quote:Ajax fans jullie hebben geluk, ajax is toch door naar de laatste 16 clubs. Lyon is geschorst vanwege fraude #omkoopschandaal. Lees het op @nu.nl http://t.co/xRMNVZdA
Poolen met meiden is tof.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:47 schreef Nautilus. het volgende:
Nu maar hopen dat ik een aardig meisje ontmoet tijdens het poolen.
U snapt het.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Poolen met meiden is tof.
Vooral als ze een goed decolleté hebben
Typisch Italiaans hoofd dan wel weer. Niet echt het knapste soort.quote:
Sorry, van blond krijg ik 'm niet omhoog.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Typisch Italiaans hoofd dan wel weer. Niet echt het knapste soort.
Dream on. Zon 19 jarig ding zal zeker vallen op zon 41-jarige Jeroen de Kreek kopie.quote:
Ik had het niet over heur haar, maar over haar gelaat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry, van blond krijg ik 'm niet omhoog.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef Nautilus. het volgende:
Het is zalmroze en heeft een zeer subtiel ruitjesmotief, en het is gekocht in een winkel van Scotch & Soda, waar enkel nichten werken.
Veel succes bij Thurstonquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:47 schreef Nautilus. het volgende:
Nu maar hopen dat ik een aardig meisje ontmoet tijdens het poolen.
Hey onze impotente Ad Hominem is er ook weerquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dream on. Zon 19 jarig ding zal zeker vallen op zon 41-jarige Jeroen de Kreek kopie.
De laatste speciaal voor jou:quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:52 schreef GSbrder het volgende:
Alsjeblieft zeg. 1995 wilde hun e-cards terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |