SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., wow wat mooi als je de deur in gaat.
Maarja ik ga stoppen nu hahaha ben al de hele tijd bezig man![]()
![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 01:38 schreef FS1986NL het volgende:
Damn was net aangekomen bijIk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., wow wat mooi als je de deur in gaat.
Maarja ik ga stoppen nu hahaha ben al de hele tijd bezig man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
Ik zit er inmiddels ruim 80 uur in (ik heb wat rustig aan gedaan de afgelopen week) en zie ineens nog 2 steden waar ik nog niet eens geweest benquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:16 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik ben serieus al naar 2 grote steden gelopen, maar ik zal dan alles maar discoveren met een carriage.
Ik heb ook nog steden waar ik nog niet eens geweest benquote:Op zondag 11 december 2011 02:34 schreef vosss het volgende:
Ik zit er inmiddels ruim 80 uur in (ik heb wat rustig aan gedaan de afgelopen week) en zie ineens nog 2 steden waar ik nog niet eens geweest ben!
quote:Op zondag 11 december 2011 01:20 schreef Burrito het volgende:
Dark brotherhood quest - Bound until DeathDie quest is wat buggy ja. Ook al doe je hem volgens de regels wordt hij toch vaak afgekeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elk etmaal 3 uurtjes. Dat is te doenquote:Op zondag 11 december 2011 09:52 schreef Neraice het volgende:
120 uur is wel veel zeg. Het spel is toch pas een maand uit?
Meer dan 13 uur per dag?quote:Op zondag 11 december 2011 10:41 schreef vault_tec het volgende:
ik had 120 uur in 9 dagen. Vrij genomen van school
5 minuten opstaan, 10 minuten douchen, 45 minuten koken en eten, 6 uur slapen en dan heb je nog 4 uur over voor andere verplichtingen.quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 10:41 schreef vault_tec het volgende:
ik had 120 uur in 9 dagen. Vrij genomen van school
Ouders op vakantie. ik heb die 9 dagen alleen skyrim gespeeld, 4 keer uit gegaan en honden eten gegeven + uit gelatenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2011 11:53 schreef KrentebolHooft het volgende:
Waar zie je hoe lang je gespeeld heb?Je savegame dan waarschijnlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |