Haha nee wel dichter bij Almelo dan bij Stadskanaal. Het is bij Balkbrug achteruitquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, veel te Noordoostelijk.
Ligt dat in de buurt van Stadskanaal?
Dat klopt. Je geografische kennis is op orde.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat ligt toch meer in de buurt dan Braboland.
Na-apers.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:26 schreef GSbrder het volgende:
Oei, schietpartij in een supermarkt bij VS, vP en PHP in de buurt
[ afbeelding ]
http://www.geenstijl.nl/m(...)artij_winkelcen.html
Ben ik nu in achting gestegen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat klopt. Je geografische kennis is op orde.
Niet Randstad, KAN of Brainport, dus mij te ruraalquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha nee wel dichter bij Almelo dan bij Stadskanaal. Het is bij Balkbrug achteruit.
Dit stemt toch wel een beetje droevig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het kamplied van mijn jaargang bij mn studentenvereniging![]()
![]()
Het lijkt me basiskennis. Je moet beter kunnen dan dat.quote:
Wie het kleine niet eert.....quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het lijkt me basiskennis. Je moet beter kunnen dan dat.
Die hoek is voor iedereen te ruraalquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet Randstad, KAN of Brainport, dus mij te ruraal
Demos is ook droevig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit stemt toch wel een beetje droevig.
Geen kutangolezenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die hoek is voor iedereen te ruraal.
Hier hebben we tenminste nog echte kutmarokkaantjes
oooh, kutzooi ik heb mijn 18 schietbeurten nog niet gehad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:26 schreef GSbrder het volgende:
Oei, schietpartij in een supermarkt bij VS, vP en PHP in de buurt
[ afbeelding ]
http://www.geenstijl.nl/m(...)artij_winkelcen.html
Twee of drie ofzo?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:31 schreef du_ke het volgende:
Hier hebben we tenminste nog echte kutmarokkaantjes
Ik vind dat allochtonen met een Gooische R mogen blijven.quote:
Gaan ze daar maar lekker de separatist uithangen inderdaad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind dat allochtonen met een Gooische R mogen blijven.
Allochtonen met een Fries accent krijgen net als angolezen met een limburgse tongval een enkeltje Angola.
Friese separatisten. Die zijn echt hilarischquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gaan ze daar maar lekker de separatist uithangen inderdaad.
Auto’s doden mensen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:45 schreef betyar het volgende:
Als je zegt dat vuurwapens geen mensen doden ben je een troll.
Troll.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Auto’s doden mensen.
Fietsen doden mensen.
Sigaretten doden mensen.
Hoezo?quote:
Nee hoor. Daar heb je uitleg bij nodig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Iemand wegzetten als troll is makkelijk.
Dat is wel behoorlijk gay.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:07 schreef Nautilus. het volgende:
Ik draag vandaag een Riverwoods trui met een shawlkraag.
Ik vind André Hazes best leuk, vooral als ik dronken ben.quote:
Waar de neuk heb je het over?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:23 schreef Nautilus. het volgende:
Donkerblauwe Dockers, cognackleurige loafers.
Een beetje gay is ook gay.quote:
He's a lumberjack and he's ook gay.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:42 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb de trui met shawlkraag na kort overleg met remlof en mijn broer, verwisseld voor een ruitjesoverhemd.
Volgende keer toch datgene doen wat je zelf wilt. Anders bouw je nooit een persoonlijkheid op. Met name niet middels advies van remstof.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:42 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb de trui met shawlkraag na kort overleg met remlof en mijn broer, verwisseld voor een ruitjesoverhemd.
Kleding en mode is per definitie al dubieus.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef Nautilus. het volgende:
Het is zalmroze en heeft een zeer subtiel ruitjesmotief, en het is gekocht in een winkel van Scotch & Soda, waar enkel nichten werken.
Ja, dat overhemd is reeds uit de kast, jij nog niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef Nautilus. het volgende:
Het is zalmroze en heeft een zeer subtiel ruitjesmotief, en het is gekocht in een winkel van Scotch & Soda, waar enkel nichten werken.
quote:Ajax fans jullie hebben geluk, ajax is toch door naar de laatste 16 clubs. Lyon is geschorst vanwege fraude #omkoopschandaal. Lees het op @nu.nl http://t.co/xRMNVZdA
Poolen met meiden is tof.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:47 schreef Nautilus. het volgende:
Nu maar hopen dat ik een aardig meisje ontmoet tijdens het poolen.
U snapt het.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Poolen met meiden is tof.
Vooral als ze een goed decolleté hebben
Typisch Italiaans hoofd dan wel weer. Niet echt het knapste soort.quote:
Sorry, van blond krijg ik 'm niet omhoog.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Typisch Italiaans hoofd dan wel weer. Niet echt het knapste soort.
Dream on. Zon 19 jarig ding zal zeker vallen op zon 41-jarige Jeroen de Kreek kopie.quote:
Ik had het niet over heur haar, maar over haar gelaat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry, van blond krijg ik 'm niet omhoog.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef Nautilus. het volgende:
Veel succes bij Thurstonquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:47 schreef Nautilus. het volgende:
Nu maar hopen dat ik een aardig meisje ontmoet tijdens het poolen.
Hey onze impotente Ad Hominem is er ook weerquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dream on. Zon 19 jarig ding zal zeker vallen op zon 41-jarige Jeroen de Kreek kopie.
De laatste speciaal voor jou:quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:52 schreef GSbrder het volgende:
Alsjeblieft zeg. 1995 wilde hun e-cards terug.
Wat is er eigenlijk afgesproken?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:03 schreef Tem het volgende:
Ik denk niet dat het de markt tot bedaren brengt en stevenen af op een volgende klapper.
Gewoon, dat ze zich nu echt aan de begroting regeltjes gaan houdenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk afgesproken?
O, dat, ja. Hihi.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewoon, dat ze zich nu echt aan de begroting regeltjes gaan houden
Hoi Donniequote:Op vrijdag 9 december 2011 21:05 schreef Picchia het volgende:
Nog iets meer dan één jaar voordat de aarde vergaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |