abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 december 2011 @ 11:05:04 #26
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_105486337
Oh nice. Vanavond even proberen. Klapper de klap hamer op je bakkes.

En misschien vanavond ook maar eens richting Windhelm, een van de twee laatste steden die ik nog niet heb bezocht. Daar is toch een mine met Ebony Ore? Heb de laatste tijd alleen maar een beetje gesmith dus kan nu eindelijk Ebony Armor maken. Loop nog rond in Epic Steel tjak met mijn level 25.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_105486876
Zijn er niet iets minder omslachtige manieren om te switchen tussen bijvoorbeeld een 1h + shield en een restoration spell? Bepaalde keybinds ofzo die je desnoods zelf kan instellen?
pi_105486943
Ik was eindelijk uit die eerste tempel, die me trouwens 3 uur kostte om te vinden. :') Toen ik erachter kwam dat ik die gouden claw wel had, maar de dragonstone niet. Ik was gewoon voorbij de muur gelopen, maar ik hoopte dat ik de eerste opdracht vast in kon leveren. Uiteindelijk moest ik helemaal terug, kon ik het weer niet vinden, bleek ik gewoon niet dichtbij genoeg bij die muur te zijn geweest. :')

Ik faal echt hard in dit spel.
pi_105486963
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:23 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn er niet iets minder omslachtige manieren om te switchen tussen bijvoorbeeld een 1h + shield en een restoration spell? Bepaalde keybinds ofzo die je desnoods zelf kan instellen?
Als je met Q bij je favorites ben kan je alles daarin keybinding met cijfers geven.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_105487156
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 11:25 schreef Myraela het volgende:
Ik was eindelijk uit die eerste tempel, die me trouwens 3 uur kostte om te vinden. :') Toen ik erachter kwam dat ik die gouden claw wel had, maar de dragonstone niet. Ik was gewoon voorbij de muur gelopen, maar ik hoopte dat ik de eerste opdracht vast in kon leveren. Uiteindelijk moest ik helemaal terug, kon ik het weer niet vinden, bleek ik gewoon niet dichtbij genoeg bij die muur te zijn geweest. :')

Ik faal echt hard in dit spel.
Ah jaaa juh, dat komt vanzelf wel :P Geduld en kijken naar details is wel belangrijk in dit spel.
pi_105487205
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:32 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Ah jaaa juh, dat komt vanzelf wel :P Geduld en kijken naar details is wel belangrijk in dit spel.
Ik heb wel geduld, vermaak me prima als ik een beetje rondhuppel. Ben nu opzoek naar die oudere ofzo ergens bovenin een berg, dat kost me waarschijnlijk ook weer een eeuwigheid om te vinden, stomme bergen. :')
pi_105487232
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 11:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb wel geduld, vermaak me prima als ik een beetje rondhuppel. Ben nu opzoek naar die oudere ofzo ergens bovenin een berg, dat kost me waarschijnlijk ook weer een eeuwigheid om te vinden, stomme bergen. :')
Bergen opkomen heb ik ook een probleem mee :') Uiteindelijk wallhug ik altijd naarboven :')
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_105487284
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 11:35 schreef internal het volgende:

[..]

Bergen opkomen heb ik ook een probleem mee :') Uiteindelijk wallhug ik altijd naarboven :')
Ik denk altijd slim te zijn en een opening te zien in de map, maar volgens mij werkt dat helemaal niet met die map. :') Dus dan loop ik een rondje om de hele berg om vervolgens erachter te komen dat er gewoon meteen bij het begin al een pad was.
  maandag 12 december 2011 @ 11:37:02 #34
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_105487292
En wel alle Embalming Tools en Cast Iron Pots pakken als je ze tegenkomt, he? :Y
pi_105487454
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 11:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik denk altijd slim te zijn en een opening te zien in de map, maar volgens mij werkt dat helemaal niet met die map. :') Dus dan loop ik een rondje om de hele berg om vervolgens erachter te komen dat er gewoon meteen bij het begin al een pad was.
Rechts van de berg is een dorpje, Ivarstead, daar begint het pad :7
pi_105487528
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:42 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Rechts van de berg is een dorpje, Ivarstead, daar begint het pad :7
Oh, dat dorpje had ik al wel gevonden. :D Nice, tnx!
  maandag 12 december 2011 @ 11:45:05 #38
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_105487532
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 11:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je weet dat je quests kunt aanklikken zodat ze op je kaart laten zien waar je moet zijn? Dat had je van de drie uur om die grot te vinden ongeveer drie uur gescheelt. :')
pi_105487663
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 11:45 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Je weet dat je quests kunt aanklikken zodat ze op je kaart laten zien waar je moet zijn? Dat had je van de drie uur om die grot te vinden ongeveer drie uur gescheelt. :')
Ja, maar dan komt er zo'n pijltje toch? Ik loop dan richting het pijltje, tegen een berg aan. Of de bij die tempel/grot kwam ik bij een grote reus die me in 1 keer doodsloeg. Toen bedacht ik mezelf dat ik misschien om de berg heen moest lopen om vanaf de andere kant naar boven te gaan. :')
  maandag 12 december 2011 @ 11:54:25 #40
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_105487847
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 11:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, maar dan komt er zo'n pijltje toch? Ik loop dan richting het pijltje, tegen een berg aan. Of de bij die tempel/grot kwam ik bij een grote reus die me in 1 keer doodsloeg. Toen bedacht ik mezelf dat ik misschien om de berg heen moest lopen om vanaf de andere kant naar boven te gaan. :')
Ja een pijltje. En je ziet bovenaan je scherm allerlei icoontjes die groter worden als je dichterbij komt. De icoontjes zijn zwart wanneer onontdekt en wit als je er eerder bent geweest. Je kunt dus even uitzoeken welke icoontjes waar voor staan en deze ontwijken als je denkt nog niet klaar te zijn voor bijvoorbeeld de Giants.
pi_105487894
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 11:54 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ja een pijltje. En je ziet bovenaan je scherm allerlei icoontjes die groter worden als je dichterbij komt. De icoontjes zijn zwart wanneer onontdekt en wit als je er eerder bent geweest. Je kunt dus even uitzoeken welke icoontjes waar voor staan en deze ontwijken als je denkt nog niet klaar te zijn voor bijvoorbeeld de Giants.
Ah okay, ik wist helemaal niet dat het allemaal een betekenis had.
pi_105488003
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 11:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh, dat dorpje had ik al wel gevonden. :D Nice, tnx!
Ideaal voor jou is de illusion spell Clairvoyance.
Selecteer de quest die je wilt doen, activeer clairvoyance en je ziet zo de lijn die je moet lopen om te komen waar je moet zijn.

Het is ook handig als je een item niet kan vinden in een kamer.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  maandag 12 december 2011 @ 12:02:37 #43
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_105488072
En fasttravelen weet je wel toch? Scheelt als je eerder op plekken bent geweest een hoop lopen.
pi_105488543
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 12:02 schreef boem-dikkie het volgende:
En fasttravelen weet je wel toch? Scheelt als je eerder op plekken bent geweest een hoop lopen.
Beter maken we een tutorial met de kleine handigheidjes zodat deze niet 100 keer voorkomen in dit topic
pi_105488573
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 12:00 schreef Cara het volgende:

[..]

Selecteer de quest die je wilt doen, activeer clairvoyance en je ziet zo de lijn die je moet lopen om te komen waar je moet zijn.

Soms is hij wat minder betrouwbaar, dan wil het spoor nog wel eens dwars door een muur heen lopen _O-
pi_105488731
quote:
11s.gif Op maandag 12 december 2011 12:21 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Soms is hij wat minder betrouwbaar, dan wil het spoor nog wel eens dwars door een muur heen lopen _O-
En soms werkt hij gewoon niet:"No direct path seen.". Best wel ellendig, want ik heb hem eigenlijk alleen nodig bij dat soort moeilijk bereikbare locaties :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 12 december 2011 @ 12:29:31 #47
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_105488791
Ik was verdwaald in die Ratway en kon de weg naar buiten niet meer vinden.
Clairvoyance erbij gepakt die me naar een deur stuurde met Expert Lock (ik had skill 20) Na 25 lockpicks eindelijk open gekregen!!
In de volgende room stuurt die kutspel me tegen een muur aan :') :') :')
Uiteindelijk op internet de uitweg gevonden :P
pi_105488947
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 12:00 schreef Cara het volgende:

[..]

Ok, dat ga ik eens opzoeken. Ookal vind ik het verdwalen helemaal niet zo erg.

quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 12:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Zover was ik al. :D Inderdaad erg handig.
pi_105489099
clairvoyance kun je kopen bij de trader in riverwood :D
  maandag 12 december 2011 @ 12:45:29 #50
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_105489241
Door te verdwalen kom je juist veel grotten tegen, dus zo erg is het inderdaad niet ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')