Kan dat serieus? Ik heb ze allemaal in de brand gestoken....quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:18 schreef Herpderphawk het volgende:
De torturechamber van de Dark Brotherhood is fantastisch, sla ze tot ze onthullen waar ze hun schat hebben verborgen
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Kan dat serieus? Ik heb ze allemaal in de brand gestoken....
Da's idd geniaal jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:18 schreef Herpderphawk het volgende:
De torturechamber van de Dark Brotherhood is fantastisch, sla ze tot ze onthullen waar ze hun schat hebben verborgen
Lol oké hier kom ik net terwijl ik dit lees achter. Ben overal heen gelopen. Alleen nog niet in Windhelm geweest.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:12 schreef FS1986NL het volgende:
Lol ik dacht dat je helemaal moest gaan lopen naar sommige grote steden, terwijl je gewoon zo'n carriage kan nemen en dan erheen kan gaan.
mis je niks aanquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lol oké hier kom ik net terwijl ik dit lees achter. Ben overal heen gelopen. Alleen nog niet in Windhelm geweest.
Heb er een paar met carriage ontdekt, moet zeggen dat het wel veel leuker is om na een lange wandeling eindelijk een stad op te zien doemenquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:13 schreef STING het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook pas vrij laat achter ja
Al had/heeft het ook wel wat voor 1 keer, door het hele land moeten lopen en allemaal random dingen tegenkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jesus ben al te vaak dood gegaan hier, heb helemaal geen wapens, helemaal geen health, geen armor. Dat lag helemaal niet in die chest die je moet pakken
Haha inderdaad, met zo'n slecht oosblok accent.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:59 schreef speknek het volgende:
Er is echt een zo'n voice actor waar ik de hele tijd aan how is babby formed moet denken.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:22 schreef FS1986NL het volgende:
Kenker jantje!
Ben nu bij een hele irritante missie aangekomen:Je moet je zooi (armor, wapen) aan de bosmer in de tavern geven vóór je naar de Thalmor Embassy gaat, niet aan die chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jesus ben al te vaak dood gegaan hier, heb helemaal geen wapens, helemaal geen health, geen armor. Dat lag helemaal niet in die chest die je moet pakken
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Nicequote:Op zaterdag 10 december 2011 21:47 schreef FS1986NL het volgende:
Pfff het is al gelukt gelukkig, wat een missie zeg.
Alleen ik ga net terug naar Riverwood en stap Riverwood Trader binnen, gebeurt er dit:
[ afbeelding ]
Leuk man![]()
Pfff nu in Riften ookquote:
Even saven en opnieuw opstarten dan maarquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:00 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Pfff nu in Riften ook![]()
Jammer hoor bederft wel een beetje de sfeer nu als je huizen binnen komt, en je ziet alles zoals die screen.
Wat een baas!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door STING op 11-12-2011 00:48:47 ]
Lijkt mij dat Alduin het einde van de MQ isquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef LoggedIn het volgende:
Hmm, net Aldiun verslagen.. Was eigenlijk wel erg makkelijkWel cool dat je nu dragons kan roepen om je te helpen
Maar de main quest lijkt nu niet echt verder te gaan
quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:16 schreef zerokil het volgende:
Als je er nog niet uit was, je moet die boeken lezen die hij op tafel heeft gelegd en dan kan je weer wat nieuws tegen hem zeggen waardoor je verder kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of toch du vader?
Gaat eigenlijk ook snel danquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lijkt mij dat Alduin het einde van de MQ is
Ik heb geen 1x de carriage gebruikt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:16 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik ben serieus al naar 2 grote steden gelopen, maar ik zal dan alles maar discoveren met een carriage.
Bedankt dat je even spoilers eromheen zetquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef LoggedIn het volgende:
Hmm, net Aldiun verslagen.. Was eigenlijk wel erg makkelijkWel cool dat je nu dragons kan roepen om je te helpen
Je spoilert het einde zo wel een beetje he.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef LoggedIn het volgende:
Precies wat ik dachtquote:Op zondag 11 december 2011 00:49 schreef STING het volgende:
Mensen die klagen over iemand die de spoiler tag niet gebruikt en diegene vervolgens gaan quoten, ik blijf niet aan de gang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |