Dan zet je m toch op masterquote:Op maandag 12 december 2011 18:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, het is net even wat klooien bij Riverwood en daarna Whiterun helpen, daarna zwerf ik meestal wat rond
Ik heb wel eens met het idee gespeeld om gewoon geen enkele quest te doen en alleen maar grotten e.d. uit te moorden, maar het voelt zo lomp om bijv. als lvl 30 überwarrior bij de companions aan te komen en er word je gevraagd of je goed kunt vechten
Vraag me ook af of Vilkas nog steeds "I've never even heard of this outsider" zegt als je de MQ voltooid hebt voor je überhaupt een keer de companions joined
Dual wield is belachelijk slecht uitgevoerd in Skyrim.quote:Op maandag 12 december 2011 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb nu een Dunmer chickie met sneak, dualwield, archery en destruction, kijken hoe lang ik dat volhou
Tja, block/parry zou een leuke optie zijn geweestquote:Op maandag 12 december 2011 19:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Dual wield is belachelijk slecht uitgevoerd in Skyrim.
Neem dan een twohanded. Al moet ik zeggen dat ik zelf met mijn boogvrouwke helemaal geen wapens gebruik naast de boog. Zie het nut er niet van in om het wel te doen. Zou daarom sowieso de eerste tijd geen perks in je 1h steken.quote:Op maandag 12 december 2011 19:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, block/parry zou een leuke optie zijn geweest
Godsamme, nu bij het Fast Travelen weer...quote:Op maandag 12 december 2011 19:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ok, nu knalt Skyrim terug naar W7 terwijl ik met F12 een screenshot wil maken...
Gaat lekker hier zeg...
2h vind ik zo lomp als je een sneaky bastard hebtquote:Op maandag 12 december 2011 19:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Neem dan een twohanded. Al moet ik zeggen dat ik zelf met mijn boogvrouwke helemaal geen wapens gebruik naast de boog. Zie het nut er niet van in om het wel te doen. Zou daarom sowieso de eerste tijd geen perks in je 1h steken.
Niet bij Fasttravel en ook niet bij screenshots nemen, heb er toch zo'n 50.quote:Op maandag 12 december 2011 19:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Godsamme, nu bij het Fast Travelen weer...
Iemand die dit ook heeft?
Dat heb ik heel vaak ja. Als hij er bij mij uitknalt is dit bijna altijd bij fasttravel of screenshots.quote:Op maandag 12 december 2011 19:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ok, nu knalt Skyrim terug naar W7 terwijl ik met F12 een screenshot wil maken...
Gaat lekker hier zeg...
Het is altijd mooi als vijanden in die 'traps' trappenquote:Op maandag 12 december 2011 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nice, ik kom de eerste Draugr tegen in Bleak Falls, schiet hem met 1 pijl bijna dood en meneer rent weg... zo op die pressure plate die de deur met pinnen activeert
de keuken en "hoe hoer ik mezelf op facebook"-sectie is even verderop, laat skyrim aan de mannen.quote:Op maandag 12 december 2011 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen was het wel een grapje.Ik heb het in 2 weken nu 5 uurtjes gespeeld ofzo, dat vind ik meer dan genoeg game-tijd.
Is mij precies t zelfde overkomenquote:Op maandag 12 december 2011 20:11 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het is altijd mooi als vijanden in die 'traps' trappen
Een falmer had mij laatst goed te pakken met zo'n 'klauwdeur'(niet dat het veel pijn doet, maar vanuit een cinematisch standpunt heeft ie het gevecht goed aangepakt
)
Bij mij crasht ie ook altijd via Steam Screenshot. Gewoon met Prt Scr doen, saved ie een .bmp in je Skyrim map (wel even converten naar JPG/PNG voordat je hem online knaltquote:Op maandag 12 december 2011 19:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Gaat lekker hier zeg...
Volgens mij kan je em ook wel op sneak togglen en effe gaan fappen, daarna gaan schijten, daarna een omeletje maken met champignons, peper dungeraspte paprika en eventueel wat kaas. Vervolgens misschien effe douchen om daarna weer terug te komen met ook 10 levels omhoogquote:Op maandag 12 december 2011 20:55 schreef Bozz187 het volgende:
Nice zit je een beetje in een tavern te sneaken in 1 keer stealth 10 omhoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |