Het zal alleen wel lang duren voordat die uit zijn zeker.quote:Op maandag 12 december 2011 16:34 schreef Vinno het volgende:
Skyrim krijgt meerdere forse DLC pakketten
Idd, als er nog geeneens concrete plannen zijn...quote:Op maandag 12 december 2011 16:37 schreef internal het volgende:
[..]
Het zal alleen wel lang duren voordat die uit zijn zeker.
Bethesda werkt op dit moment ook aan de volgende patch voor Skyrim en aan het vrijgeven van de mod tools voor de PC-versie.quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Forse DLC pakketten. Beter gaan ze updates uitbrengen die bugs verhelpen in plaats van allerlei tjak toe te voegen.
Precies, kom ik als Breton met schoenen van 40% frost damage, maar de eerste de beste frost magic spell van mijn eigen companion is een one hit kill...quote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Forse DLC pakketten. Beter gaan ze updates uitbrengen die bugs verhelpen in plaats van allerlei tjak toe te voegen.
quote:Op maandag 12 december 2011 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu wil ik weer iets van een altmer iets maken... volgens mij ga ik Skyrim nooit uitspelen op deze manier
Aan de ene kant dualwield daggers, aan de andere kant wapen/magic + shield
Light vs Heavy armor
Assassin vs. Battlemage
Als ik nou eens alles in 1 probeer te proppen?
Denk ik ook jaquote:
In Oblivion was een Breton met heavy armor, een wapen en magic heel sterk. Lijkt nu een beetje tegen te vallen, wordt niet echt blij van de magic skills.quote:Op maandag 12 december 2011 17:17 schreef Gezicht het volgende:
Ik vind de mage-gameplay in Skyrim maar saai... In Oblivion was het nog vrij lekker te combineren met een zwaard ofzo maar nu is het mijn inziens echt vol mage of vol warrior, vol mage zal 'm dus niet worden voor mij.
Blizzard, Firestorm ?quote:Op maandag 12 december 2011 17:19 schreef Adames het volgende:
[..]
In Oblivion was een Breton met heavy armor, een wapen en magic heel sterk. Lijkt nu een beetje tegen te vallen, wordt niet echt blij van de magic skills.
Orc.quote:Op maandag 12 december 2011 17:26 schreef GlenSpey het volgende:
Hm, zal ik een Nord nemen voor mijn 2h warrior? Ik heb gelezen dat hun abilities nogal zwak zijn, maar dat race heeft wel de beste stats voor 2-handers. Een redguard lijkt me ook wel een keer tof, maar die is meer voor 1h + shield...
Andere race suggestions voor 2h zijn ook welkom
Maakt toch allemaal weinig uit, Orc heeft de betere Power, Nord heeft een constante 50% frost resistance en de stats beginnen net wat beter.quote:Op maandag 12 december 2011 17:26 schreef GlenSpey het volgende:
Hm, zal ik een Nord nemen voor mijn 2h warrior? Ik heb gelezen dat hun abilities nogal zwak zijn, maar dat race heeft wel de beste stats voor 2-handers. Een redguard lijkt me ook wel een keer tof, maar die is meer voor 1h + shield...
Andere race suggestions voor 2h zijn ook welkom
Och tuurlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weer ff ophalen in de bergjes...
quote:Op maandag 12 december 2011 17:46 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Och tuurlijk!
Anyhow: ik ben (noodgedwongen) opnieuw begonnen zojuist. High Elf dit keer en ben net uit Helgen en in het eerste dorpje aangekomen. Nu dieKijk daar krijg ik dus echt de schijt van als je die quests telken opnieuw moet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weer ff ophalen in de bergjes...Flesje bier
Ach, het is net even wat klooien bij Riverwood en daarna Whiterun helpen, daarna zwerf ik meestal wat rondquote:Op maandag 12 december 2011 17:54 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Kijk daar krijg ik dus echt de schijt van als je die quests telken opnieuw moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |