quote:Op zondag 11 december 2011 16:50 schreef zerokil het volgende:
Hoe ver ben ik ongeveer?Dan ben je waar ik nu ben en dus bijna klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2011 15:55 schreef zerokil het volgende:
Ik heb een probleempje, Ik heb tot lvl 12 alles in destruction gegooit en light armor, maar nu wil ik een heel andere richting in.
Is het mogelijk om van een ''mage'' naar warrior tegaan zonder minder goed te zijn als anders?
Want mijn one handed en two handed is gewoon nog standaard dus 15 (toch?).
Ik heb 2 opties.
Opnieuw beginnen.
Nu door gaan als ''Warrior''
Btw ik heb net de quest van de eersteJe kan gewoon een warrior kant op gaan hoor. Eventueel dat je zeker in het begin gewoon nog bij de moeilijke zaken je destro spul moet gebruiken maar gooi gewoon een heavy armor aan en zwaai met die zwaard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gehaaldIedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Had wel wat meer verwacht dan...quote:Op zondag 11 december 2011 16:51 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Dan ben je waar ik nu ben en dus bijna klaar
Zowel mijn companions als mijn paard zijn van hetzelfde laffe spul gemaakt. Niemand doet iets en mijn paard rent standaard weg. Companions staan vaak met wapen in de aanslag toe te kijken (of in de weg te lopen).quote:Op zondag 11 december 2011 14:59 schreef FS1986NL het volgende:
Wat een kutspel is dit soms zeg.
Moet je in je eentje een baas verslaan die super moeilijk is terwijl je eigenlijk hulp hoort te krijgen van je companions etc.
Maar door een of andere vage reden doen ze totaal niks.
wacht maar tot je het eind ziet, dat is echt geweeeeeeeeeeeeeeeldig. Nee, sorry, het eind is afgeraffeld.quote:
Ja ik weet niet waarom, maar het begin voelde echt goed en lekker maar het einde lijkt ineens zo snel te gaan.quote:
Ja idd, ik dacht dus serieus dat ik op 10/20 % zat.quote:Op zondag 11 december 2011 16:54 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja ik weet niet waarom, maar het begin voelde echt goed en lekker maar het einde lijkt ineens zo snel te gaan.
Nou, op naar whiterun voor de festiviteiten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2011 17:00 schreef zerokil het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op zondag 11 december 2011 15:55 schreef zerokil het volgende:
Ik heb een probleempje, Ik heb tot lvl 12 alles in destruction gegooit en light armor, maar nu wil ik een heel andere richting in.
Is het mogelijk om van een ''mage'' naar warrior tegaan zonder minder goed te zijn als anders?
Want mijn one handed en two handed is gewoon nog standaard dus 15 (toch?).
Ik heb 2 opties.
Opnieuw beginnen.
Nu door gaan als ''Warrior''
Btw ik heb net de quest van de eersteGeld pompen in het trainen van warrior skills bij NPC's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gehaaldFlesje bier
het is helemaal niet relevant, de hele wereld is niet in terreur dankzij die draken en als je ze verslagen hebt doen ze in de steden net alsof het gewoon another day at the office is ipv dat jij de wereld hebt geredquote:Op zondag 11 december 2011 17:22 schreef speknek het volgende:
Ik vind die relatief korte main quest juist een zegen (wat heet, op normaal spelen toch nog 15/20 uur denk ik). Daardoor heb je het gevoel alleen relevante dingen te doen en kunnen ze het tenminste afwisselend houden.
quote:Op zondag 11 december 2011 16:50 schreef zerokil het volgende:
Hoe ver ben ik ongeveer?Bijna klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch ook wel duidelijk in het spel?Geen referral hier.
Ik ben naar m'n huisje gegaan in Whiterun waar alleen een bed in staat en heb het stilletjes gevierd.quote:Op zondag 11 december 2011 16:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou, op naar whiterun voor de festiviteiten!
ohnee, wacht
Dit filmpje dat daar tussen staatquote:Op zondag 11 december 2011 17:58 schreef Jivis het volgende:
http://knowyourmeme.com/memes/i-took-an-arrow-in-the-knee
Er is al een heel stuk tekst over geschreven.
quote:
Godsamme ja, die actie van Peter leent zich idd perfect voor een arrow to the kneequote:
Dit.quote:Op zondag 11 december 2011 20:27 schreef Herpderphawk het volgende:
Ja, het einde is niet fantastisch, dus als viering heb ik heel Solitude maar uitgemoord
Ga ik ook doen. Als ik alles gedaan heb alle steden leegmeppenquote:Op zondag 11 december 2011 20:27 schreef Herpderphawk het volgende:
Ja, het einde is niet fantastisch, dus als viering heb ik heel Solitude maar uitgemoord
wat doe je met dwarven op 32 ?quote:Op zondag 11 december 2011 21:16 schreef zatoichi het volgende:
Ok Fuck this. Ik speel full epic dwarven armor, level 32 en 200 health. Echt alles en iedereen killed me in 1 of 2 hits en daar bovenop komt illja ook nog eens met haar drost magic... Ja 360 met die bug dat resistance niet meer werkt.
Die is op dit niveau echt gamebreaking, want ik kan echt geen twee stappen meer zetten voordat ik iets of iemand tegen kom waar met geen mogelijkheid meer van te winnen valt. Jammer...
gewoon die mine bij windhelm, fucking 40 ebony ore per respawnquote:Op zondag 11 december 2011 21:21 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik ben level 20 en heb nu full ebony armor, ik had toch maar voor Daedric moet kiezen achteraf.
Nu kom ik nooit maar aan ebony ore.
Maar mijn armor geeft wel 125 bescherming geloof ik.
Net begonnen met smithing, deadric moet ik nog een paar levels voor. Overigens nu gecrasht, ik kap ermee...quote:Op zondag 11 december 2011 21:16 schreef leeell het volgende:
[..]
wat doe je met dwarven op 32 ?
op 21 had ik full daedric
Krosis? Een draak die daar over de word wall heenlag is nog steeds het vetste shot uit de game voor mijquote:Op zondag 11 december 2011 21:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Kwam bij Shearpoint zo'n vuurbalguest tegen. Denk dat ik daar later maar weer terug kom. Echt geen kans met mijn level 24. Voor ik in de buurt kom om hem te klappen ben ik al dood.
quote:Op zondag 11 december 2011 21:22 schreef DeHovenier het volgende:
Level 57. Full Thieves Guild armor. En nee, niet Nightingale
doe nou niet weer je savegames verneuken!quote:Op zondag 11 december 2011 21:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb m'n Orc omgetoverd in een Nord trouwens... Orc zag er wel ruig uit enzo, maar heeft net zo'n piepstem als anderen bij je eerste shout. Ik keek echt zo van
quote:Op zondag 11 december 2011 21:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
doe nou niet weer je savegames verneuken!
Ook in Skyrim groeit iedereen een beetje mee met je level, met name de gear die wordt gedragen. Als jij dan nog steeds met je dwarven shit rond loopt, dan wordt je inderdaad in elkaar gehakt door ebony zwaarden.quote:Op zondag 11 december 2011 21:16 schreef zatoichi het volgende:
Ok Fuck this. Ik speel full epic dwarven armor, level 32 en 200 health. Echt alles en iedereen killed me in 1 of 2 hits en daar bovenop komt illja ook nog eens met haar drost magic... Ja 360 met die bug dat resistance niet meer werkt.
Die is op dit niveau echt gamebreaking, want ik kan echt geen twee stappen meer zetten voordat ik iets of iemand tegen kom waar met geen mogelijkheid meer van te winnen valt. Jammer...
Dat vond ik wel een leuk detail ja. Hoop dat er meer van dat soort quests in zitten.quote:Op zondag 11 december 2011 22:25 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Als je the battle for whiterun missie krijgt. Gaan er dan burgers dood of verandert er iets aan de stad.
Zijn er trouwens nog meer dingen die het uiterlijk van steden en locaties verandert? (zoals die boom in whiterun die na die missie met eldergleam in bloei staat)
Thanksquote:Op zondag 11 december 2011 22:37 schreef NDAsilenced het volgende:
Voor alle archers hier, na een bepaalde afstand raken de pijlen niks meer, dit staat standaard geregeld ingame. Op een gegeven moment was ik het zat, waarom raakte mijn verre-afstands schoten nou nooit iets? Dit was dus de boosdoener:
Voeg de volgende regels toe aan je skyrim.ini (in documents and settings / mijn documenten)
[Actor]
fVisibleNavmeshMoveDist=14000.0000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |