Toen was het wel een grapje.quote:Op maandag 12 december 2011 12:46 schreef Sinji het volgende:
Myr, je speelt het serieus? Bwehehe
Was je whiterun grapje toch nog gebaseerd op waarheid
5 uurtjesquote:Op maandag 12 december 2011 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen was het wel een grapje.Ik heb het in 2 weken nu 5 uurtjes gespeeld ofzo, dat vind ik meer dan genoeg game-tijd.
En ligt in de allereerste mine waar je naar binnen kunt (eerst ff de warrior-, mage- of thief stone activeren) en richting riverwood, dan zit 'ie rechtsquote:Op maandag 12 december 2011 12:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
clairvoyance kun je kopen bij de trader in riverwood
Dat wist ik nietquote:Op maandag 12 december 2011 11:25 schreef internal het volgende:
[..]
Als je met Q bij je favorites ben kan je alles daarin keybinding met cijfers geven.
Handig ja, totdat je je toetsen opnieuw in gaat delen (F ipv R voor sheathe/draw weapon), dan werken Q en 1 t/m 0 niet meerquote:
Binnen een uur nadat ik mijn eerste character had gemaakt wilde ik al opnieuw beginnen met een stealth character.quote:Op maandag 12 december 2011 14:11 schreef Gezicht het volgende:
Godverdomme, is m'n character net een beetje goed ontwikkeld, krijg ik weer enorm de behoefte om opnieuw te beginnen als mage.!
Meest irritante is als er zo'n disarm-shout voor je kiezen krijgt. Je wapen ligt op de grond en moet je alles weer instellenquote:Op maandag 12 december 2011 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Handig ja, totdat je je toetsen opnieuw in gaat delen (F ipv R voor sheathe/draw weapon), dan werken Q en 1 t/m 0 niet meer
Ik denk dat ik daar ook zo aan ga beginnen, eerst ff die savefile downloaden die de cutscene skiptquote:Op maandag 12 december 2011 14:11 schreef Gezicht het volgende:
Godverdomme, is m'n character net een beetje goed ontwikkeld, krijg ik weer enorm de behoefte om opnieuw te beginnen als mage.!
Gewoon saven op het moment dat Hadvar "Wait, you there, step forward" zegt, en dat als uitgangspunt gebruiken voor je nieuwe charsquote:Op maandag 12 december 2011 14:24 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar ook zo aan ga beginnen, eerst ff die savefile downloaden die de cutscene skipt
Zo zie je toch niet waar je loopt in first person manquote:Op maandag 12 december 2011 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind dat sommige warhammers wel gemod mogen worden, sommige zien er echt uit als wandelstokken (orcish en elven bijv.
Dít is een warhammer:
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel! Liever zo'n blok steen in het zicht dan de top van een wandelstokquote:Op maandag 12 december 2011 14:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zo zie je toch niet waar je loopt in first person man
Wat zei je?quote:Op maandag 12 december 2011 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Liever zo'n blok steen in het zicht dan de top van een wandelstok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 december 2011 14:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat zei je?Epic paint skillzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is alleen een 2hander, geen 1hander
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Dat brengt mij op een ander nadeel. Je companion die met zo'n betonblok in de weg zitquote:Op maandag 12 december 2011 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Epic paint skillz
Het is alleen een 2hander, geen 1hander
Mijn companion loopt met zo'n knuppel van een giant, die is al af en toe zwaar irritant in beeldquote:Op maandag 12 december 2011 14:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat brengt mij op een ander nadeel. Je companion die met zo'n betonblok in de weg zit
Questen met een companion bij jequote:Op maandag 12 december 2011 14:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat brengt mij op een ander nadeel. Je companion die met zo'n betonblok in de weg zit
Dit trouwensquote:Op maandag 12 december 2011 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Questen met een companion bij je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |