SPOILER: SysteemeisenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailers
http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspx
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/137?ch=1
http://www.bethblog.com/i(...)live-action-trailer/
Previews
Fok!Games - http://games.fok.nl/previ(...)crolls-v-skyrim.html
Wired - http://www.wired.com/gamelife/2011/10/skyrim-hands-on/
Gamekings - http://www.gamekings.tv/v(...)er-scrolls-v-skyrim/
Reviews
* IGN!
* Gamekings!
* Game-Informer!
* Tweakers.net
Algemene info
Bron: http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750
Winkels: http://www.budgetgaming.n(...)ls+v:+skyrim_PC.htmlSPOILER: Algemene informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Additionele informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Platform-Poll :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch du vader?![]()
Heb je een opgeladen soul gem? Dan moet je gewoon in je inventory op het item gaan staan, druk je op T, kies je de soul gem.
Of toch du vader?![]()
De eindbaas heeft 'em in z'n inventoryquote:Op zondag 11 december 2011 22:43 schreef Cremesoep het volgende:
heb skyrim aangeschaft heb een dark elf, lvl 5, heb die grot van golden claw tot eind uitgekamt, maar kan die dragonstone niet vinden, waar is hij?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Wat is een Wabbajack?quote:Op zondag 11 december 2011 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goe kan ik mijn Wabbajack (weer) opladen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik quote mijzelf even uit het vorige deel, ik denk dat veel mensen er wat aan hebbenquote:Op zondag 11 december 2011 22:37 schreef NDAsilenced het volgende:
Voor alle archers hier, na een bepaalde afstand raken de pijlen niks meer, dit staat standaard geregeld ingame. Op een gegeven moment was ik het zat, waarom raakte mijn verre-afstands schoten nou nooit iets? Dit was dus de boosdoener:
Voeg de volgende regels toe aan je skyrim.ini (in documents and settings / mijn documenten)
[Actor]
fVisibleNavmeshMoveDist=14000.0000![]()
vanmiddag een super grote grot ontdekt met vanalles en nog wat erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify![]()
Ik heb een aantal soul gems waar tussen haakjes petty achter staat.quote:Op zondag 11 december 2011 22:54 schreef Luchtkoker het volgende:
Heb je een opgeladen soul gem? Dan moet je gewoon in je inventory op het item gaan staan, druk je op T, kies je de soul gem.![]()
Morgen maar eens proberen met T.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
er moet wel een ziel inzitten. een petty soulgem betekent een soulgem waar slechts een 'petty' ziel in kan. in de grand kan een grotere ziel en kan je je wapen dus meer mee opladen. met petty soulgems kun je vaak alleen beestjes opvangen en mischien een bandit ofzo.Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify![]()
Heb nog geen grotere gems. Ben ook pas lvl 10.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Boh, daarnet die quest chain voor Namira gedaan
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Hoe kan je eigelijk magic spells gebruiken (PC)? Ben nu lvl 3 (en pas net begonnen!) en wil graag een soort mage maken, heb ook al een spellbook geused maar nog niet gevonden hoe ik die spell nou ook in kan zetten. En is die lowbie novice kleding al direct handig om te gebruiken? Of kan ik beter eerst nog in mijn warrior-kleding (inclusief 1h + shield) aanhouden?![]()
Tab > Magic en dan linker- en rechtermuis voor de spells die je wiltquote:Op zondag 11 december 2011 23:46 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe kan je eigelijk magic spells gebruiken (PC)? Ben nu lvl 3 (en pas net begonnen!) en wil graag een soort mage maken, heb ook al een spellbook geused maar nog niet gevonden hoe ik die spell nou ook in kan zetten. En is die lowbie novice kleding al direct handig om te gebruiken? Of kan ik beter eerst nog in mijn warrior-kleding (inclusief 1h + shield) aanhouden?
Dus een pijl die 3miljoenmiljard kilometer vliegt ?quote:Op zondag 11 december 2011 23:10 schreef NDAsilenced het volgende:
Ik quote mijzelf even uit het vorige deel, ik denk dat veel mensen er wat aan hebben
[..]![]()
![]()
Volgens mij meer dat de pijl nog doelen kan raken op die afstand, mocht de pijl zo ver komen.quote:Op zondag 11 december 2011 23:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dus een pijl die 3miljoenmiljard kilometer vliegt ?
Normaal wordt, neem ik aan, de afstand gelimiteerd, net zoals bijv de fireball-spell geen dingen raakt na een bepaalde afstand omdat het te ver weg is.
Wordt gok ik meestal gedaan om te voorkomen dat je bijv. vanaf een berg iets schiet en als je dan per ongeluk wat raakt je een bounty hebt![]()
![]()
Best wel jammer eigenlijk, maar ik vind al die Side Quests veel leuker dan de Main Quest.
Ben nu al een tijdje bezig met The Thieves Guild en toch zijn zulke Quests ook leuk om te doen.
Alleen het werkt echt verslavend man pffff, wil maar verder gaan met Skyrim terwijl ik eigenlijk wil stoppen. Het is alleen maar goed als ik weer snel aan het werk kan, van dat thuis zitten en geen werk kunnen vinden wordt je ook moedeloos van
![]()
Hahahaha![]()
![]()
Ja, het heeft wel wat om in Whiterun in Forsworn gear rond te hangen en Heimskr's geneuzel aan te horen
Dat snap ik, maar.ik kan die eindbaas niet vinden...quote:Op zondag 11 december 2011 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De eindbaas heeft 'em in z'n inventory![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 07:26 schreef Cremesoep het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar.ik kan die eindbaas niet vinden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.![]()
Meh. Was weer verder gegaan met de Imperial quests. Regain the Pale inmiddels behaald en nu Regain the Rift aan het doen. Eerste missie, iets met sneaken.
Moet ook voor de Thieves guild een quest doen waar bij ik moet laten zien dat hun niet genegeerd moeten worden.. En er mag niemand dood.
Jammer. Ik vind sneaken irritant en klap liever iedereen kapot.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Je kan ook gewoon grof geweld toepassen in plaats van te sneaken, boem dikkerd. Bij Regain the Rift, tenminste.
Ik ben maar eens met mijn tweede character begonnen. Een Khajit waarmee ik de thieves guild en dark brotherhood wil gaan spelen, en tegen iedereen een grote bek opzet..
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.![]()
Oh nice. Vanavond even proberen. Klapper de klap hamer op je bakkes.
En misschien vanavond ook maar eens richting Windhelm, een van de twee laatste steden die ik nog niet heb bezocht. Daar is toch een mine met Ebony Ore? Heb de laatste tijd alleen maar een beetje gesmith dus kan nu eindelijk Ebony Armor maken. Loop nog rond in Epic Steel tjak met mijn level 25.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Zijn er niet iets minder omslachtige manieren om te switchen tussen bijvoorbeeld een 1h + shield en een restoration spell? Bepaalde keybinds ofzo die je desnoods zelf kan instellen?![]()
Ik was eindelijk uit die eerste tempel, die me trouwens 3 uur kostte om te vinden.Toen ik erachter kwam dat ik die gouden claw wel had, maar de dragonstone niet. Ik was gewoon voorbij de muur gelopen, maar ik hoopte dat ik de eerste opdracht vast in kon leveren. Uiteindelijk moest ik helemaal terug, kon ik het weer niet vinden, bleek ik gewoon niet dichtbij genoeg bij die muur te zijn geweest.
![]()
Ik faal echt hard in dit spel.![]()
Als je met Q bij je favorites ben kan je alles daarin keybinding met cijfers geven.quote:Op maandag 12 december 2011 11:23 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn er niet iets minder omslachtige manieren om te switchen tussen bijvoorbeeld een 1h + shield en een restoration spell? Bepaalde keybinds ofzo die je desnoods zelf kan instellen?Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.![]()
Ah jaaa juh, dat komt vanzelf welquote:Op maandag 12 december 2011 11:25 schreef Myraela het volgende:
Ik was eindelijk uit die eerste tempel, die me trouwens 3 uur kostte om te vinden.Toen ik erachter kwam dat ik die gouden claw wel had, maar de dragonstone niet. Ik was gewoon voorbij de muur gelopen, maar ik hoopte dat ik de eerste opdracht vast in kon leveren. Uiteindelijk moest ik helemaal terug, kon ik het weer niet vinden, bleek ik gewoon niet dichtbij genoeg bij die muur te zijn geweest.
![]()
Ik faal echt hard in dit spel.Geduld en kijken naar details is wel belangrijk in dit spel.
![]()
Ik heb wel geduld, vermaak me prima als ik een beetje rondhuppel. Ben nu opzoek naar die oudere ofzo ergens bovenin een berg, dat kost me waarschijnlijk ook weer een eeuwigheid om te vinden, stomme bergen.quote:Op maandag 12 december 2011 11:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ah jaaa juh, dat komt vanzelf welGeduld en kijken naar details is wel belangrijk in dit spel.
![]()
![]()
Bergen opkomen heb ik ook een probleem meequote:Op maandag 12 december 2011 11:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel geduld, vermaak me prima als ik een beetje rondhuppel. Ben nu opzoek naar die oudere ofzo ergens bovenin een berg, dat kost me waarschijnlijk ook weer een eeuwigheid om te vinden, stomme bergen.Uiteindelijk wallhug ik altijd naarboven
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Ik denk altijd slim te zijn en een opening te zien in de map, maar volgens mij werkt dat helemaal niet met die map.quote:Op maandag 12 december 2011 11:35 schreef internal het volgende:
[..]
Bergen opkomen heb ik ook een probleem meeUiteindelijk wallhug ik altijd naarboven
Dus dan loop ik een rondje om de hele berg om vervolgens erachter te komen dat er gewoon meteen bij het begin al een pad was.
![]()
Rechts van de berg is een dorpje, Ivarstead, daar begint het padquote:Op maandag 12 december 2011 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk altijd slim te zijn en een opening te zien in de map, maar volgens mij werkt dat helemaal niet met die map.Dus dan loop ik een rondje om de hele berg om vervolgens erachter te komen dat er gewoon meteen bij het begin al een pad was.
![]()
![]()
Oh, dat dorpje had ik al wel gevonden.quote:Op maandag 12 december 2011 11:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Rechts van de berg is een dorpje, Ivarstead, daar begint het padNice, tnx!
![]()
Je weet dat je quests kunt aanklikken zodat ze op je kaart laten zien waar je moet zijn? Dat had je van de drie uur om die grot te vinden ongeveer drie uur gescheelt.quote:Op maandag 12 december 2011 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk altijd slim te zijn en een opening te zien in de map, maar volgens mij werkt dat helemaal niet met die map.Dus dan loop ik een rondje om de hele berg om vervolgens erachter te komen dat er gewoon meteen bij het begin al een pad was.
Ja, maar dan komt er zo'n pijltje toch? Ik loop dan richting het pijltje, tegen een berg aan. Of de bij die tempel/grot kwam ik bij een grote reus die me in 1 keer doodsloeg. Toen bedacht ik mezelf dat ik misschien om de berg heen moest lopen om vanaf de andere kant naar boven te gaan.quote:Op maandag 12 december 2011 11:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je weet dat je quests kunt aanklikken zodat ze op je kaart laten zien waar je moet zijn? Dat had je van de drie uur om die grot te vinden ongeveer drie uur gescheelt.![]()
![]()
Ja een pijltje. En je ziet bovenaan je scherm allerlei icoontjes die groter worden als je dichterbij komt. De icoontjes zijn zwart wanneer onontdekt en wit als je er eerder bent geweest. Je kunt dus even uitzoeken welke icoontjes waar voor staan en deze ontwijken als je denkt nog niet klaar te zijn voor bijvoorbeeld de Giants.quote:Op maandag 12 december 2011 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar dan komt er zo'n pijltje toch? Ik loop dan richting het pijltje, tegen een berg aan. Of de bij die tempel/grot kwam ik bij een grote reus die me in 1 keer doodsloeg. Toen bedacht ik mezelf dat ik misschien om de berg heen moest lopen om vanaf de andere kant naar boven te gaan.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Ah okay, ik wist helemaal niet dat het allemaal een betekenis had.quote:Op maandag 12 december 2011 11:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja een pijltje. En je ziet bovenaan je scherm allerlei icoontjes die groter worden als je dichterbij komt. De icoontjes zijn zwart wanneer onontdekt en wit als je er eerder bent geweest. Je kunt dus even uitzoeken welke icoontjes waar voor staan en deze ontwijken als je denkt nog niet klaar te zijn voor bijvoorbeeld de Giants.![]()
Ideaal voor jou is de illusion spell Clairvoyance.quote:Op maandag 12 december 2011 11:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat dorpje had ik al wel gevonden.Nice, tnx!
Selecteer de quest die je wilt doen, activeer clairvoyance en je ziet zo de lijn die je moet lopen om te komen waar je moet zijn.
Het is ook handig als je een item niet kan vinden in een kamer.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
En fasttravelen weet je wel toch? Scheelt als je eerder op plekken bent geweest een hoop lopen.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Beter maken we een tutorial met de kleine handigheidjes zodat deze niet 100 keer voorkomen in dit topicquote:Op maandag 12 december 2011 12:02 schreef boem-dikkie het volgende:
En fasttravelen weet je wel toch? Scheelt als je eerder op plekken bent geweest een hoop lopen.![]()
Soms is hij wat minder betrouwbaar, dan wil het spoor nog wel eens dwars door een muur heen lopenquote:Op maandag 12 december 2011 12:00 schreef Cara het volgende:
[..]
Ideaal voor jou is de illusion spell Clairvoyance.
Selecteer de quest die je wilt doen, activeer clairvoyance en je ziet zo de lijn die je moet lopen om te komen waar je moet zijn.
Het is ook handig als je een item niet kan vinden in een kamer.![]()
![]()
En soms werkt hij gewoon niet:"No direct path seen.". Best wel ellendig, want ik heb hem eigenlijk alleen nodig bij dat soort moeilijk bereikbare locatiesquote:Op maandag 12 december 2011 12:21 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Soms is hij wat minder betrouwbaar, dan wil het spoor nog wel eens dwars door een muur heen lopen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik was verdwaald in die Ratway en kon de weg naar buiten niet meer vinden.
Clairvoyance erbij gepakt die me naar een deur stuurde met Expert Lock (ik had skill 20) Na 25 lockpicks eindelijk open gekregen!!
In de volgende room stuurt die kutspel me tegen een muur aan![]()
![]()
![]()
Uiteindelijk op internet de uitweg gevonden![]()
![]()
Ok, dat ga ik eens opzoeken. Ookal vind ik het verdwalen helemaal niet zo erg.quote:Op maandag 12 december 2011 12:00 schreef Cara het volgende:
[..]
Ideaal voor jou is de illusion spell Clairvoyance.
Het is ook handig als je een item niet kan vinden in een kamer.Zover was ik al.quote:Op maandag 12 december 2011 12:02 schreef boem-dikkie het volgende:
En fasttravelen weet je wel toch? Scheelt als je eerder op plekken bent geweest een hoop lopen.Inderdaad erg handig.
![]()
Toen was het wel een grapje.quote:Op maandag 12 december 2011 12:46 schreef Sinji het volgende:
Myr, je speelt het serieus? Bwehehe
Was je whiterun grapje toch nog gebaseerd op waarheidIk heb het in 2 weken nu 5 uurtjes gespeeld ofzo, dat vind ik meer dan genoeg game-tijd.
![]()
![]()
5 uurtjesquote:Op maandag 12 december 2011 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen was het wel een grapje.Ik heb het in 2 weken nu 5 uurtjes gespeeld ofzo, dat vind ik meer dan genoeg game-tijd.
das toch 1 weekend-dag
De kaart had eigenlijk wat duidelijker moeten zijn wat betreft bergen![]()
En ligt in de allereerste mine waar je naar binnen kunt (eerst ff de warrior-, mage- of thief stone activeren) en richting riverwood, dan zit 'ie rechtsquote:Op maandag 12 december 2011 12:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
clairvoyance kun je kopen bij de trader in riverwood)
Dat wist ik nietquote:Op maandag 12 december 2011 11:25 schreef internal het volgende:
[..]
Als je met Q bij je favorites ben kan je alles daarin keybinding met cijfers geven.HANDIG!
![]()
Handig ja, totdat je je toetsen opnieuw in gaat delen (F ipv R voor sheathe/draw weapon), dan werken Q en 1 t/m 0 niet meerquote:
Godverdomme, is m'n character net een beetje goed ontwikkeld, krijg ik weer enorm de behoefte om opnieuw te beginnen als mage.!
Flesje bier![]()
Binnen een uur nadat ik mijn eerste character had gemaakt wilde ik al opnieuw beginnen met een stealth character.quote:Op maandag 12 december 2011 14:11 schreef Gezicht het volgende:
Godverdomme, is m'n character net een beetje goed ontwikkeld, krijg ik weer enorm de behoefte om opnieuw te beginnen als mage.!
PSN: ardpsiko![]()
Meest irritante is als er zo'n disarm-shout voor je kiezen krijgt. Je wapen ligt op de grond en moet je alles weer instellenquote:Op maandag 12 december 2011 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Handig ja, totdat je je toetsen opnieuw in gaat delen (F ipv R voor sheathe/draw weapon), dan werken Q en 1 t/m 0 niet meer![]()
![]()
Ik denk dat ik daar ook zo aan ga beginnen, eerst ff die savefile downloaden die de cutscene skiptquote:Op maandag 12 december 2011 14:11 schreef Gezicht het volgende:
![]()
![]()
Ik vind dat sommige warhammers wel gemod mogen worden, sommige zien er echt uit als wandelstokken (orcish en elven bijv.
Dít is een warhammer:
Gewoon saven op het moment dat Hadvar "Wait, you there, step forward" zegt, en dat als uitgangspunt gebruiken voor je nieuwe charsquote:Op maandag 12 december 2011 14:24 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar ook zo aan ga beginnen, eerst ff die savefile downloaden die de cutscene skipt
Zo zie je toch niet waar je loopt in first person manquote:Op maandag 12 december 2011 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind dat sommige warhammers wel gemod mogen worden, sommige zien er echt uit als wandelstokken (orcish en elven bijv.
Dít is een warhammer:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Tuurlijk wel! Liever zo'n blok steen in het zicht dan de top van een wandelstokquote:Op maandag 12 december 2011 14:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zo zie je toch niet waar je loopt in first person man
Wat zei je?quote:Op maandag 12 december 2011 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Liever zo'n blok steen in het zicht dan de top van een wandelstokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 14:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat zei je?Epic paint skillzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is alleen een 2hander, geen 1hander
Dat brengt mij op een ander nadeel. Je companion die met zo'n betonblok in de weg zitquote:Op maandag 12 december 2011 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Epic paint skillz
Het is alleen een 2hander, geen 1hander![]()
Mijn companion loopt met zo'n knuppel van een giant, die is al af en toe zwaar irritant in beeldquote:Op maandag 12 december 2011 14:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat brengt mij op een ander nadeel. Je companion die met zo'n betonblok in de weg zit
Wel sterk overigens![]()
![]()
Questen met een companion bij jequote:Op maandag 12 december 2011 14:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat brengt mij op een ander nadeel. Je companion die met zo'n betonblok in de weg zit
Dit trouwensquote:Op maandag 12 december 2011 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Questen met een companion bij je![]()
Alleen het sterkste paard van de game is handig (voor draken als een stootkussen)
[ Bericht 0% gewijzigd door Sinji op 12-12-2011 15:09:37 ]![]()
De paard?
ik heb al 5 companions versleten![]()
1. Lydia : Giant sloeg haar 300M de lucht in (glitch of gebeurt dit vaker)
2. draak was hem de baas
3. bij de verovering van Solitude kreeg hij 4000 pijlen in zijn knie
4. bij een of andere cave met die fawlers gebruikt als levend schild
5. Vokun ...![]()
Ik wil het niet spoilen voor de mensen die Oblivion ook hebben gespeeldquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik speel al een tijdje skyrim op de pc, en ik heb een companion gevonden, genaamt Belrand.
Hij liep eerst vredig achter me aan, maar sinds een tijdje kan hij alleen nog maar rondlopen in z'n "defence" mode. Hij blijft met z'n schild voor z'n neus lopen.. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?![]()
Die paardje jwzquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit gebeurd vakerquote:Op maandag 12 december 2011 15:05 schreef VladPoetin het volgende:
ik heb al 5 companions versleten![]()
1. Lydia : Giant sloeg haar 300M de lucht in (glitch of gebeurt dit vaker)
2. draak was hem de baas
3. bij de verovering van Solitude kreeg hij 4000 pijlen in zijn knie
4. bij een of andere cave met die fawlers gebruikt als levend schild
5. Vokun ...
![]()
Ook maar opnieuw begonnen, derde character nu..
1e character te zwaar op mage gefocussed, gestopt op level 21
2e character is mijn echte main. Classic rogue, maar ondertussen compleet overpowered op level 46.
3e character gisteren begonnen, orcish tank.
Kijken of we deze game ooit nog uitgespeeld gaan krijgen...Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Ik ga er niet van uitquote:Op maandag 12 december 2011 16:00 schreef DeeCruise het volgende:
Ook maar opnieuw begonnen, derde character nu..
1e character te zwaar op mage gefocussed, gestopt op level 21
2e character is mijn echte main. Classic rogue, maar ondertussen compleet overpowered op level 46.
3e character gisteren begonnen, orcish tank.
Kijken of we deze game ooit nog uitgespeeld gaan krijgen...
Eerste karakter was een rogue, maar bij draken nogal squishy omdat je amper stealth hits kan krijgen (zeker als het in gevecht is met anderen). Daarna een sword + shield warrior, geen idee waarom ik daarmee gekapt ben. Daarna een dualwielding heavy armor, en nu weer een puur hunter (met moeilijkheid op master, en ik wil er een vampier van maken om het nog wat lastiger te maken)![]()
Hoi,
Ik ben dus net begonnen met Skyrim, ben al naar dat kleine dorpje geweest waar je een Iron dagger etc moest smeden, en daarna naar de Koning? in de grote stad. Daar moest ik dus met die tovenaar praten, en die stuurde me naar een grot. Voor die grot heb ik wat thiefs afgeslacht, en in de grot waren ook een paar. Toen ben ik dus doorgelopen en kwam je bij een hek, als je de hendel overhaalt wordt je geraakt door allemaal pijltjes. Ik kan dus geen optie vinden om dat hek open te krijgen en verder te gaan, weet iemand hoe je hier verder moet?![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 16:13 schreef Lolwuthai het volgende:
Hoi,
Ik ben dus net begonnen met Skyrim, ben al naar dat kleine dorpje geweest waar je een Iron dagger etc moest smeden, en daarna naar de Koning? in de grote stad. Daar moest ik dus met die tovenaar praten, en die stuurde me naar een grot. Voor die grot heb ik wat thiefs afgeslacht, en in de grot waren ook een paar. Toen ben ik dus doorgelopen en kwam je bij een hek, als je de hendel overhaalt wordt je geraakt door allemaal pijltjes. Ik kan dus geen optie vinden om dat hek open te krijgen en verder te gaan, weet iemand hoe je hier verder moet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 16:13 schreef STING het volgende:
[..]Bleak Falls Barrow is niet echt spoilerwaardig meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nog steeds met mijn eerste pop bezig. Redguard. Level 25 en alles in health gestopt. Perks wat random op heavy armor, two-handed fighting en smithing.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Two handed fighting en geen staminaquote:Op maandag 12 december 2011 16:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik nog steeds met mijn eerste pop bezig. Redguard. Level 25 en alles in health gestopt. Perks wat random op heavy armor, two-handed fighting en smithing.
Jah, zat ook te twijfelen, maar af en toe toe komen er hier kennelijk nog wat newbies langsquote:Op maandag 12 december 2011 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bleak Falls Barrow is niet echt spoilerwaardig meer![]()
![]()
Over chars gesproken:
1. dunmer assassin 24
2. dunmer sword/shield warrior 34
3. breton sword/shield warrior 9
4. nord 2hander barbarian 11
5. nord hunter 5
6. altmer jack-of-all-trades 16
7. t/m 18 ofzo: ???
^ allemaal kwijtgeraakt door corrupt savefiles
Nu:
19. breton powerhouse (sword/shield/heavy en zoveel mogelijk magic resistance) 10
Hoeveel uur game time zit daar in ?quote:Op maandag 12 december 2011 16:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over chars gesproken:
1. dunmer assassin 24
2. dunmer sword/shield warrior 34
3. breton sword/shield warrior 9
4. nord 2hander barbarian 11
5. nord hunter 5
6. altmer jack-of-all-trades 16
7. t/m 18 ofzo: ???
^ allemaal kwijtgeraakt door corrupt savefiles
Nu:
19. breton powerhouse (sword/shield/heavy en zoveel mogelijk magic resistance) 10![]()
Och, rond dat lvl verpulver je gewone mobs wel met 1 mepquote:Op maandag 12 december 2011 16:19 schreef internal het volgende:
[..]
Two handed fighting en geen stamina
Oh ja dat soms. Maar het lukt me allemaal nog wel.quote:Op maandag 12 december 2011 16:19 schreef internal het volgende:
[..]
Two handed fighting en geen stamina
Da's wel waar, maar ik vind het toch wel fijn om op draken vaker te kunnen uithalenquote:Op maandag 12 december 2011 16:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Och, rond dat lvl verpulver je gewone mobs wel met 1 mep
Veel, heel veelquote:Op maandag 12 december 2011 16:20 schreef STING het volgende:
[..]
Hoeveel uur game time zit daar in ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Mijn beste char tot nu toe is een two handed nord met full daedric armor op level 32Daarmee sla je echt alles kapot.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Veel, heel veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb maar 1 char: lvl 38 level thief met als hoogste skill sneak (94) daarna archery (74) en voornamelijk gericht op daggers (one handed is iets van 58 ofzo). Speechcraft, pickpocketing en lockpicking staan redelijk laag, maar acht ik ook niet zozeer nodig.
In de toekomst (als ik dan nog zin heb om te spelen) zal ik een high elf maken en een nord gastje die pwned in 2 handed bazenwapens![]()
High Elf om alles en iedereen te verneuken in Skyrim?
Ik blijf die Dwarven Boots trouwens echt té lomp voor woorden vinden
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: