Als je met Q bij je favorites ben kan je alles daarin keybinding met cijfers geven.quote:Op maandag 12 december 2011 11:23 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn er niet iets minder omslachtige manieren om te switchen tussen bijvoorbeeld een 1h + shield en een restoration spell? Bepaalde keybinds ofzo die je desnoods zelf kan instellen?
Ah jaaa juh, dat komt vanzelf welquote:Op maandag 12 december 2011 11:25 schreef Myraela het volgende:
Ik was eindelijk uit die eerste tempel, die me trouwens 3 uur kostte om te vinden.Toen ik erachter kwam dat ik die gouden claw wel had, maar de dragonstone niet. Ik was gewoon voorbij de muur gelopen, maar ik hoopte dat ik de eerste opdracht vast in kon leveren. Uiteindelijk moest ik helemaal terug, kon ik het weer niet vinden, bleek ik gewoon niet dichtbij genoeg bij die muur te zijn geweest.
![]()
Ik faal echt hard in dit spel.
Ik heb wel geduld, vermaak me prima als ik een beetje rondhuppel. Ben nu opzoek naar die oudere ofzo ergens bovenin een berg, dat kost me waarschijnlijk ook weer een eeuwigheid om te vinden, stomme bergen.quote:Op maandag 12 december 2011 11:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ah jaaa juh, dat komt vanzelf welGeduld en kijken naar details is wel belangrijk in dit spel.
Bergen opkomen heb ik ook een probleem meequote:Op maandag 12 december 2011 11:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel geduld, vermaak me prima als ik een beetje rondhuppel. Ben nu opzoek naar die oudere ofzo ergens bovenin een berg, dat kost me waarschijnlijk ook weer een eeuwigheid om te vinden, stomme bergen.
Ik denk altijd slim te zijn en een opening te zien in de map, maar volgens mij werkt dat helemaal niet met die map.quote:Op maandag 12 december 2011 11:35 schreef internal het volgende:
[..]
Bergen opkomen heb ik ook een probleem meeUiteindelijk wallhug ik altijd naarboven
Rechts van de berg is een dorpje, Ivarstead, daar begint het padquote:Op maandag 12 december 2011 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk altijd slim te zijn en een opening te zien in de map, maar volgens mij werkt dat helemaal niet met die map.Dus dan loop ik een rondje om de hele berg om vervolgens erachter te komen dat er gewoon meteen bij het begin al een pad was.
Oh, dat dorpje had ik al wel gevonden.quote:Op maandag 12 december 2011 11:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Rechts van de berg is een dorpje, Ivarstead, daar begint het pad
Je weet dat je quests kunt aanklikken zodat ze op je kaart laten zien waar je moet zijn? Dat had je van de drie uur om die grot te vinden ongeveer drie uur gescheelt.quote:Op maandag 12 december 2011 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk altijd slim te zijn en een opening te zien in de map, maar volgens mij werkt dat helemaal niet met die map.Dus dan loop ik een rondje om de hele berg om vervolgens erachter te komen dat er gewoon meteen bij het begin al een pad was.
Ja, maar dan komt er zo'n pijltje toch? Ik loop dan richting het pijltje, tegen een berg aan. Of de bij die tempel/grot kwam ik bij een grote reus die me in 1 keer doodsloeg. Toen bedacht ik mezelf dat ik misschien om de berg heen moest lopen om vanaf de andere kant naar boven te gaan.quote:Op maandag 12 december 2011 11:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je weet dat je quests kunt aanklikken zodat ze op je kaart laten zien waar je moet zijn? Dat had je van de drie uur om die grot te vinden ongeveer drie uur gescheelt.
Ja een pijltje. En je ziet bovenaan je scherm allerlei icoontjes die groter worden als je dichterbij komt. De icoontjes zijn zwart wanneer onontdekt en wit als je er eerder bent geweest. Je kunt dus even uitzoeken welke icoontjes waar voor staan en deze ontwijken als je denkt nog niet klaar te zijn voor bijvoorbeeld de Giants.quote:Op maandag 12 december 2011 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar dan komt er zo'n pijltje toch? Ik loop dan richting het pijltje, tegen een berg aan. Of de bij die tempel/grot kwam ik bij een grote reus die me in 1 keer doodsloeg. Toen bedacht ik mezelf dat ik misschien om de berg heen moest lopen om vanaf de andere kant naar boven te gaan.
Ah okay, ik wist helemaal niet dat het allemaal een betekenis had.quote:Op maandag 12 december 2011 11:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja een pijltje. En je ziet bovenaan je scherm allerlei icoontjes die groter worden als je dichterbij komt. De icoontjes zijn zwart wanneer onontdekt en wit als je er eerder bent geweest. Je kunt dus even uitzoeken welke icoontjes waar voor staan en deze ontwijken als je denkt nog niet klaar te zijn voor bijvoorbeeld de Giants.
Ideaal voor jou is de illusion spell Clairvoyance.quote:Op maandag 12 december 2011 11:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat dorpje had ik al wel gevonden.Nice, tnx!
Beter maken we een tutorial met de kleine handigheidjes zodat deze niet 100 keer voorkomen in dit topicquote:Op maandag 12 december 2011 12:02 schreef boem-dikkie het volgende:
En fasttravelen weet je wel toch? Scheelt als je eerder op plekken bent geweest een hoop lopen.
Soms is hij wat minder betrouwbaar, dan wil het spoor nog wel eens dwars door een muur heen lopenquote:Op maandag 12 december 2011 12:00 schreef Cara het volgende:
[..]
Ideaal voor jou is de illusion spell Clairvoyance.
Selecteer de quest die je wilt doen, activeer clairvoyance en je ziet zo de lijn die je moet lopen om te komen waar je moet zijn.
Het is ook handig als je een item niet kan vinden in een kamer.
En soms werkt hij gewoon niet:"No direct path seen.". Best wel ellendig, want ik heb hem eigenlijk alleen nodig bij dat soort moeilijk bereikbare locatiesquote:Op maandag 12 december 2011 12:21 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Soms is hij wat minder betrouwbaar, dan wil het spoor nog wel eens dwars door een muur heen lopen
Ok, dat ga ik eens opzoeken. Ookal vind ik het verdwalen helemaal niet zo erg.quote:Op maandag 12 december 2011 12:00 schreef Cara het volgende:
[..]
Ideaal voor jou is de illusion spell Clairvoyance.
Selecteer de quest die je wilt doen, activeer clairvoyance en je ziet zo de lijn die je moet lopen om te komen waar je moet zijn.
Het is ook handig als je een item niet kan vinden in een kamer.
Zover was ik al.quote:Op maandag 12 december 2011 12:02 schreef boem-dikkie het volgende:
En fasttravelen weet je wel toch? Scheelt als je eerder op plekken bent geweest een hoop lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |