Heb jij net als FTS google alerts aangezet, met als keyword: moslim?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:17 schreef De_Nuance het volgende:
Harald Doornbos
#Dilemma. Russische Lente, Egyptische Lente...tja, wat moet je ermee als dictator bijna aardiger is dan alternatief. Ik vind het moeilijk...
quote:
Goed danquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De oudjes heb ik weinig mee. Hier en daar een uitzondering:
Mocht het drama voltrekken dat ik ooit vader zou worden wil ik dat gaan doen.quote:
Keihard voor die jong zijn werkt goed.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mocht het drama voltrekken dat ik ooit vader zou worden wil ik dat gaan doen.
Ze beloven veranderingen. Kleine landen verliezen vetorecht.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:33 schreef eriksd het volgende:
Hoe is het eigenlijk met "de eurotop" afgelopen?
"De afspraken zullen zo bindend mogelijk zijn." is een mooie samenvatting van hun doortastendheid.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:33 schreef eriksd het volgende:
Hoe is het eigenlijk met "de eurotop" afgelopen?
Wat deden de beurzen eigenlijk na die keiharde garanties?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
"De afspraken zullen zo bindend mogelijk zijn." is een mooie samenvatting van hun doortastendheid.
Die staan wel allemaal in de plus.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat deden de beurzen eigenlijk na die keiharde garanties?
Mwoah. In zijn top 3.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:43 schreef Nautilus. het volgende:
Easy Lover is het beste nummer van Phil Collins.
Kutzooi.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die staan wel allemaal in de plus.
Beurzen in de plus, wat erruggg!quote:
Moslims zijn wel belangrijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb jij net als FTS google alerts aangezet, met als keyword: moslim?
Boks.quote:
Fuck monologen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:58 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind het altijd van die fascinerende monologen van Drugshond, zo ’s avonds laat.
Windesheim University. Zwolle University. Diemen Universityquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:05 schreef eriksd het volgende:
Ach, kennelijk een minderwaardigheidscomplex.
Je moet toch wat als je weinig hebt.
Respect welquote:
Hoeft nietquote:
Nee. Hoog en droog op een kantoor.quote:
Knife Party is okay.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:59 schreef De_Nuance het volgende:
Muziek is een beetje kut hier moet ik bekennen. Dubstep
Ja ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Hoog en droog op een kantoor.
Vergaderen. Daar ben ik goed in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |