Ben je besmet?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Het is besmettelijk schijnt.
Tja, zijn er nog dingen die jij niet kansloos vindtquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Omroepverenigingen, de kansloosheid is magistraal.
Oh, die zijn er nog in overvloed.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja, zijn er nog dingen die jij niet kansloos vindt?
Ik. Brr, trage geconstipeerde Zweedse films.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Oud Zweedse films bij de VPRO wie keek er niet naar.
Ze komen niet vaak voorbij hier in elk gevalquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, die zijn er nog in overvloed.
Saaiheid troef, inderdaad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik. Brr, trage geconstipeerde Zweedse films.
Omdat hier meestal kansloze politieke plannen of uitvoeringen voorbijkomen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze komen niet vaak voorbij hier in elk geval.
Hij komt uit Drenthe.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan dat het verschrikkelijk is?
Bittere ballen hoeven niet kansloos te zijn. Dat is wat andersquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:15 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind vrij veel dingen niet kansloos.
Bitterballen, bijvoorbeeld.
Je hebt nooit Brabo's in het wild gezien?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan dat het verschrikkelijk is?
Brabant is kut man. Wederom poog ik hier impliciet Jan van Speijk te quoten.quote:
G-B blijft wel een grappig land.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)eu-verdrag-niet.html
Ja, dus.
Waar de kleine landjes geen vetorecht meer hebben?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)eu-verdrag-niet.html
Ja, dus.
Gezellig man.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Brabant is kut man. Wederom poog ik hier impliciet Jan van Speijk te quoten.
Dat kan volgens mij alleen met een verandering van de huidige overeenkomst na goedkeuring van alle parlementen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Waar de kleine landjes geen vetorecht meer hebben?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat is een van de punten waar du_ke en ik het voor 100% over eens zijn. Brabo's zijn kut.
Gezellig is dan ook een vreselijke term.quote:
Je bewijst enkel mijn punt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moe'k die rooie erbij halen wah!!!
Nee, ik helemaal geen geld overmaken naar welke overheid dan ook. Duh!quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
En terecht. Jij blijft liever geld overmaken naar landen als Griekenland dus?
Volgens mij gebeurt dat nu echt om toestanden zoals met Slowakije te voorkomen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij alleen met een verandering van de huidige overeenkomst na goedkeuring van alle parlementen.
Maar ze winnen het nog net van Limbo's.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat is een van de punten waar du_ke en ik het voor 100% over eens zijn. Brabo's zijn kut.
Hij is wel erg provinciaals. Ik dacht dat hij altijd streefde om zo wereldburgelijk mogelijk te zijn. Ik wacht nog even met mijn verhaaltje.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij komt uit Drenthe.
Dan is alles waar mensen zijn verschrikkelijk.
Psst...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Limbo's zijn inderdaad nog net een stapje erger.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar ze winnen het nog net van Limbo's.
Het gebruik van houdoe is een belangrijke indicator.
Dit is echt het beeld dat ik heb van 3-voud.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moe'k die rooie erbij halen wah!!!
Zeeuwen, Limburgers, Brabanders: allemaal suf, gezellig, lomp en druk publiek.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Psst...Nee, ik weet dat het uit die humorloze kutfilm(s) komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe Libertatem
Hoewel we dat kunnen scharen onder nuanceverschillen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Limbo's zijn inderdaad nog net een stapje erger.
Het kamplied van mijn jaargang bij mn studentenverenigingquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is Friesland. Dat staat nog net weer een klein stapje boven Houdoeland.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:25 schreef EchtGaaf het volgende:
Trouwens, Drachten maakt wel wereldtalent. Zanger Rinus is daar geboren.
Hihi, demosquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het kamplied van mijn jaargang bij mn studentenvereniging
Almelo daar komt 3-voud vandaan volgens mij. Dedemsvaart is nog wel wat uit de richting van daar gezien.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:26 schreef GSbrder het volgende:
Oei, schietpartij in een supermarkt bij VS, vP en PHP in de buurt
[ afbeelding ]
http://www.geenstijl.nl/m(...)artij_winkelcen.html
Dat ligt toch meer in de buurt dan Braboland.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is Friesland. Dat staat nog net weer een klein stapje boven Houdoeland.
Geen idee, veel te Noordoostelijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Almelo daar komt 3-voud vandaan volgens mij. Dedemsvaart is nog wel wat uit de richting van daar gezien.
okee.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat het uit die humorloze kutfilm(s) komt.
Haha nee wel dichter bij Almelo dan bij Stadskanaal. Het is bij Balkbrug achteruitquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, veel te Noordoostelijk.
Ligt dat in de buurt van Stadskanaal?
Dat klopt. Je geografische kennis is op orde.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat ligt toch meer in de buurt dan Braboland.
Na-apers.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:26 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik nu in achting gestegen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat klopt. Je geografische kennis is op orde.
Niet Randstad, KAN of Brainport, dus mij te ruraalquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha nee wel dichter bij Almelo dan bij Stadskanaal. Het is bij Balkbrug achteruit.
Dit stemt toch wel een beetje droevig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het kamplied van mijn jaargang bij mn studentenvereniging![]()
![]()
Het lijkt me basiskennis. Je moet beter kunnen dan dat.quote:
Wie het kleine niet eert.....quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het lijkt me basiskennis. Je moet beter kunnen dan dat.
Die hoek is voor iedereen te ruraalquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet Randstad, KAN of Brainport, dus mij te ruraal
Demos is ook droevig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit stemt toch wel een beetje droevig.
Geen kutangolezenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die hoek is voor iedereen te ruraal.
Hier hebben we tenminste nog echte kutmarokkaantjes
oooh, kutzooi ik heb mijn 18 schietbeurten nog niet gehad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:26 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Twee of drie ofzo?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:31 schreef du_ke het volgende:
Hier hebben we tenminste nog echte kutmarokkaantjes
Ik vind dat allochtonen met een Gooische R mogen blijven.quote:
Gaan ze daar maar lekker de separatist uithangen inderdaad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind dat allochtonen met een Gooische R mogen blijven.
Allochtonen met een Fries accent krijgen net als angolezen met een limburgse tongval een enkeltje Angola.
Friese separatisten. Die zijn echt hilarischquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gaan ze daar maar lekker de separatist uithangen inderdaad.
Auto’s doden mensen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:45 schreef betyar het volgende:
Als je zegt dat vuurwapens geen mensen doden ben je een troll.
Troll.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Auto’s doden mensen.
Fietsen doden mensen.
Sigaretten doden mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |