Waar hou jij van dan?quote:Op maandag 12 december 2011 22:54 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Hangt ervanaf waar je van houdt, khajit zijn goed in sneaken enzo.
Elven in magic
Nords en de rest in melee.
quote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Nord, 2 handed, en heavy armor.
quote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
SpauldingPF houdt van gespierde mannen.
Hoe weet je dat toch AMDBquote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
[/[quote]Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee, dan brandt die z`n handen.quote:Op maandag 12 december 2011 22:56 schreef Nectar het volgende:
met zijn magie??
of kan nord geen magie gebruiken
lol dat is best wel gayquote:Op maandag 12 december 2011 22:57 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Nee, dan brandt die z`n handen.
ik heb t een maand en ik zit ook nog maar op 20 uur, speel soms ook een week niet, maar als ik dan bezig ben.. Ja dan ga ik ook door.quote:Op maandag 12 december 2011 22:59 schreef AMDB het volgende:
Ik startte net Skyrim op en had helemaal geen zin meer om te spelenAl een week niet meer gespeeld i.v.m. tentamens
Ik pak meestal alles wel op wat boven de 250 gold zitquote:Op maandag 12 december 2011 23:00 schreef NDAsilenced het volgende:
Sparen/verzamelen jullie nog bepaalde dingen als een soort side-quest voor jezelf, voor in je huis bijvoorbeeld?
Ik had bijvoorbeeld de gewoonte om letterlijk elke jewel die ik vond te houden / op te sparen in m'n huis in whiterun, misschien wel leuk om ze allemaal in een grote schaal oid te leggen of overal een beetje.
Is daar die shovel voor ?quote:Op maandag 12 december 2011 23:02 schreef Nectar het volgende:
begraven bij een gilded altar for 350% meer xp
Ik kom daar bijna nooit, vergissing dusquote:
Een dark elf is een soort negert en wordt overal uitgekotst, een wood elf kan met dieren praten en woont in een boomhut.quote:Op maandag 12 december 2011 23:06 schreef Nectar het volgende:
ik kies waarschijnelijk voor een elf
wat is het verschil tussen een wood high en een dark elf!
quote:Op maandag 12 december 2011 23:07 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Een dark elf is een soort negert en wordt overal uitgekotst, een wood elf kan met dieren praten en woont in een boomhut.
Wood Elf is puur stealth, Dark Elf is een mix tussen stealth en magic en High Elf is puur magic.quote:Op maandag 12 december 2011 23:06 schreef Nectar het volgende:
ik kies waarschijnelijk voor een elf
wat is het verschil tussen een wood high en een dark elf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |