Hoezo?quote:
Nee hoor. Daar heb je uitleg bij nodig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Iemand wegzetten als troll is makkelijk.
Dat is wel behoorlijk gay.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:07 schreef Nautilus. het volgende:
Ik draag vandaag een Riverwoods trui met een shawlkraag.
Ik vind André Hazes best leuk, vooral als ik dronken ben.quote:
Waar de neuk heb je het over?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:23 schreef Nautilus. het volgende:
Donkerblauwe Dockers, cognackleurige loafers.
Een beetje gay is ook gay.quote:
He's a lumberjack and he's ook gay.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:42 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb de trui met shawlkraag na kort overleg met remlof en mijn broer, verwisseld voor een ruitjesoverhemd.
Volgende keer toch datgene doen wat je zelf wilt. Anders bouw je nooit een persoonlijkheid op. Met name niet middels advies van remstof.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:42 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb de trui met shawlkraag na kort overleg met remlof en mijn broer, verwisseld voor een ruitjesoverhemd.
Kleding en mode is per definitie al dubieus.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef Nautilus. het volgende:
Het is zalmroze en heeft een zeer subtiel ruitjesmotief, en het is gekocht in een winkel van Scotch & Soda, waar enkel nichten werken.
Ja, dat overhemd is reeds uit de kast, jij nog niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef Nautilus. het volgende:
Het is zalmroze en heeft een zeer subtiel ruitjesmotief, en het is gekocht in een winkel van Scotch & Soda, waar enkel nichten werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |