Nee, wel voor een vliegverbod erboven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:17 schreef Monidique het volgende:
Remlof, ben jij nu voor een aanval op Syrië?
Links kijkt niet verder dan haar eigen grenzen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef GSbrder het volgende:
Waarom vallen we Syrie niet aan?
Mensenrechtenschending, doet dat het dan niet meer voor links?
Hey, rechts zijn de warmongersquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef GSbrder het volgende:
Waarom vallen we Syrie niet aan?
Mensenrechtenschending, doet dat het dan niet meer voor links?
Dat is toch hetzelfde, net als bij Libië?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, wel voor een vliegverbod erboven.
Prima, probeer maar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het nog zou werken op de pc van nu.
Nee, daar vielen ze ook gronddoelen aan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde, net als bij Libië?
Geen idee wat je daarmee zegt.quote:
En hier wil je alleen dat ze Syrische gevechtsvliegtuigen aan de grond houden? Dat zorgt toch voor een reactie, dus oorlog? En sowieso, gevechtsvliegtuigen worden nauwelijks ingezet in Syrie, dus wat gaat het helpen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, daar vielen ze ook gronddoelen aan.
Anarcho-kapitalisten grijpen nog minder naar de wapens.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Linkse politici grijpen niet zo snel naar de wapens als rechtse doen.
Het Syrisch verzet vraagt daarom en zegt dat dat ze zal helpen, vandaar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
En hier wil je alleen dat ze Syrische gevechtsvliegtuigen aan de grond houden? Dat zorgt toch voor een reactie, dus oorlog? En sowieso, gevechtsvliegtuigen worden nauwelijks ingezet in Syrie, dus wat gaat het helpen?
En dus ga je wederom een zijde kiezen in een burgeroorlog. Dat is toch gewoon een oorlogsverklaring aan Syrie?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Het Syrisch verzet vraagt daarom en zegt dat dat ze zal helpen, vandaar.
Mwah, vergelijk de Bushes eens met Clinton en Obama.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:25 schreef Monidique het volgende:
Tussen gematigd links en gematigd rechts zie ik weinig verschil qua bereidwilligheid de wapens op te nemen.
Exact. Zie jij een fundamenteel verschil? Ik niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, vergelijk de Bushes eens met Clinton en Obama.
Ik wel. Clinton en Obama zijn geen oorlogen begonnen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Exact. Zie jij een fundamenteel verschil? Ik niet.
Dat doen die gekke Amerikaanse presidenten allemaalquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:29 schreef Picchia het volgende:
Obama heeft al minstens 10 landen America's strongest ally genoemd.
Obama is de Libie-oorlog begonnen, mede, Clinton heeft, mede, Joegoslavie aangevallen, acht jaar lang Irak aangevallen, bommen gegooid op Afghanistan en Soedan, Somalie geintensiveerd, een militaire actie begonnen in Haiti.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel. Clinton en Obama zijn geen oorlogen begonnen.
Dat je het woord "mede" gebruikt zegt genoegquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Obama is de Libie-oorlog begonnen, mede, Clinton heeft, mede, Joegoslavie aangevallen, acht jaar lang Irak aangevallen, bommen gegooid op Afghanistan en Soedan, Somalie geintensiveerd, een militaire actie begonnen in Haiti.
Nou ja, het is een nuancering, hoogstens.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat je het woord "mede" gebruikt zegt genoeg
Rechts versus redneck?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, vergelijk de Bushes eens met Clinton en Obama.
De versie die bij de civilization collectie (van een jaar of 3-4 geleden met de cardgame en een dik boekwerk) zat werkt wel onder XP.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het nog zou werken op de pc van nu.
php?quote:
Ja hey, toen was ik er nog nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:34 schreef zuurvoud het volgende:
[..]
Nee, de vierde persoon die op de meet kwam.
Change.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:34 schreef Monidique het volgende:
Obama heeft de oorlog in Afghanistan geïntensiveerd, heeft honderden Pakistaanse kinderen utieen gereten, heeft Amerikaanse staatsburgers zonder proces geexecuteerd en Libie aangevallen. Ik zie bar weinig verschil met een crimineel als Nixon of Reagan.
php dus.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:34 schreef zuurvoud het volgende:
[..]
Nee, de vierde persoon die op de meet kwam.
De moeder van Koos?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:36 schreef zuurvoud het volgende:
[..]
Ik had een mooie blauw hulpstuk bij
Op sommige gebieden wel, op sommige gebieden negatief, op sommige positief, maar op mensenrechtengebied heeft hij alles wat Bush en Clinton hebben gedaan gecodificeerd. Daarom, dat heb ik eerder gezegd, is Obama een grotere ramp voor de mensenrechten dan Bush.quote:
Ik prefereer hongaarse vrouwen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:40 schreef Monidique het volgende:
Betyar en Dr. Nikita were sitting in a tree, K I S S Hungary.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, Robin. Hopelijk komt hij spoedig terug.
Joepie. Die jongen krijgt harde lessen hier op Fok.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:40 schreef Monidique het volgende:
Betyar en Dr. Nikita were sitting in a tree, K I S S Hungary.
Php is er niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:43 schreef Hexagon het volgende:
Zeg php en jij wel eens getest op gedragsstoornissen?
Rapporteer terug, over.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:46 schreef Picchia het volgende:
Ik ga even de keuken testen op hotdogs of popcorn.
Wie weet belandt hij ook ooit op TU/equote:Op vrijdag 9 december 2011 21:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Joepie. Die jongen krijgt harde lessen hier op Fok.
Dat is wel een erg lange weg en ik dan hoop ik dat hij een zak met geld meeneemt, want goedkoop is het niet. Daarnaast mis je vanuit het MBO vaak toch wiskunde. Maar met HBO kan iemand ook heel gelukkig zijnquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wie weet belandt hij ook ooit op TU/e
Hij is er slim genoeg voor.![]()
Oja hoor. Je moet inderdaad wel een kei zijn in wiskunde.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is wel een erg lange weg en ik dan hoop ik dat hij een zak met geld meeneemt, want goedkoop is het niet. Daarnaast mis je vanuit het MBO vaak toch wiskunde. Maar met HBO kan iemand ook heel gelukkig zijn.
Dan zit jij ook in een uithoek.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:08 schreef Tem het volgende:
Waarom zitten al die kachelboeren in van die uithoeken.
Om dichtbij hun cliëntele te zitten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:08 schreef Tem het volgende:
Waarom zitten al die kachelboeren in van die uithoeken.
En een hoer in de kont neuken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik een hemd aantrekken.
Kom nou, uw persoon staat ver boven dat walgelijke plebs.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik een hemd aantrekken.
Word weet niet wat het van deze zin moet vinden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat moeten we te allen tijden voorkomen.
Word weet wel meer niet. Ha!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Word weet niet wat het van deze zin moet vinden.
Van fok weggepest. En niet eens door ons.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:22 schreef Staal het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk met Whiskers uitgevreten? Die kom ik echt nooit meer tegen en al maanden niet ook trouwens.
Ik heb niet het idee dat ze hier van vrouwen houden eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:23 schreef Tem het volgende:
Ik hou van alle vrouwen. Mijn hart is veel te groot.
Het was de KSC. Wij hebben hier enkel mannen, die zijn niet in staat vrouwen te kwetsen op een kattige manier die zelfs die poes doet verdwijnen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:22 schreef Staal het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk met Whiskers uitgevreten? Die kom ik echt nooit meer tegen en al maanden niet ook trouwens.
Over Hans de Booij gesproken:quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ze hier van vrouwen houden eigenlijk.
Maar vooruit:
Hoe?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:25 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Van fok weggepest. En niet eens door ons.
Ze werd niet voor een meet uitgenodigd.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:27 schreef Staal het volgende:
[..]
Hoe?
Serieus, ik weet het echt niet. Ze was een soort Myrna.
Heerlijke drama was dat. Hoe teh interwebs elke soap weet te overstijgen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het was de KSC. Wij hebben hier enkel mannen, die zijn niet in staat vrouwen te kwetsen op een kattige manier die zelfs die poes doet verdwijnen.
Goossen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:27 schreef Staal het volgende:
[..]
Hoe?
Serieus, ik weet het echt niet. Ze was een soort Myrna.
Ik denk dat VS hier het best met vrouwen weet om te gaan eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Over Hans de Booij gesproken:
Maar ja, wij houden van vrouwen.
Godsgruwelijk veel.
Haha.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:29 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik denk dat VS hier het best met vrouwen weet om te gaan eigenlijk.
Daar merk ik dan niets vanquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:29 schreef Staal het volgende:
[..]
Bekrompen tot in de kist. Maar goed, je moet ergens je vertier vandaan halen in je burgerlulletjesbestaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:28 schreef waht het volgende:
[..]
Heerlijke drama was dat. Hoe teh interwebs elke soap weet te overstijgen.
Maximaal een maand.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha.
Hahahaha.
Niets ten nadele van VS trouwens, maar die houdt het echt niet langdurig met vrouwen uit.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:29 schreef Staal het volgende:
[..]
Met een beetje pech een week, afhankelijk van het moment in de cyclus waarop hij haar treft.quote:
Valt ze niet terug te halen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze werd niet voor een meet uitgenodigd.
Ja, jij kan het aardig goed.quote:
Ik heb werkelijk geen idee.quote:
Je kunt zeggen wat je wilt maar VS is nooit vals en haatdragend i.t.t. de andere homo's hier.quote:
Waarom zou je nu nog gaan vergelijken? Bovendien, De_Nuance is hier de POL-lieverd.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Valt ze niet terug te halen?
Jah, nou moet ik jou als POL lieverd nomineren natuurlijk he. (ja, ja en ook andere titels uiteraard.)
Ik mis Myrna..
Ik kan inderdaad zeggen wat ik wil - en zelfs wat ik waarneemquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt maar VS is nooit vals en haatdragend i.t.t. de andere homo's hier.
Doel je nu op Piet?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt maar VS is nooit vals en haatdragend i.t.t. de andere homo's hier.
Is hij de vervanging van Whiskers?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zou je nu nog gaan vergelijken? Bovendien, De_Nuance is hier de POL-lieverd.
Ik heb haar tel. nr.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Valt ze niet terug te halen?
Jah, nou moet ik jou als POL lieverd nomineren natuurlijk he. (ja, ja en ook andere titels uiteraard.)
Ik mis Myrna..
Dat valt wel mee geloof ik.quote:
Du_ke heeft Bami gegeten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:22 schreef Staal het volgende:
En hij jengelt niet om muziek, ons teisterend met Jon Bon Jovi.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:36 schreef waht het volgende:
De_Nuance is ook wat zuiniger met smileys, hetgeen ik waardeer.
Nee. Ik had het over de die hard theemutsen.quote:
Ga piet eeuuhh friet bakkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee. Ik had het over de die hard theemutsen.
Serieus, ik kan Piet soms gif geven in POL en NWS maar ben erg op hem gesteld als user. Ken hem namelijk ook uit andere subfora.
Verwacht nu wel, joh Staal, ga koken..
Jah, in POL jah want dat komt je goed uit.quote:
Als je constant zoutzuur over je heen krijgt van de L_V'tjes van POL en NWS wordt je zelf ook een beetje zuur.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, in POL jah want dat komt je goed uit.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:38 schreef Staal het volgende:
Ken hem namelijk ook uit andere subfora.
Wat zowel kan duiden op linksen als op vrouwen, kennelijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:41 schreef waht het volgende:
Pietverdriet weet zich uitstekend te verweren tegen het rode gevaar.
PMS?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:41 schreef waht het volgende:
Pietverdriet weet zich uitstekend te verweren tegen het rode gevaar.
Ervaar je dit echt zo?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:45 schreef GSbrder het volgende:
Alle homo’s zijn rechts. Een groep die links ooit nog als zielig zag, is nu ingehaald door de capuchonnetjes.
Als Pietje nu eens normaal deed i.p.v. meteen op de man te spelen zal dat veel irritaties en een hoop onzinnige posts schelen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als je constant zoutzuur over je heen krijgt van de L_V'tjes van POL en NWS wordt je zelf ook een beetje zuur.
Whiskers zat dan ook enkel hier om GSbrder te versieren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:25 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Van fok weggepest. En niet eens door ons.
Kansloos natuurlijk. Hoeveel horloges had ze nu ook eigenlijk ook he.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Whiskers zat dan ook enkel hier om GSbrder te versieren.
Dat is het probleem van Pietverdriet niet. Die hakt lekker in op onacceptabele meningen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Als Pietje nu eens normaal deed i.p.v. meteen op de man te spelen zal dat veel irritaties en een hoop onzinnige posts schelen.
Dat komt van twee kanten, Koos vliegt hem bijvoorbeeld meteen naar de keel in de eerste post. En niet eens topicinhoudelijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Als Pietje nu eens normaal deed i.p.v. meteen op de man te spelen zal dat veel irritaties en een hoop onzinnige posts schelen.
Oh nee. Gebaseerd op wat oppervlakkige waarnemingen met de homoseksuele users mag ik graag generaliseren.quote:
Je kwetst me echt met die opmerking. Dat weet je natuurlijk wel hè?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:49 schreef Staal het volgende:
[..]
Kansloos natuurlijk. Hoeveel horloges had ze nu ook eigenlijk ook he.
Wat een onzin natuurlijk. Maar hee, het staat je vrij om hem in zijn reet te kruipen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:49 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is het probleem van Pietverdriet niet. Die hakt lekker in op onacceptabele meningen.
Piet komt hier niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat een onzin natuurlijk. Maar hee, het staat je vrij om hem in zijn reet te kruipen.
Dat is inderdaad een overkomelijke horde gebleken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:49 schreef Staal het volgende:
[..]
Kansloos natuurlijk. Hoeveel horloges had ze nu ook eigenlijk ook he.
Ligt er inderdaad maar net aan hoe je de discussie aangaat. Ik moet meestel wel grinniken om Piet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat komt van twee kanten, Koos vliegt hem bijvoorbeeld meteen naar de keel in de eerste post. En niet eens topicinhoudelijk.
En zit eens niet zo te zeiken man.quote:
Bet is stiekem ryan.quote:
Zijn interpunctie richt danig leed aan, nochtans.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Ligt er inderdaad maar net aan hoe je de discussie aangaat. Ik moet meestel wel grinniken om Piet.
Is onbebouwde grond niet over het algemeen vrijgesteld?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:56 schreef GSbrder het volgende:
Ergens vind ik Eriks’ vakgebied wel leuk.
Nu weer een fiscaal gunstige regeling treffen met betrekking tot het van BTW-vrijgesteld leveren van onbebouwde grond.
Zo frapant is dat natuurlijk niet trouwens. Het is vrij logisch zelfs.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh nee. Gebaseerd op wat oppervlakkige waarnemingen met de homoseksuele users mag ik graag generaliseren.
Ik vind het hooguit frappant dat de grootste anti-Islamgeluiden uit die hoek komen.
Ik kan mij niet voorstellen dat onbebouwde grond niet op eoa. manier belast wordt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is onbebouwde grond niet over het algemeen vrijgesteld?
Om de een of andere duistere reden is dat mijn gehele studie niet behandeld.quote:
Ja, maar het gaat nu even om de mate van bouwrijp maken. Wanneer iets onbebouwd terrein is en wanneer een bouwterrein. Koop je namelijk een bouwput of een geegaliseerd stuk grond, dan betaal je BTW. Koop je een gesaneerde kavel, dan alleen overdrachtsbelasting à 2%.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is onbebouwde grond niet over het algemeen vrijgesteld?
Hij vroeg naar de BTW behandeling.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat onbebouwde grond niet op eoa. manier belast wordt.
Wie of wat koopt de grond? Anders zou de BTW toch niet een enorme rol moeten spelen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat nu even om de mate van bouwrijp maken. Wanneer iets onbebouwd terrein is en wanneer een bouwterrein. Koop je namelijk een bouwput of een geegaliseerd stuk grond, dan betaal je BTW. Koop je een gesaneerde kavel, dan alleen overdrachtsbelasting à 2%.
Whiskersquote:
Lekker boeiend. Al die regeltjes zijn gewoon bezigheidstherapie voor ambtenaren en een leuke geldpot voor juristen uit het private.quote:
Dus het poolen was leuk?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:03 schreef Nautilus. het volgende:
Ik kotste zojuist mijn avondeten uit.
Een commerciele ontwikkelaar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wie of wat koopt de grond? Anders zou de BTW toch niet een enorme rol moeten spelen.
Maar is het nu handig om bouwrijpe grond te kopen en daarmee een bouwterrein, of een grondtransactie?quote:In deze zaak ging het om een projectontwikkelaar die een perceel grond koopt van de gemeente. De gemeente zou de bibliotheek die op de grond stond slopen en de bestrating van het parkeerterrein verwijderen. De projectontwikkelaar had echter nog geen bouwvergunning gekregen voor de bouw van woningen. Volgens de fiscus was de levering van de grond vrijgesteld van BTW en dus belast met overdrachtsbelasting. Er was immers geen sprake van een bouwterrein. Volgens de projectontwikkelaar ging het wel om de levering van een bouwterrein die met BTW belast was en dus vrijgesteld van overdrachtsbelasting bij de verkrijger. Dit om eventuele samenloop van BTW en overdrachtsbelasting te voorkomen. De Hoge Raad moest nu bepalen of sprake was van een bouwterrein.
Bwech vies spul. Wees blij dat je het kwijt bent.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:06 schreef Nautilus. het volgende:
Een ding beloof ik jullie: ik zal nooit meer Pina Colada drinken.
Ja, blabla. Is het nu slim om een bouwterrein te verhandelen of een kale bouwkavel, slimpie?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:08 schreef Nautilus. het volgende:
Levering van een bouwterrein DAT! met BTW belast wordt, verdomme.
Hier de uitspraak:quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:10 schreef Nautilus. het volgende:
Dan werd de bibliotheek blijkbaar aangemerkt als opstal, en dus als bebouwd terrein. TEN ONRECHTE! want het gaat om de intentie van de koper, en DAAR IS AL JURISPRUDENTIE OVER VERSCHENEN! verdomme.
Nou, mooi, ik ga dan voor een BTW-belaste bouwrijp bouwterrein in plaats van een met overdrachtsbelasting-belaste onroerende zaak.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:14 schreef Nautilus. het volgende:
Ja, er is vorig jaar een arrest gewezen waarin bepaald werd dat levering van grond met een opstal als bouwgrond wordt aangemerkt als de koper de intentie tot sloopt heeft, en de kosten daarvan voor zijn rekening zal nemen.
Toon is vermakelijkerquote:
Heb jij net als FTS google alerts aangezet, met als keyword: moslim?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:17 schreef De_Nuance het volgende:
Harald Doornbos
#Dilemma. Russische Lente, Egyptische Lente...tja, wat moet je ermee als dictator bijna aardiger is dan alternatief. Ik vind het moeilijk...
quote:
Goed danquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De oudjes heb ik weinig mee. Hier en daar een uitzondering:
Mocht het drama voltrekken dat ik ooit vader zou worden wil ik dat gaan doen.quote:
Keihard voor die jong zijn werkt goed.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mocht het drama voltrekken dat ik ooit vader zou worden wil ik dat gaan doen.
Ze beloven veranderingen. Kleine landen verliezen vetorecht.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:33 schreef eriksd het volgende:
Hoe is het eigenlijk met "de eurotop" afgelopen?
"De afspraken zullen zo bindend mogelijk zijn." is een mooie samenvatting van hun doortastendheid.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:33 schreef eriksd het volgende:
Hoe is het eigenlijk met "de eurotop" afgelopen?
Wat deden de beurzen eigenlijk na die keiharde garanties?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
"De afspraken zullen zo bindend mogelijk zijn." is een mooie samenvatting van hun doortastendheid.
Die staan wel allemaal in de plus.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat deden de beurzen eigenlijk na die keiharde garanties?
Mwoah. In zijn top 3.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:43 schreef Nautilus. het volgende:
Easy Lover is het beste nummer van Phil Collins.
Kutzooi.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die staan wel allemaal in de plus.
Beurzen in de plus, wat erruggg!quote:
Moslims zijn wel belangrijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb jij net als FTS google alerts aangezet, met als keyword: moslim?
Boks.quote:
Fuck monologen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:58 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind het altijd van die fascinerende monologen van Drugshond, zo ’s avonds laat.
Windesheim University. Zwolle University. Diemen Universityquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:05 schreef eriksd het volgende:
Ach, kennelijk een minderwaardigheidscomplex.
Je moet toch wat als je weinig hebt.
Respect welquote:
Hoeft nietquote:
Nee. Hoog en droog op een kantoor.quote:
Knife Party is okay.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:59 schreef De_Nuance het volgende:
Muziek is een beetje kut hier moet ik bekennen. Dubstep
Ja ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Hoog en droog op een kantoor.
Vergaderen. Daar ben ik goed in.
Vergaderen over de in te kopen feta-kaas en sjalotjes voor op de doner?quote:
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:04 schreef De_Nuance het volgende:
Maar heb echt een hekel aan Dubstep!
Jazzy nummer.quote:
Dat is niet verboden. Tenzij het minderjarige-zooi is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:10 schreef Drugshond het volgende:
Godverdomme... ik zit porno te kijken.
Nee, meer chubby zooi. terwijl ik poker. Verveel me rot aan de tafel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is niet verboden. Tenzij het minderjarige-zooi is.
Dat kan gebeuren. Ik speel ook altijd supertight. Kom je wel mee in the money.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee, meer chubby zooi. terwijl ik poker. Verveel me rot aan de tafel.
Ik speel cash & tournament. En nog heb ik tijd over.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren. Ik speel ook altijd supertight. Kom je wel mee in the money.
Tsja. Ik ga denk ik maar eens naar bed. 06:30 opquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik speel cash & tournament. En nog heb ik tijd over.
Hij heeft wel een punt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:41 schreef remlof het volgende:
Omg, voor wie nog zin heeft in populistisch geblaat: Hoelang duurt het huidige interbellum nog?
Bullquote:
O ja. altijd leuk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:41 schreef remlof het volgende:
Omg, voor wie nog zin heeft in populistisch geblaat: Hoelang duurt het huidige interbellum nog?
Daarom blijft het politiek en zullen we er onderling wel nooit uitkomen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:48 schreef Drugshond het volgende:
EU versus POL (SC).... blijft een kat en muis spel.
Elk land dat nu geen oorlog voert zit in een interbellum.quote:
Je bent een beetje gek in je hoofd jij.quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:25 schreef waht het volgende:
[..]
Elk land dat nu geen oorlog voert zit in een interbellum.
Vandaar ook mijn advies om te bewapenen.
True story.quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bent een beetje gek in je hoofd jij.
Inderdaad. Kwestie van verder kijken dan je neus lang is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:51 schreef De_Nuance het volgende:
We ziften ook in een interglaciaal
Jep, anders kijk je scheel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:54 schreef waht het volgende:
[..]
Inderdaad. Kwestie van verder kijken dan je neus lang is.
Ik heb alvast een kachel in mijn huis laten plaatsen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:51 schreef De_Nuance het volgende:
We ziften ook in een interglaciaal
't knulletje beloofde te stoppen met fok toen hij verbannen werd, Maar hij zal wel geen woord houdenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, Robin. Hopelijk komt hij spoedig terug.
Ik heb niks beloofd hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
't knulletje beloofde te stoppen met fok toen hij verbannen werd, Maar hij zal wel geen woord houden
Ik zal maar geen DM's citerenquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb niks beloofd hoor.
En zo ja, dan is die nu verbroken
Hey Robin!quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Behalve het boos worden op bepaalde users vertoon ik toch geen banwaardig gedrag?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik zal maar geen DM's citeren. Maar je wilt het weer proberen?
Laat je niet kalmeren. Eerste discussie gelijk weer met het gestrekte been erin.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voor ons niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoi Erik. De 2 weken waren zwaar
Is er een andere manier om te discussieren?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:41 schreef waht het volgende:
[..]
Laat je niet kalmeren. Eerste discussie gelijk weer met het gestrekte been erin.
Ja op zo'n genuanceerde, begrijpende manier. Doe ik soms nog wel maar vaak niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is er een andere manier om te discussieren?
Dat is meestal de oorzaak van bansquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Behalve het boos worden op bepaalde users vertoon ik toch geen banwaardig gedrag?
Succes.quote:Voortaan zal ik even wat drinken halen en niet impulsief reageren, dat helpt al een hoop denk ik.
We zullen zienquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:41 schreef waht het volgende:
[..]
Laat je niet kalmeren. Eerste discussie gelijk weer met het gestrekte been erin.
Niet overdrijven.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:45 schreef robin007bond het volgende:
Jullie weten niet hoe moeilijk het is. Vooral als je dan zo'n Arolsentopic ziet, dan moet je gewoon reageren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |