abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP maandag 12 december 2011 @ 16:35:41 #101
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105497490
Ik blijf die Dwarven Boots trouwens echt té lomp voor woorden vinden :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_105497555
quote:
Het zal alleen wel lang duren voordat die uit zijn zeker.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  maandag 12 december 2011 @ 16:46:47 #103
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_105497963
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 16:37 schreef internal het volgende:

[..]

Het zal alleen wel lang duren voordat die uit zijn zeker.
Idd, als er nog geeneens concrete plannen zijn... :P
  maandag 12 december 2011 @ 16:48:31 #104
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_105498031
Forse DLC pakketten. Beter gaan ze updates uitbrengen die bugs verhelpen in plaats van allerlei tjak toe te voegen. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_105498553
quote:
13s.gif Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Forse DLC pakketten. Beter gaan ze updates uitbrengen die bugs verhelpen in plaats van allerlei tjak toe te voegen. :')
Bethesda werkt op dit moment ook aan de volgende patch voor Skyrim en aan het vrijgeven van de mod tools voor de PC-versie.
pi_105498743
quote:
13s.gif Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Precies, kom ik als Breton met schoenen van 40% frost damage, maar de eerste de beste frost magic spell van mijn eigen companion is een one hit kill...
pi_105498986
Ik had als eerste een 1h + shield Nord, mee gekapt zo rond level 20, geen idee waarom. :') Nu een Redguard archer/1h + shield, lvl 28, bevalt goed maar zoals ik al zei heb ik toch weer de neiging om met iets anders opnieuw te beginnen, maar heb geen zin om AL die quests weer opnieuw te doen. ;(
Flesje bier
  Moderator / Redactie FP maandag 12 december 2011 @ 17:08:05 #108
Rawr
pi_105498989
En nu wil ik weer iets van een altmer iets maken... volgens mij ga ik Skyrim nooit uitspelen op deze manier _O-

Aan de ene kant dualwield daggers, aan de andere kant wapen/magic + shield
Light vs Heavy armor
Assassin vs. Battlemage

Als ik nou eens alles in 1 probeer te proppen? :D
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_105499065
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu wil ik weer iets van een altmer iets maken... volgens mij ga ik Skyrim nooit uitspelen op deze manier _O-

Aan de ene kant dualwield daggers, aan de andere kant wapen/magic + shield
Light vs Heavy armor
Assassin vs. Battlemage

Als ik nou eens alles in 1 probeer te proppen? :D
Flesje bier
  Moderator / Redactie FP maandag 12 december 2011 @ 17:13:23 #110
Rawr
pi_105499188
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:09 schreef Gezicht het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Denk ik ook ja ;(
pi_105499259
Waarom zo vaak opnieuw beginnen. Ikzelf zit nu aan mijn tweede, na een Redguard te hebben gemaakt met een axe, shield, restauration en heavy armour ben ik ermee gestopt op lvl 38. Dark Brotherhood, Companions, Legion en MQ mee uitgespeeld, alleen daarna werd het saai. Hij was belachelijk sterk, maar oh zo eenzijdig om te spelen. Ren met je shield omhoog naar je slachtoffer, sla 2 keer en ren naar de volgende.

Daarom opnieuw begonnen met een Khajit met boog, light armor, illusion en dat bevalt prima. Iets minder sterk zo tegen draken en andere sterke wezens, maar wel veel leuker om te spelen. Inmiddels lvl 45 en nu Stormcloaks, Thieves, Bard, Brotherhood, Mages uitgespeeld en halverwege MQ.

Zie het alleen niet nog eens zitten om op korte termijn nog een Mage aan te maken.
pi_105499380
Ik vind de mage-gameplay in Skyrim maar saai... In Oblivion was het nog vrij lekker te combineren met een zwaard ofzo maar nu is het mijn inziens echt vol mage of vol warrior, vol mage zal 'm dus niet worden voor mij.
Flesje bier
pi_105499452
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:17 schreef Gezicht het volgende:
Ik vind de mage-gameplay in Skyrim maar saai... In Oblivion was het nog vrij lekker te combineren met een zwaard ofzo maar nu is het mijn inziens echt vol mage of vol warrior, vol mage zal 'm dus niet worden voor mij.
In Oblivion was een Breton met heavy armor, een wapen en magic heel sterk. Lijkt nu een beetje tegen te vallen, wordt niet echt blij van de magic skills.
pi_105499524
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:19 schreef Adames het volgende:

[..]

In Oblivion was een Breton met heavy armor, een wapen en magic heel sterk. Lijkt nu een beetje tegen te vallen, wordt niet echt blij van de magic skills.
Blizzard, Firestorm ?
pi_105499572
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:21 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Blizzard, Firestorm ?
Paar keer hard slaan is effectiever.
pi_105499779
Hm, zal ik een Nord nemen voor mijn 2h warrior? Ik heb gelezen dat hun abilities nogal zwak zijn, maar dat race heeft wel de beste stats voor 2-handers. Een redguard lijkt me ook wel een keer tof, maar die is meer voor 1h + shield...

Andere race suggestions voor 2h zijn ook welkom :)
pi_105500268
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:26 schreef GlenSpey het volgende:
Hm, zal ik een Nord nemen voor mijn 2h warrior? Ik heb gelezen dat hun abilities nogal zwak zijn, maar dat race heeft wel de beste stats voor 2-handers. Een redguard lijkt me ook wel een keer tof, maar die is meer voor 1h + shield...

Orc.
Flesje bier
pi_105500419
Wat is 1h/2h eigenlijk?
pi_105500429
Begonnen met mijn 2e char. 1e is level 59 Breton chickie die goed is in zo'n beetje alles en zowat alle grote quests heeft afgerond :7

Nord male, grijswit haar & ogen, mage die ook goed kan pickpocketen en overweg kan met pijlen :P
Alle quests met keuzes ga ik nu natuurlijk andersom doen, fuck die imperials :D
pi_105500490
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:26 schreef GlenSpey het volgende:

Maakt toch allemaal weinig uit, Orc heeft de betere Power, Nord heeft een constante 50% frost resistance en de stats beginnen net wat beter.
pi_105500497
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wat is 1h/2h eigenlijk?
onehanded, twohanded
pi_105500547
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:44 schreef Adames het volgende:

[..]

onehanded, twohanded
Och tuurlijk!

Anyhow: ik ben (noodgedwongen) opnieuw begonnen zojuist. High Elf dit keer en ben net uit Helgen en in het eerste dorpje aangekomen. Nu die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weer ff ophalen in de bergjes...
pi_105500858
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:46 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Och tuurlijk!

Anyhow: ik ben (noodgedwongen) opnieuw begonnen zojuist. High Elf dit keer en ben net uit Helgen en in het eerste dorpje aangekomen. Nu die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weer ff ophalen in de bergjes...
Kijk daar krijg ik dus echt de schijt van als je die quests telken opnieuw moet doen.
Flesje bier
  Moderator / Redactie FP maandag 12 december 2011 @ 18:01:32 #124
Rawr
pi_105501129
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:54 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Kijk daar krijg ik dus echt de schijt van als je die quests telken opnieuw moet doen.
Ach, het is net even wat klooien bij Riverwood en daarna Whiterun helpen, daarna zwerf ik meestal wat rond :)

Ik heb wel eens met het idee gespeeld om gewoon geen enkele quest te doen en alleen maar grotten e.d. uit te moorden, maar het voelt zo lomp om bijv. als lvl 30 überwarrior bij de companions aan te komen en er word je gevraagd of je goed kunt vechten :')

Vraag me ook af of Vilkas nog steeds "I've never even heard of this outsider" zegt als je de MQ voltooid hebt voor je überhaupt een keer de companions joined :')
  maandag 12 december 2011 @ 18:18:15 #125
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_105501664
Lost Knife Cave/Hideout als sneakende archer _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')