Welkom in het The Voice of Holland Live topic! Hier praten we live over het het programma, over de kandidaten en de coaches, de vreemdste opmerkingen komen voorbij en eventueel zelfs linkjes van video's van de kandidaten. Waar wacht je op? Klets gezellig mee met alle FOK! Kletsebetsers!
Ook dit jaar zijn de presentatoren weer Martijn Krabbé en Wendy van Dijk! Dit ijzersterke duo ondersteund de familie en praten het programma aan elkaar vast, we zullen er van genietuh! * Tijdens de Liveshows presenteert Winston Gerschtanowitz ook mee, hij zit dan de RedRoom te vervuilen!
Ook dit jaar zijn er weer 4 (eigenlijk 5) coaches en 3 er van zijn ons al bekend, maar Marco Borsato is nieuw dit jaar, zal hij dit jaar de winnaar coachen?
Hieronder zie je een overzicht van alle kandidaten die door zijn naar de Battles, sommige kandidaten hebben een eigen topic en die staan onder elk team!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Overig Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden: Door Cee & door Razor21
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Zoals ik hem net in een voorstukje hoorde gaat hij flink uit de bocht met zingen, die is ook wat manisch Krolse kater, moet gewoon zingen en niet hysterisch, dat klinkt niet meer.
Marco is niet zo groot iig, die haalt de 1.80 net niet denk ik.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Daarom stormt t de hele week al, hij repeteert teveel
Ik vond het ook best goed. Van Marieke, niet van Marco. Winston heeft net z'n galaxytab geprobeerd anaal in te brengen en met z'n sluitspier een tweet te sturen.
Ik vond het ook best goed. Van Marieke, niet van Marco. Winston heeft net z'n galaxytab geprobeerd anaal in te brengen en met z'n sluitspier een tweet te sturen.
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende: Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende: Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
Deze gast is gewoon de vlees geworden benjamin ben , brrrrrrrrrrrr
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani) My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage Water: ijskoud de hardste - Gehenna
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b] ********************************************************************* [b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Hij is misschien wel zo gek als een deur en het is echt super overdreven, maar wel één van de weinigen die echt uniek is, opvalt, iemand die je onthoudt.
hij heeft geen rood haar maar de rest matched precies
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani) My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage Water: ijskoud de hardste - Gehenna
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b] ********************************************************************* [b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Een jaar geleden zou ik nog gooien met maar dit programma is totaal niet interessant meer na de Blind Auditions dus ik juich alle gekheid op een stokje vanaf nu toe.
Op vrijdag 9 december 2011 22:32 schreef Deisyy het volgende: Natuurlijk is Paul niet TVOH, maar hij heeft wel heel veel lef en zorgt als enige voor vermaak.
______________________________________ Hier tekenen: .......................De_Kardinaal...................... ______________________________________
eerlijk who fokking cares wie de voice wordt....deze keer is het echt een zeer slechte rip off van het orgineel....beter dat er dan een leuk iemand wint dan een lispelende Ben
Op vrijdag 9 december 2011 22:32 schreef Deisyy het volgende: Natuurlijk is Paul niet TVOH, maar hij heeft wel heel veel lef en zorgt als enige voor vermaak.
maar ik mis dit seizoen sowieso the voice... Waar zijn de uitschieters? Die zijn er gewoon niet echt
Op vrijdag 9 december 2011 22:32 schreef Tha_Erik het volgende: Ik vind z'n voice wel okay hoor . Sure, niet standaard mooi, maar karakteristiek en interessant.
ook dat, maar eerlijk is eerlijk, wel in het kleinkunst en musical gebied
Gezien het niveau van vandaag en vorige week zijn er maar weinig mensen die de titel voice of holland verdienen. En dan zijn de meesten naast niet zuiver ook nog eens saai, dus ja, dan liever Paul er nog even bij.
Tsha, het is een muziekprogramma waar je er uit moet springen, dan ga je mee als karikatuur
En de coaches maar roepen dat de talenten dit jaar nog beter zijn. Ik vind geen van deze kandidaten die van vorig jaar overtreffen. Nou, Sharon misschien.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me I open up my arms and I embrace the mystery I am gonna shine
Welnee, het zijn meiden onder elkaar, dus dan mag het.
Die Roel..... ik dacht eerder dat het Guy moest voorstellen.
Neeeee monster helwegen en een paard. Memories, ow noes. Ooit was ze bij mn bijbaantje (dierentuin) aan het filmen voor RTV Utrecht en ging ze op een paard in de draaimolen Hilarisch
Ja, er was geen reactie van de jury, ze gingen naar de red-room. En die homo krijgt nu alle aandacht.
Dat komt omdat het een tussendoor optreden was. Eentje om meer stemmen voor haar te creeren. Ze had al eerder opgetreden en toen wel gewoon commentaar gekregen.
Michelle trad in het begin ook op en kreeg daarna ook geen commentaar op haar optreden.