SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., wow wat mooi als je de deur in gaat.
Maarja ik ga stoppen nu hahaha ben al de hele tijd bezig man![]()
![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 01:38 schreef FS1986NL het volgende:
Damn was net aangekomen bijIk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., wow wat mooi als je de deur in gaat.
Maarja ik ga stoppen nu hahaha ben al de hele tijd bezig man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
Ik zit er inmiddels ruim 80 uur in (ik heb wat rustig aan gedaan de afgelopen week) en zie ineens nog 2 steden waar ik nog niet eens geweest benquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:16 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik ben serieus al naar 2 grote steden gelopen, maar ik zal dan alles maar discoveren met een carriage.
Ik heb ook nog steden waar ik nog niet eens geweest benquote:Op zondag 11 december 2011 02:34 schreef vosss het volgende:
Ik zit er inmiddels ruim 80 uur in (ik heb wat rustig aan gedaan de afgelopen week) en zie ineens nog 2 steden waar ik nog niet eens geweest ben!
quote:Op zondag 11 december 2011 01:20 schreef Burrito het volgende:
Dark brotherhood quest - Bound until DeathDie quest is wat buggy ja. Ook al doe je hem volgens de regels wordt hij toch vaak afgekeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elk etmaal 3 uurtjes. Dat is te doenquote:Op zondag 11 december 2011 09:52 schreef Neraice het volgende:
120 uur is wel veel zeg. Het spel is toch pas een maand uit?
Meer dan 13 uur per dag?quote:Op zondag 11 december 2011 10:41 schreef vault_tec het volgende:
ik had 120 uur in 9 dagen. Vrij genomen van school
5 minuten opstaan, 10 minuten douchen, 45 minuten koken en eten, 6 uur slapen en dan heb je nog 4 uur over voor andere verplichtingen.quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 10:41 schreef vault_tec het volgende:
ik had 120 uur in 9 dagen. Vrij genomen van school
Ouders op vakantie. ik heb die 9 dagen alleen skyrim gespeeld, 4 keer uit gegaan en honden eten gegeven + uit gelatenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2011 11:53 schreef KrentebolHooft het volgende:
Waar zie je hoe lang je gespeeld heb?Je savegame dan waarschijnlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn er meer dan 3. Je moet er gewoon in totaal 3 helpen.quote:Op zondag 11 december 2011 12:20 schreef DeHovenier het volgende:
Wie zijn de 3 mensen die ik moet helpen om Thane van Morthal te worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(dat bleek niet het einde te zijn), had ik zoiets van shiiit het mag nog niet eindigen, ik heb nog veel te veel te doen!
Klote Bethesda.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Ik vond Fallout 3 nog een stuk vetter dan New Vegas, sfeer voelde een stuk beter aan met de Vaults enzo.quote:Op zondag 11 december 2011 12:05 schreef Zolder het volgende:
Fallout new vegas is ook best leuk.i used to be a courier like you, but then i took a bullet in the head.
Ik ga denk ik ook weer aan Fallout 3 beginnen als ik eenmaal Skyrim heb uitgespeeld. Ongeacht dat ik Skyrim heel vet vind blijf ik de wereld van Fallout toffer vinden, gewoon die jaren 40 a 50 sfeer erin, en die radio voor onderweg. In New Vegas vond ik dat ook heel leuk, gewoon door die Mojave lopen met Boone en Ed-e met Radio New Vegas op en gaan met die banaan.quote:Op zondag 11 december 2011 12:59 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik vond Fallout 3 nog een stuk vetter dan New Vegas, sfeer voelde een stuk beter aan met de Vaults enzo.
Slapen zodra je de kans hebt, en Stimpaks natuurlijk!quote:Op zondag 11 december 2011 09:46 schreef Zolder het volgende:
Ik ben nu met fallout new vegas begonnen maar je health komt daar niet vanzelf terug dat is moeilijktips?
Of Sunset Sarsaparilla natuurlijkquote:Op zondag 11 december 2011 13:23 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Slapen zodra je de kans hebt, en Stimpaks natuurlijk!
Ohja! Die moet je ook zo veel mogelijk gebruiken omdat ze eigenlijk te zwaar zijn om kratten van mee te sjouwenquote:Op zondag 11 december 2011 13:26 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Of Sunset Sarsaparilla natuurlijk
Volgens Bethesda moet dat doorgaan voor een Scandinavisch accent.quote:Op zondag 11 december 2011 13:42 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Die guards hebben echt zo'n arnold schwarzenegger accent.
Of die regeneration-implant.quote:
huh, hij onthoofd die vrouw gewoon. Kan danquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:43 schreef Killjoy het volgende:
heh hier kan hij ook een char maken die er uit ziet als een kid
Deze al voorbij gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aangekomen.
quote:Op zondag 11 december 2011 16:28 schreef FS1986NL het volgende:
Volgens mij heb ik de Main Quest bijna gehaald.
Ben nu bijna bijdan ben je idd bijna klaar. arm kind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aangekomen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op zondag 11 december 2011 16:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan ben je idd bijna klaar. arm kind.
quote:Op zondag 11 december 2011 16:50 schreef zerokil het volgende:
Hoe ver ben ik ongeveer?Dan ben je waar ik nu ben en dus bijna klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2011 15:55 schreef zerokil het volgende:
Ik heb een probleempje, Ik heb tot lvl 12 alles in destruction gegooit en light armor, maar nu wil ik een heel andere richting in.
Is het mogelijk om van een ''mage'' naar warrior tegaan zonder minder goed te zijn als anders?
Want mijn one handed en two handed is gewoon nog standaard dus 15 (toch?).
Ik heb 2 opties.
Opnieuw beginnen.
Nu door gaan als ''Warrior''
Btw ik heb net de quest van de eersteJe kan gewoon een warrior kant op gaan hoor. Eventueel dat je zeker in het begin gewoon nog bij de moeilijke zaken je destro spul moet gebruiken maar gooi gewoon een heavy armor aan en zwaai met die zwaard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gehaaldIedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Had wel wat meer verwacht dan...quote:Op zondag 11 december 2011 16:51 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Dan ben je waar ik nu ben en dus bijna klaar
Zowel mijn companions als mijn paard zijn van hetzelfde laffe spul gemaakt. Niemand doet iets en mijn paard rent standaard weg. Companions staan vaak met wapen in de aanslag toe te kijken (of in de weg te lopen).quote:Op zondag 11 december 2011 14:59 schreef FS1986NL het volgende:
Wat een kutspel is dit soms zeg.
Moet je in je eentje een baas verslaan die super moeilijk is terwijl je eigenlijk hulp hoort te krijgen van je companions etc.
Maar door een of andere vage reden doen ze totaal niks.
wacht maar tot je het eind ziet, dat is echt geweeeeeeeeeeeeeeeldig. Nee, sorry, het eind is afgeraffeld.quote:
Ja ik weet niet waarom, maar het begin voelde echt goed en lekker maar het einde lijkt ineens zo snel te gaan.quote:
Ja idd, ik dacht dus serieus dat ik op 10/20 % zat.quote:Op zondag 11 december 2011 16:54 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja ik weet niet waarom, maar het begin voelde echt goed en lekker maar het einde lijkt ineens zo snel te gaan.
Nou, op naar whiterun voor de festiviteiten!quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 17:00 schreef zerokil het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op zondag 11 december 2011 15:55 schreef zerokil het volgende:
Ik heb een probleempje, Ik heb tot lvl 12 alles in destruction gegooit en light armor, maar nu wil ik een heel andere richting in.
Is het mogelijk om van een ''mage'' naar warrior tegaan zonder minder goed te zijn als anders?
Want mijn one handed en two handed is gewoon nog standaard dus 15 (toch?).
Ik heb 2 opties.
Opnieuw beginnen.
Nu door gaan als ''Warrior''
Btw ik heb net de quest van de eersteGeld pompen in het trainen van warrior skills bij NPC's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gehaaldFlesje bier
het is helemaal niet relevant, de hele wereld is niet in terreur dankzij die draken en als je ze verslagen hebt doen ze in de steden net alsof het gewoon another day at the office is ipv dat jij de wereld hebt geredquote:Op zondag 11 december 2011 17:22 schreef speknek het volgende:
Ik vind die relatief korte main quest juist een zegen (wat heet, op normaal spelen toch nog 15/20 uur denk ik). Daardoor heb je het gevoel alleen relevante dingen te doen en kunnen ze het tenminste afwisselend houden.
quote:Op zondag 11 december 2011 16:50 schreef zerokil het volgende:
Hoe ver ben ik ongeveer?Bijna klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch ook wel duidelijk in het spel?Geen referral hier.
Ik ben naar m'n huisje gegaan in Whiterun waar alleen een bed in staat en heb het stilletjes gevierd.quote:Op zondag 11 december 2011 16:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou, op naar whiterun voor de festiviteiten!
ohnee, wacht
Dit filmpje dat daar tussen staatquote:Op zondag 11 december 2011 17:58 schreef Jivis het volgende:
http://knowyourmeme.com/memes/i-took-an-arrow-in-the-knee
Er is al een heel stuk tekst over geschreven.
quote:
Godsamme ja, die actie van Peter leent zich idd perfect voor een arrow to the kneequote:
Dit.quote:Op zondag 11 december 2011 20:27 schreef Herpderphawk het volgende:
Ja, het einde is niet fantastisch, dus als viering heb ik heel Solitude maar uitgemoord
Ga ik ook doen. Als ik alles gedaan heb alle steden leegmeppenquote:Op zondag 11 december 2011 20:27 schreef Herpderphawk het volgende:
Ja, het einde is niet fantastisch, dus als viering heb ik heel Solitude maar uitgemoord
wat doe je met dwarven op 32 ?quote:Op zondag 11 december 2011 21:16 schreef zatoichi het volgende:
Ok Fuck this. Ik speel full epic dwarven armor, level 32 en 200 health. Echt alles en iedereen killed me in 1 of 2 hits en daar bovenop komt illja ook nog eens met haar drost magic... Ja 360 met die bug dat resistance niet meer werkt.
Die is op dit niveau echt gamebreaking, want ik kan echt geen twee stappen meer zetten voordat ik iets of iemand tegen kom waar met geen mogelijkheid meer van te winnen valt. Jammer...
gewoon die mine bij windhelm, fucking 40 ebony ore per respawnquote:Op zondag 11 december 2011 21:21 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik ben level 20 en heb nu full ebony armor, ik had toch maar voor Daedric moet kiezen achteraf.
Nu kom ik nooit maar aan ebony ore.
Maar mijn armor geeft wel 125 bescherming geloof ik.
Net begonnen met smithing, deadric moet ik nog een paar levels voor. Overigens nu gecrasht, ik kap ermee...quote:Op zondag 11 december 2011 21:16 schreef leeell het volgende:
[..]
wat doe je met dwarven op 32 ?
op 21 had ik full daedric
Krosis? Een draak die daar over de word wall heenlag is nog steeds het vetste shot uit de game voor mijquote:Op zondag 11 december 2011 21:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Kwam bij Shearpoint zo'n vuurbalguest tegen. Denk dat ik daar later maar weer terug kom. Echt geen kans met mijn level 24. Voor ik in de buurt kom om hem te klappen ben ik al dood.
quote:Op zondag 11 december 2011 21:22 schreef DeHovenier het volgende:
Level 57. Full Thieves Guild armor. En nee, niet Nightingale
doe nou niet weer je savegames verneuken!quote:Op zondag 11 december 2011 21:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb m'n Orc omgetoverd in een Nord trouwens... Orc zag er wel ruig uit enzo, maar heeft net zo'n piepstem als anderen bij je eerste shout. Ik keek echt zo van
quote:Op zondag 11 december 2011 21:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
doe nou niet weer je savegames verneuken!
Ook in Skyrim groeit iedereen een beetje mee met je level, met name de gear die wordt gedragen. Als jij dan nog steeds met je dwarven shit rond loopt, dan wordt je inderdaad in elkaar gehakt door ebony zwaarden.quote:Op zondag 11 december 2011 21:16 schreef zatoichi het volgende:
Ok Fuck this. Ik speel full epic dwarven armor, level 32 en 200 health. Echt alles en iedereen killed me in 1 of 2 hits en daar bovenop komt illja ook nog eens met haar drost magic... Ja 360 met die bug dat resistance niet meer werkt.
Die is op dit niveau echt gamebreaking, want ik kan echt geen twee stappen meer zetten voordat ik iets of iemand tegen kom waar met geen mogelijkheid meer van te winnen valt. Jammer...
Dat vond ik wel een leuk detail ja. Hoop dat er meer van dat soort quests in zitten.quote:Op zondag 11 december 2011 22:25 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Als je the battle for whiterun missie krijgt. Gaan er dan burgers dood of verandert er iets aan de stad.
Zijn er trouwens nog meer dingen die het uiterlijk van steden en locaties verandert? (zoals die boom in whiterun die na die missie met eldergleam in bloei staat)
Thanksquote:Op zondag 11 december 2011 22:37 schreef NDAsilenced het volgende:
Voor alle archers hier, na een bepaalde afstand raken de pijlen niks meer, dit staat standaard geregeld ingame. Op een gegeven moment was ik het zat, waarom raakte mijn verre-afstands schoten nou nooit iets? Dit was dus de boosdoener:
Voeg de volgende regels toe aan je skyrim.ini (in documents and settings / mijn documenten)
[Actor]
fVisibleNavmeshMoveDist=14000.0000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |