit een verstandige zet.
Eigenlijk wel, maar ik wil de bevestiging.quote:Op maandag 12 december 2011 21:51 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je zet er al geen vraagteken achter, dus volgens mij weet je het al.
Als je komende weken toch niets beters te doen heb, dan wel.quote:Op maandag 12 december 2011 21:50 schreef Nectar het volgende:
Jongens ik ga deze game deze week kopen, is dit een verstandige zet.
Dit.quote:Op maandag 12 december 2011 21:53 schreef jankaas020 het volgende:
Owja, zeg maar dag tegen je sociale leven, je vriendin, je vrienden, je ouders.
Klinkt verslavend.quote:Op maandag 12 december 2011 21:53 schreef jankaas020 het volgende:
Mijn vriendin haat skyrim nu echtquote:Op maandag 12 december 2011 21:53 schreef jankaas020 het volgende:
Zodat je ons de schuld kan geven, mocht het niks voor je zijn?quote:Op maandag 12 december 2011 21:52 schreef Nectar het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik wil de bevestiging.
zit nog steeds met steel arrows te kutten. Vind het zo zonde om mijn Ebony of Daedra arrows weg te schieten als ik nog 1500 steel arrows heb.quote:Op maandag 12 december 2011 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, 2x superior dwarven dagger en 1x de bow (+ 60 dwarven arrows)
mijn ex haatte skyrim ook.quote:Op maandag 12 december 2011 22:00 schreef forumnerd het volgende:
[..]
Mijn vriendin haat skyrim nu echtkutzooi.
Net zo lang met guards praten tot ze iets over een jochie in Windhelm zeggenquote:Op maandag 12 december 2011 22:13 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik gebruik geen bogen, alleen m`n two handed axe!
Weet iemand hoe ik bij de dbh kan komen ?
quote:Op maandag 12 december 2011 22:13 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik gebruik geen bogen, alleen m`n two handed axe!
Weet iemand hoe ik bij de dbh kan komen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Axe is beter man.quote:Op maandag 12 december 2011 22:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ebony tjak gemaakt. Gebruik nog wel mijn andere gloves want die geven 20% meer damage en dat is best veel op 98 damage met een hamer.
onsuccesvolle troll is onsuccesvolquote:Op maandag 12 december 2011 22:20 schreef SpauldingPF het volgende:
Waarom is skyrim niet op de wii ?
oh jawel. maar dat hamertje heeft tenminste nog perks voor het negeren van armor en sword heeft critical. Axe heeft alleen bleed als perk.quote:Op maandag 12 december 2011 22:24 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Adames, niet zo brutaal, axe zit er tussenin en is gewoon perfect!
Oja...quote:Op maandag 12 december 2011 22:25 schreef Adames het volgende:
[..]
oh jawel. maar dat hamertje heeft tenminste nog perks voor het negeren van armor en sword heeft critical. Axe heeft alleen bleed als perk.
Ja die post ik alleen in onzquote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef Adames het volgende:
Zat trouwens nog even te twijfelen of jij het was, waar zijn je roodharige dames?
Je moet even Nachtbagger in de gaten houdenquote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef Adames het volgende:
Zat trouwens nog even te twijfelen of jij het was, waar zijn je roodharige dames?
Bloeden gaat ook hard trouwensquote:Op maandag 12 december 2011 22:25 schreef Adames het volgende:
[..]
oh jawel. maar dat hamertje heeft tenminste nog perks voor het negeren van armor en sword heeft critical. Axe heeft alleen bleed als perk.
Ik kan maar niet vinden waar je het om kunt smelten.quote:Op maandag 12 december 2011 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, voor wie veel Iron Ore wil scoren: Halted Stream Camp/Mine: 16 veins + 3 losse ore
Bij de blacksmith in Whiterun staat een smelterquote:Op maandag 12 december 2011 22:35 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ik kan maar niet vinden waar je het om kunt smelten.
Het kan niet achter jorvaskkr of wel ?quote:Op maandag 12 december 2011 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bij de blacksmith in Whiterun staat een smelter
quote:Op maandag 12 december 2011 22:36 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Het kan niet achter jorvaskkr of wel ?
quote:Whiterun
Outside Warmaiden's
Windhelm
Outside the blacksmith
Markarth
South-eastern corner, outside the Smelter Overseer's House
Gloombound Mine
Near the entrance on the outside
Whistling Mine
Outside, right of the entrance.
Northwind Summit
Between two out-buildings to the right of the wall with the Word of Power
Shor's Stone
Outside Filnjar's House
Bilegulch Mine
To the right of the mine entrance
Left Hand Mine
Kolskeggr Mine
Broken Oar Grotto
At the very end of the caves with a workbench and forge.
Darkwater Crossing
Right outside the entrance to Goldenrock Mine.
Fort Fellhammer
To the left of the entrance
Nope, daar staat geen smelterquote:Op maandag 12 december 2011 22:36 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Het kan niet achter jorvaskkr of wel ?
Een hele hoogoven man.quote:Op maandag 12 december 2011 22:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nope, daar staat geen smelter
Inderdaad, ik blijf steeds maar naar Whiterun terugkeren ook al heb ik een kast van een huis gekocht in Solitude. Ben afgelopen weekend trouwens voor het eerst in Markarth geweest, daar wil je nog niet dood gevonden worden zo sfeerloos en triest die stad op mij overkomt.quote:Op maandag 12 december 2011 22:38 schreef Adames het volgende:
whiterun is wel het fijnst, bij een fast travel start je er, alle benodigdheden staan er, zijn 2 merchants en nog een derde bij de companions die je smithing spul verkopen en je hebt een goedkoop eigen huisje er naast.
Ja ik kom ook altijd weer in whiterun, riften vind ik het mooiste stadje tot nu toe.quote:Op maandag 12 december 2011 22:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inderdaad, ik blijf steeds maar naar Whiterun terugkeren ook al heb ik een kast van een huis gekocht in Solitude. Ben afgelopen weekend trouwens voor het eerst in Markarth geweest, daar wil je nog niet dood gevonden worden zo sfeerloos en triest die stad op mij overkomt.
Markarth is juist baasquote:Op maandag 12 december 2011 22:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inderdaad, ik blijf steeds maar naar Whiterun terugkeren ook al heb ik een kast van een huis gekocht in Solitude. Ben afgelopen weekend trouwens voor het eerst in Markarth geweest, daar wil je nog niet dood gevonden worden zo sfeerloos en triest die stad op mij overkomt.
Hangt ervanaf waar je van houdt, khajit zijn goed in sneaken enzo.quote:Op maandag 12 december 2011 22:53 schreef Nectar het volgende:
ik wil een khajiit worden, is dit een domme keuze ofzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |